Hakutulokset

  1. W

    SOKERIKLUBI II

    Huomenna ois sitten taasen äitipolilla käynti. Tuleekohan sanomisia..Sokerit on ollu aika korkeella.Rajojen alapuolella,mutta paljon korkeemmalla ku ennen. Toivottavasti vauva ei oo kasvanu kauheesti. Tuleekin mukava yö,kun taas piiska viuhuu,ja väsyneenä sitten vääntäydyn sinne polille...
  2. W

    SOKERIKLUBI II

    Voi elämän kevät että pitää ihmisen olla pölvästi!!! :headwall: Taas oli tänään neuvola,ja sielä kehuttiin että olen hyvin pitäny huolta,ja arvot on hyvät ja plaa...No onhan se hyvä ja niin ees päin.. Mutta...Aina kun mua sitten kehutaan,niin enkös HETI mene kauppaan muka helv*tti palkitseen...
  3. W

    SOKERIKLUBI II

    Aamuista päivää... Juh,mulle sopii ett tää vko eletään ihan kiltisti... Tää voi kuulostaa tosi tyhmältä,mutta kun asia on mulle ihan uus,niin oon sitten vähän vauhko... Eli kun mulla on se kellotettu ruoka-aikataulu,että koska syön ja mitäkin..Ja oon eläny aika hyvin sen mukaan,niin eilen...
  4. W

    SOKERIKLUBI II

    Hellurei ja hellät tunteet. Oli tänään mulla se diabetes lääkäri ja terveyden hoitaja ja ultra ja toinen,joku erikoislääkäri... Sain kovasti kehuja että hyvin olen noudattanut ruokavalioo kun arvot on olleet niin hyviä :saint: No olen mä yrittänynnii sitä ohjetta SUHT hyvin noudattaa. Mutta...
  5. W

    SOKERIKLUBI II

    Hellou! Nyt on ihan pakko tulla kehuun,kun oon saanu niiiin hyviä verensokeri arvoja viikonlopun aikana jotta!Lukemat on näyttäneet 4.3-5.4! Eli ei ollenkaan huonosti... Eilen sitten olinkin tuhma ja kävin ärrältä hakees jätskialtaasta ihan tavallisen geisha jätskin...Se oli sitten...
  6. W

    SOKERIKLUBI II

    Kiitokseja kaikille :wave: No voi penkele,mä jo kerkesin sitä marjakiisseliä teehen kaataa ;) Hehe... Juu,neuvola ol tänää,ja ei ollu yhtään niin kamala reissu kun luulin. Kuulkaatte:Miun pissi oli aivan puhtoinen =) Ei mitään värin häivähdystäkään siinä sokeri ruudussa.Jestas että olin...
  7. W

    SOKERIKLUBI II

    \ Juu,syklamaatti on kielletty ja joku toinen kans,siis ässällä alkava... :laugh: Mut Sorbitoli on sallittu. Noooh,eiköhän nää asit tästä selvii. Ja löysin tänää Anttilasta kingis lightia,oli hyvää!!!!!! :p
  8. W

    SOKERIKLUBI II

    \
  9. W

    SOKERIKLUBI II

    Mois kaikille... Mä vähän uskallan tänne kurkata,kun Pirpiz mulle vinkkas näistä sivuista... Elikkäs sen verran tietoo näin alkuunsa,jotta oon 27 vuotias,esikoista odottelen,tänään rv tasan 32. Viime Perjantaina mulla todettiin raskausajan diabetes,ja nythän sitten olen ollut ihan romuna ja...

Yhteistyössä