Hakutulokset

  1. K

    Sydänsairaiden lasten vanhemmat!

    Olen tosi pahoillani, että tuli ikäviä uutisia ultrassa :( Tiedän tunteen, ei tosin liity samaanaiheeseen, mutta sikiön rakennevikaan kuitenkin. Teidän kannattaisi myös pyytää esimerkiksi konsultaatiota lastenkardiologilta, itse kävimme mieheni kanssa Helsingin Lastenklinikalla kuulemassa...
  2. K

    enkeli pojalle

    Sydän itkee surua, kun jo totuttiin ajatukseen, että pienokainen on tulossa, kunnes viikolla 18 taivas romahti. Seuraavat runot ovat kaikille, jotka ovat kokeneet pienen elämän alun menetyksen. Katselen täältä kaukaa "Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee? Miksi isällä on niin raskaat askeleet...
  3. K

    vaihtoehtoiset kommunikaatiot?

    lisäksi on kommunikointi kansioita, jotka tehdään jokaiselle lapselle yksilöllisesti tarpeiden mukaan. Samoja kuvia kuin kuvakommunikoinnissa, mutta kansiossa ja aiheittain esim. ruoka, perhe, leikki, verbit......aloitetaan ihan pienestä kansiosta ja sitten on jo suuriakin. Lastenlinna...
  4. K

    palleatyrä

    Lumi/Lumi"! Panin sulle mailia. Kiitos osoitteesta!
  5. K

    palleatyrä

    Moi Lumi! Voisitko panna mulle yktyisviestin ja mailiosoitteesi, kun en haluaisi et oma osoite näkyy kaikille täällä, kun sulle en voi panna yksityisviestiä, kun sä et ilmeisesti ole rekisteröitynä käyttäjä. Kyseessä on toinen raskaus, esikoinen-03. Kovasti kaipaisin kertomustasi.
  6. K

    palleatyrä

    Hei Lumi! Enpä meinannut uskoa, että joku löytää meidän viestin. Ja aivan samat asiat kuulimme tänään eli sydän työntynyt oikealla puolelle, maksa toistaiseksi vatsaontelossa, kuitenkin suolistoa näkyy jo sydämen vieressäja vatsaontelon "tavarat" tulee työntymään keuhko-onteloon...
  7. K

    palleatyrä

    Hei vaan! Saimme eilen tietää rakenneultrassa, että tulevalla pienokaisellamme on palleatyrä. Mikä sitten ei olekaan ihan pieni juttu, uhkaa keuhkoja jne. Olemme menossa maanantaina perinnöllisyysklinikalle kuulemaan aiheesta lisää, vasta ensitietoa saatu, jossa myös tehdään lapsivesipunktio...

Yhteistyössä