Hakutulokset

  1. emily90

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Onnea kaikille plussanneille! toivotaan että ittekki sais liittyä plussaneiden joukkoon jo pian :/ meillä kotityöt menee kans aikalailla puoliksi :) mä teen kyllä hiukka enemmän kun oon vielä lapsen kanssa kotona :) kp 33/40-42 dpo 6
  2. emily90

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Minä oon ainaki syöny niitä raskaana oleville tarkotettuja vitamiinejä n.kuukauden ku apteekissa käydessä suosittelivat sitä syötäväksi jo kun alkaa yrittämään :) täällä kans greippimehu mukana tässä kierrossa ja voin sanoa että aluksi meinas yrjö lentää mut siihen tottui viikossa! nyt menee jo...
  3. emily90

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Minä ainaki epäröin sillon viime raskaudessa että kuinka paljon ja mitä uskaltaa harrastaa ja en kyllä hirveän aktiivisesti jumpissa käynytkään. Mutta nyt sitten kun ja jos joskus tässä raskaudun niin jatkan kyllä jumpissa/salilla käymistä. Mutta uskaltaako sitä käydä esim. bodycombatissa? kun...
  4. emily90

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Heip! Täälläkin olis yks kuumeilija :) meillä on 27.6.2012 syntynyt tyttö ja sisarusta neidille ollaan yritetty nyt tammikuusta lähtien ja tikkujen kanssa pari viime kuukautta ja ei ota onnistuakseen! Nyt sitten ostin niitä mama vitamiineja kun niitä suositeltiin alata syömään jo valmiiksi ja...

Yhteistyössä