Hakutulokset

  1. P

    ***KEVYEMPÄNÄ KESÄÄN*** Aloitan huomenna. Löytyykö kavereita?

    Minäkin repsahdin eilen illalla syömään, en kauhean pahasti kun päivän pysyin ihan ruodussa mut kuitenkin... tuli popsittua kaikkee ihan turhaa, esim. melkein paketillinen suolakeksejä... :whistle: Tänä aamuna en sit käynytkään puntarilla. Katotaan mikä lukema huomenna ois, nimittäin mennään...
  2. P

    Minkälaiset passivaatimukset nykyään..?

    Olemme suunnitelleet matkaa syksylle 2010. Silloin lapset ovat iältään 9v. 6v. ja 1v4kk. Kaksi isompaa ovat merkittyinä minun passiini (joka on voimassa vielä monta vuotta), pienimmälle ei ole passia hankittu vielä ollenkaan. Miehellä on oma passinsa. Miten nyt sit kannattaa/voi tehdä...
  3. P

    ***KEVYEMPÄNÄ KESÄÄN*** Aloitan huomenna. Löytyykö kavereita?

    Meitä onkin monta innostunutta, toivottavasti mahdollisimman moni pysyy mukana! =) Mulla ainakin on nyt tsemppi päällä. Tänään mennyt 2 nutrijuomaa, kahvia ja muutama palanen kukkakaalia (raakana nam). Päivässä saa ottaa 5 nutria, joten mä koetan nautiskella ne aina säännöllisesti 3 tunnin...
  4. P

    Nutrilett kavereita ?

    Heido! Täällä myös yksi nutraaja, ainakin osa-sellainen. Syön lisäksi kasviksia, hedelmiä vähän (esim. mandariini) ja juon kahvia maidolla aika monta kuppia/pvä. Leivästä yms. hiilaripitoisesta yritän pysyä tyystin erossa. Tänään oon aloitellut, pussien lisäksi mennyt purkki ananasta ja muutama...
  5. P

    ***KEVYEMPÄNÄ KESÄÄN*** Aloitan huomenna. Löytyykö kavereita?

    Mä haluan myös astella kevyempänä ens kesään! =) Pituutta mulla on 168, ja max. lukemat painon suhteen nähtiin kesällä -08 eli silloin olin 88,5kg. Eri konsteilla olen kiloja hävittänyt ja välillä saanut taas muutamia takaisinkin, ja nyt ollaan lukemissa noin 79kg. (muoks. Ennen joulua...

Yhteistyössä