Me ollaan ajauduttu pikavippi kierteeseen

• Viestiketjun aloittaja velka
  • Ensimmäinen viesti
velka
Ja kaikki ns.ylimääräinen raha palkasta menee noihin korkoihin :( Ja siis pakko ottaa aina uudelleen sama vippi ja pari muuta.Yritetään nyt silleen että vähennetään aina joka kuukausi tuota vippimäärää,että joku päivä pääsis kokonaan niistä eroon.Meillä ollu jo tälleen puol vuotta.Kyllä sitä on tyhmä ihminen,mutta kun ei ole ketään keltä olis voinu lainatakaan.Meillä ollut todella paljon tässä syksyn ja talven aikana vastoinkäymisiä.
No elämä vissiin opettaa..

vieras
Pitäiskö tiedän käydä jollain velkaneuvojalla? Ei toi homma oikeen kuittaanu jos aina jatkatte samaa vipin ottamista. Pikavipeille ehdoton ei, ja alkaisitte mieluummin kyseleen vaikka pankilta pientä käyttölainaa kohtuullisella korolla, JOLLA VOITTE MAKSAA KALLIILLA KOROLLA OLEVAT PIKAVIPIT POIS. Sori nyt vaan, mut mulla ei kävis mielessäkään hankkia itseä tuollaseen pikavippihelvettiin...

niiskuneiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäiskö tiedän käydä jollain velkaneuvojalla? Ei toi homma oikeen kuittaanu jos aina jatkatte samaa vipin ottamista. Pikavipeille ehdoton ei, ja alkaisitte mieluummin kyseleen vaikka pankilta pientä käyttölainaa kohtuullisella korolla, JOLLA VOITTE MAKSAA KALLIILLA KOROLLA OLEVAT PIKAVIPIT POIS. Sori nyt vaan, mut mulla ei kävis mielessäkään hankkia itseä tuollaseen pikavippihelvettiin...
Pankissa tosiaan voi neuvotella tuollaista käyttöluottoa, jossa on tosi kohtuullinen korko verrattuna pikavippeihin.

Nyt mars-mars omaan pankkiin selvittämään asiaa!

niiskuneiti
Pankissa tosiaan voi neuvotella tuollaista käyttöluottoa, jossa on tosi kohtuullinen korko verrattuna pikavippeihin.

Nyt mars-mars omaan pankkiin selvittämään asiaa!

ap
Meillä on asuntolainaa yhdessä pankissa.Tuskin antavat lisää lainaa kun tuokin laina oli kiven takana.Ja sit jos olis sellainen laina että yhdistäis kaikki lainat ja maksais vain yhtä lainaa,mutta eivät anna sellaista jos ei oo takaajia.ollaan jo kyselty.

vieras
Kauan teillä on ollut asuntolaina? Jos asunnon arvo on noussut, niin voitte saada pienen lainan jos tulot kunnossa eikä maksuhäiriöitä. Tonni on kuitenkin tosi pieni raha, et semmonen irtoo ihan helposti.

Kaverilla oli kerran 1500e pikkulainoja pitkin poikin ja pankista ei herunut, kun edellisiäkin oli. Otti 2000e lainan ge moneyltä ja maksoi suurikorkoset pikkuvipit pois. Halvempi maksaa takasin sinne, kun monesta vipistä kauheet korot.

Miehen isoveli nosteli pikavippejä, käyttöluottoa ym. 16000e eestä. Pankista sai lainan, mutta helevetin tyhmä tyyppi. Oli pakko saada rahaa ryyppäämiseen.

Kauan teillä on ollut asuntolaina? Jos asunnon arvo on noussut, niin voitte saada pienen lainan jos tulot kunnossa eikä maksuhäiriöitä. Tonni on kuitenkin tosi pieni raha, et semmonen irtoo ihan helposti.

Kaverilla oli kerran 1500e pikkulainoja pitkin poikin ja pankista ei herunut, kun edellisiäkin oli. Otti 2000e lainan ge moneyltä ja maksoi suurikorkoset pikkuvipit pois. Halvempi maksaa takasin sinne, kun monesta vipistä kauheet korot.

Miehen isoveli nosteli pikavippejä, käyttöluottoa ym. 16000e eestä. Pankista sai lainan, mutta helevetin tyhmä tyyppi. Oli pakko saada rahaa ryyppäämiseen.
Eikö ton Ge-Moneyn korotkin oo sieltä korkeammasta päästä?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Eikö ton Ge-Moneyn korotkin oo sieltä korkeammasta päästä?
On kyllä. Mutta halvemmaksi se tulee, jos on 4-5 pikkulainaa erifirmoissa. Joutuu maksaa ne neljät viidet korot ja lyhennyksen.

clivia
Pikavippi on hyvä keksintö jos tulee joku äärimmäinen hätätilanne.Satasella pärjää jo hyvin.Olen joutunut itse muutaman kerran sitä käyttämään kun ei ole ollut vaihtoehtoja muita.>Tietysti jos se riistäytyy hallinnasta niin on huonompi homma.

??
Tämä nyt menee hieman asian vierestä, mutta olisiko kenelläkään tietoa paikasta, josta saisi tietää kaikki yhden henkilön ottamat pikavipit? Siis, jos ottanut eri paikoista. Poika noita otellut, eikä kuulemma itse muista /halua tunnustaa paljonko niitä on ja summa olisi tietenkin ihan kiva selvittää.

Oon sivusta seurannut kuinka monet ovat pilanneet raha-asiansa pikavipeillä. Miks ihmeessä pitää olla jotain PIKAVIPPEJÄ?!!! Kyllähän se nyt on suora syy ja seuraussuhdanne, kun noita pikavippimainoksia katselee ja sitämukaa velkaneuvojille jonot kasvaa...

Tuttavani joutui kierteeseen ja nyt on ulosotossa kaikki. Korot on aivan kohtuuttomat! Pikavipeillä teette vain lisävaikeuksia vaikeuksien päälle. Helppo sanoa tietysti, että lopeta ihmeessä mutta jos sen verran voisi vyötä kiristää ettei tarvitse enää niihin sortua.

ammenna
Mä olen kans itte joskus muutaman ottanu, rahan tarpeeseen. Aina maksoin ajoissa pois ja nyt en oo vuoteen niit ottanu lainkaan. Rahanhimoisena ihmisenä se oli sillonki mukamas pakko, niinku ei olis pärjänny paria päivää ilman. Siskon kaveri pyysi sitä ottamaan pikavipin hänelle (siskon pitäny siis ottaa kaverille se), mutta eipä tietenkään suostunu kun ei sitä itelleenkään ottas. Törkeetä sinänsä edes kysyy tollasta. Toki se on jokaisen oma asia mutta järki tietysti näissä tarttee pitää et ei pääse riistäytyy käsistä.

Onko näit firmoja edes niin paljoo et 1000? sais? Vai onko suurempia summia oteltu kun tuo 100?? Kun omasta mielestäni yhdestä paikasta ei saa kun kerran, ja uudestaan sitten kun lasku maksettu. Ja oletteko saanu ajoissa ne maksettuu kun eihän niissä ole edes hirveen pitkää maksuaikaa?

Vieras
No jos niitä vippejä on tonnin luokkaa, niin ei todellakaan ole paljon. Kyllä tuosta selviää vielä helposti.
Pankki ostamaan vipit pois, ja sitten sen pikkulainan saa maksettua järkevästi pankin kanssa.

Jos tonni on iso raha ap:lle, kertoo jotakin tulotilanteesta, ja myös siitä, että vippikierre saatava välittömästi poikki! Itseänsä niskasta kiinni, nyt!

Yhteistyössä