Hakutulokset

  1. E

    Haaveena vauva 2025

    I feel u. 🤣😅 Mä odoittaisin jo menkkojen alkavan mut eipä näy. Ei ole mitää oireita mihinkää suuntaan. Dpo 12 tai 13 menos. Ja kiertopäivä 28/29 (30)
  2. E

    Haaveena vauva 2025

    Kiertopäivä 28/29 (30) Dpo 13 ja 14. Ei mitään oireita. Pieniä nippailuja alakerrasta, häpykummun alta. Oisko rinnat kuitenkin kipeytymässä myös? Muuta menkkaoiretta ei toistaiseksi.
  3. E

    Haaveena vauva 2025

    Ihan selkeä plussa. Onneksi olkoon!😍 Hyvä kellonaikakin, onneks en ole ainoa joka tota harrastaa🤣 Mulla täysin tyylipuhdas nega herkkään testiin nyt aamulla. Ei oireita, DPO 11 tai 12. Menkat pitäisi alkaa 2-3 päivän päästä. Tänään olisi yhdet juhlat enkä tiedä uskallanko nauttia alkoholia...
  4. E

    Haaveena vauva 2025

    Tottakai pystyy, kun määränpää mielessä🤣
  5. E

    Haaveena vauva 2025

    Kiertopäivä 25/29(30) Puhdas nega, herkällä testillä aamulla otettu. https://aijaa.com/C0Q3ZP Dpo 10 tai 11.
  6. E

    Haaveena vauva 2025

    Ei mitään oireita. Ei rinnoissa, ei missään alapäässä. Kuivaakin tuntuu olevan.
  7. E

    Haaveena vauva 2025

    Sen verran hintava testi, etten ite uskaltaisi. Nyt on se dpo 10 (tai 9) ja 5 päivää menkkoihin. Aiemmin oon tehnyt kaikista kolmesta vasta päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista positiivisen testin. Ja testasin kyllä ennempää. Kuten nytkin, (koska pakko ja hätähousu🤣) mutta näillä...
  8. E

    Haaveena vauva 2025

    Oliko sulla menkat kierukan aikana ja jos niin oliko säännölliset? Mulla oli, mutta ei runsaat. Ne loppui juuri kun kierukka otettiin ja sen jälkeen tulikin jotain olematonta vuotoa, mutta ei voi kk vuodoksi tituleerata.
  9. E

    Haaveena vauva 2025

    Se viimeisin oli tänään ja ne kaksi muuta edellispäiväisiä. Mulla muuten vanhentuneet testit, vaan 4 v vanhoja😂 Tilasin uusia, tulee huome tai ylihuomenna. ...täytyyhän sitä ihmisellä olla harrastuksia.
  10. E

    Haaveena vauva 2025

    Okei. Sama kun mulla eli se matalahormonisempi. Mielenkiinnolla odotan miten tasoittuu nyt poiston jälkeen kierto.
  11. E

    Haaveena vauva 2025

    Pahaltahan se vaikuttaa kyllä. Ellei testi reagoinut ovulaatioon, onko mahdollista? Huhuja olen kuullut et niin voi olla.
  12. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Aijaa.comia moni käyttää. Lataa sinne ja saa linkin minkä kopioida palstalle.
  13. E

    Haaveena vauva 2025

    https://aijaa.com/eFiZy5 Näettekö tässä mitään? Alkaa taas mieli tekee kepposia. Dpo 9. Aikaisemmista kaikista kolmesta oon testannut vasta dpo 14-15 mut silti pakko täs testailla.
  14. E

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Ikä 34. Kolmas lapsi toiveissa. Kierukka (matalahormoninen) otettiin pois 24.7. Kuukautiset oli 16.7. Leikitään, että 28.7. Oli kuitenkin oikea ovulaatio ja ehkäisystä ei mennyt mikään sekaisin niin tässä Yrityskerta 1: Dpo 1-3 (13/28) alaselkä, ristiselkä juili tosi kovasti. Varsinkin...
  15. E

    Haaveena vauva 2025

    Mikä kierukka sulta poistettiin?
  16. E

    Haaveena vauva 2025

    On toki mahdollista, mut tosi en olisi huomannut ellen asiaa suurennuslasilla seuraisi edes. Oon lukenut ainakin toistakymmentä raskautumisoireketjua ja siksi heräsikin toive kiinnittymisestä. Mutta viimeistään ensi viikolla nähdään, ehkä loppuviikosta jo. En olettanut mitään heti joten en ihan...
  17. E

    Haaveena vauva 2025

    Liityn ketjuun. Kolmas lapsi (14 ja 16 vuonna) ja yrityskuukausi 1 menossa. Ikä 34. Vuodesta 2016 ollut ehkäisy, kierukka, pillerit ja nyt viimeisin matalahormoninen kierukka. Menkat tulleet koko ajan normaalisti säännöllisesti, mitä nyt ei yhtä runsaasti. Ennen ollut säännöllinen kierto...

Yhteistyössä