Hakutulokset

  1. N

    Relaatio 1027

  2. N

    Relaatio 1027

    Näihin edelleen toivon apuja, listasta tummennettu ne mitä on ratkomatta vielä. 1.1 vasen alalohko, keskellä siellä neljän kirjaimen sana YD - 11 (löysin, rakennus) sen vieressä KYL - 14 (löysin, liittyy tieteeseen) Lisään uusia: vasen reuna 007 - 10 vasen alalohko KylSot -14 1.3...
  3. N

    Relaatio 1027

    Täällä ei näemmä ole apuna rellun kokonaan ratkaisseita, joten pitää tehdä yhteistyötä sitten meidän vielä ratkaisevien kesken. Oisko sulla apuja niihin mitä muut on kysynyt?
  4. N

    Relaatio 1028

    Tosi kiva, hyvin etenevä rellu, josta pari sanaa ei vaan mitenkään löydy =) 1.1 ruutu, vasen reuna ylälohko AL- alaspäin 12 - KI oikea reuna keskellä reunasanan jälkeen KY - vasemmalle 7 ja sitä seuraava 14 - OO
  5. N

    Relaatio 1025

    mä jeesaan vaikka joka sanassa, tää oli ihan painajainen enkä ois saanu valmiiiksi ilman apuja =) Mitä sulta siis nyt tällä hetkellä uupuu? Jos se Bi on eka, ni se toka on käytännössä ihan sama sana. Pistä vaan kyssäreitä, autan aina ku ehin! Kesken ei heitetä (paitsi ne missä kukaan ei...
  6. N

    Relaatio 1027

  7. N

    Relaatio 1027

    Kakkosrivi: 2.1 Vasen yläkulma, rap-5 poski vai se toinen? Se selviää sen posken piisin kautta KUMPI VAAN, SIIS MOLEMMAT PUUTTUU, CHE 4,2,4 JA SE RAP 5. JOTEN MIKÄÄN EI SELVIÄ MINKÄÄN KAUTTA KUN EI OLE SANOJA. vasen ylälohko, hal 11 ylöspäin, kun 9 alaspäin mulla ei ole tälläsia vielä...
  8. N

    Relaatio 1027

    Okei, tää ei nyt etene ilman apuja. Pistän listaa ja siirryn seuraavaan apuja odotellessa =) Edelliset edelleen siis ratkaisematta, paitsi se yksi mihin sain vinkin. Kakkosrivi: 2.1 Vasen yläkulma, rap-5 oikea yläkulma, ylärajan sana kyl-11 2.2 oikea alareuna luo -13 2.3 oikea...
  9. N

    Relaatio 1026

  10. N

    Relaatio 1027

    Pahoittelen jos tulee samoja mitä on jo vinkattu, oli sen verran sekava tuo alkuketju että en ihan pysynyt kärryillä. Jumeja on vaikka mitä, ratkaistuna 85,2% vasta, joten kyselen muutamia minkä avulla luulen pääseväni taas etenemään. 1.1 vasen alalohko, yd (4-kirjaiminen) -> 11 oikealle...
  11. N

    Relaatio 1025

    Kiitos, vaikka nää nyt oli vähän eri sanoja mitä multa puuttui, kummiskin tuo M. S. vinkki avasi molemmat, ja tämä rellu on vihdoin valmis. Tuhannesti kiitos auttajalle/auttajille! <3
  12. N

    Relaatio 1025

    No niin, jos taas yrittäisi tätä. Vasemmassa reunassa tökkäsi ilv 8,8 ja oikeassa reunassa pääsin hen II asti. Tää on kyllä puuduttava, mutta ehkä mä nyt yritän taistella tän täyteen kuitenkin, jos joku vielä viitsii neuvoa =) Edit: Bongasin ton ilv- osuuden, ja jumitin vasta ylärivin...
  13. N

    Relaatio 1012

    Aaaaaa... voi räkä, pahoittelen. Editoin noita aiempia viestejäni jos vielä voin.
  14. N

    Relaatio 1012

    Ei arabialaisin numeroin.
  15. N

    Relaatio 1012

    Edit: korjattu vinkki vastaamaan oikeaa sanaa.
  16. N

    Relaatio 1026

    no niin, taas unohtui käydä katsomassa luokka. Kiitti!
  17. N

    Relaatio 1025

    B No näillä pääsi jo siihen asti, että on kasassa jopa 38 sanaa! Nyt ois kolme vaihtoehtoa mistä edetä, kaikki muut ketjut on päättynyt. Yläreunassa oikealla bar-4, vasemmassa reunassa keskellä bin 10 (toinen) ja vasemmassa ylälohkossa ara-12 josta en enää tiedä mihin se yhdistyy. Yhdistyykö...
  18. N

    Relaatio 1026

  19. N

    Relaatio 1026

    Mulla puuttuisi kaksi sanaa: keskellä met - leh 12 ja met - por 12 Kaikkea oon kokeillut mutta en vaan löydä =)
  20. N

    Relaatio 1025

    Onko se sana pien-paa? Mä en keksi mihin se tulisi relluun, en saa sitä ainakaan sinne nyt menemään, joten jos se on se, niin mitä sitä ennen tapahtuu? Mun kaikki 13 sanaa on aikalailla oikeassa reunassa ruutua. Pääsanasta puuttuu sanat alaspäin 5 ja 7-4-8 ja 17 ja 4. Muut on.

Yhteistyössä