Heipä =) !
Kiitos vastauksista!
Mä kävin useempi vuosi sitten sillä Annikki Hagroos-Koskella jossain hiusanalyysissä (toisen lapsen syntymän jälkeen, no hups, on siit yli 6 v) no jokatapauksessa, se "löysi" mun päästäni talipunkin, ja hoidoks ois pitäny mennä 2x häätöhoitoon ja 10x hapanhoitoon, jotka ois maksanu monta tuhatta markkaa + että se myi yli 1000mklla kaikkee päänhoitokamaa -jonkun sortin paniikki siit tulee jos meinaa tukka päästä lähtee . No en sitte menny hapanhoitoihin, kun ei kertakaikkiaan ollu sellaseen varaa.
Nyt tää pää on taas ollu kutisevampi ja syksyllä taas lähti hiuksia, joten lampsin ihotautilääkärille, joka kehotti suhtautumaan päänahkaani niin, et se on rasvanen (taliköhnä) , ja ostamaan sellaselle iholle tarkotetut shampoot + jotain kortisoniliuosta kirjotti + neuvo pesemään pään joka päivä (Annikki Hagroos-Koski taas neuvo, et missään tapauksessa päätä ei tulis pestä kun max 2-3x viikossa)...
No oon nyt sitte pessy joka toinen päivä, niillä rasvasen päänahan shampoilla... mut kutisee silti edelleen :/ (välillä parempi, ja sitte taas). Hilsettä mulla ei oo, mut sitä aattelin, jos nyt ois joku sieni? ja kokeilis sellasella sienishampoolla??? Käytin pitkään niit system-aineita, mut ne kutisee nyt tosi paljo... ...???
Kiva et sulla Bubona saatiin ongelma selville ja sait neuvot sen hoitoon... hiukset/päänahka on jotenkin niin henk.koht. juttu, et ois kiva kun ne ois kunnossa ! Onnea odotukseen =) !!!