Amway -mikä ihme juttu se on?

  • Viestiketjun aloittaja kohta entisiä ystäviä
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
kohta entisiä ystäviä
Tuttavapariskunta on liittynyt Amwayhyn, ja nyt he ovat sen kiihkeitä kannattajia - ja levittäjiä. Ihan kuin joku uskonto... Kun tavataan, he joka kerta aloittavat "käännytystyön" saadakseen meidätkin mukaan. Ahdistaa! Onko kellään kokemuksia/tietoja Amwaysta; mikä se oikein lopulta on, yms.? Jopa lapsemme synttäreillä alkoi käännytyspuhe : (
 
vieras
Meillä olis ollu sunnuntaina joku "palaveri" just tän samaisen asian tiimoilta. Jätettiin menemättä! Paremmin en asiasta tiedä kun siitä -ei voi puhua näin, pitää tulla paikan päälle kuuntelemaan-. Joopa, joo ja ei kiitos! Yhteen ihme systeemiin kerran jo melkein hurahdin (jotain puhelin liittyymiä yms. )...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä olis ollu sunnuntaina joku "palaveri" just tän samaisen asian tiimoilta. Jätettiin menemättä! Paremmin en asiasta tiedä kun siitä -ei voi puhua näin, pitää tulla paikan päälle kuuntelemaan-. Joopa, joo ja ei kiitos! Yhteen ihme systeemiin kerran jo melkein hurahdin (jotain puhelin liittyymiä yms. )...
Joo tää oli ihmeen salamyhkästä :/ Yritin kysellä kaveriltani suoraan Amwayn toiminnasta, niin ei voinut vastata |O
 
Joo ei kannata lähteä mukaan :/
Kai siinä joku aloituspakkaus pitää ostaa. En voi sietää tuollaista tyrkyttämistä.
Kaikkihan tietää, mikä verkostomarkkinoinnin idea on..
 
amanda
Siis ne pesuaineet todellakin toimii!! Vaatteista irtoaa öljytahrat sekä muste mitä en ole millään muulla aineella irti saanut, edes teollisuusmömmöillä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja amanda:
Siis ne pesuaineet todellakin toimii!! Vaatteista irtoaa öljytahrat sekä muste mitä en ole millään muulla aineella irti saanut, edes teollisuusmömmöillä!!
Onhan ne aineet hyviä. Mä olen kans ostanu muutaman putelin, mutta MYYMÄÄN EN NIITÄ TUOTTEITA ALA!
 
Vieras
Siinä ostetaan ekaks sellanen alotuspakkaus joka maksaaa n. 100e, sisältää amwayn tuotteita, jotka kyllä on ihan hyviä ja laadukkaita. Idea siinä on, että jokainen siirtyisi ostamaan päivittäiset tavarat esim. pyykinpesuaineet, kodinpuhdistusaineet, hygieniatuotteet, meikit ym. amwayltä ja lisäksi saamaan itsensä "alapuolelle" myyjiä. Näin yläpuolella oleva saa pisteitä eli rahaa. Eli jos sillä haluais tienata pitäis saada itsensä alapuolelle myyjiä ja jokainen siirtyisi käyttämään amwayn tuotteita. Olipas hankalasti selitetty, mut jotensakin näin lyhkäisyydessään.
 
harmaana nyt
Joo ikinä ei suoraa vastausta saa siitä, mitä se toiminta sisällään pitää. Kierrellään ja kaarrellaan ja käännytetään... Muutama ystäväni lähti hyväuskoisina mukaan ja voi ei kuinka kaikille kävikään... Pitkä tarina. Mä tajusin heti, että ei oo sellasta kun "helppoa rahaa". Kun sillä yrittivät mutkin saada mukaan. Mukanaolijat tuntuvat todella olevan kun jossakin lahkohuumassa....!!
Tuotteet on tosi hyviä, sitä en kiellä, mutta se toiminta: KAMALAA!
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siinä ostetaan ekaks sellanen alotuspakkaus joka maksaaa n. 100e, sisältää amwayn tuotteita, jotka kyllä on ihan hyviä ja laadukkaita. Idea siinä on, että jokainen siirtyisi ostamaan päivittäiset tavarat esim. pyykinpesuaineet, kodinpuhdistusaineet, hygieniatuotteet, meikit ym. amwayltä ja lisäksi saamaan itsensä "alapuolelle" myyjiä. Näin yläpuolella oleva saa pisteitä eli rahaa. Eli jos sillä haluais tienata pitäis saada itsensä alapuolelle myyjiä ja jokainen siirtyisi käyttämään amwayn tuotteita. Olipas hankalasti selitetty, mut jotensakin näin lyhkäisyydessään.
Eli kaikki mitä sä itse myyt, tekee tiliä sille, joka sut on saanu mukaan. Kai siitä itsellekin jotain jää? Mutta eniten tienaa ne, jotka saavat parhaiten hankittua lisää uusia myyjiä, jotka myös sitten ahkerasti tekevät kauppaa ja saavat lisää uusia myyjiä.
 
vierastus
Alkuperäinen kirjoittaja unelmat:
siihen liittyy myös se, että asiaa tehdään unelmien tähden, sullon siis unelmia, joita varten tarvitset lisää rahaa ja siksi lähdet mukaan
Joo tätä unelma- soopaa ne jaksa toitottaa.. Mua niin naurattaa ne lauseet "jos sulla vaan on unelmia, tää on sun juttus!". Ja kun olet tarpeeksi hyvä, sinusta tulee TIMANTTI! :)
 
harmaana nyt
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä olis ollu sunnuntaina joku "palaveri" just tän samaisen asian tiimoilta. Jätettiin menemättä! Paremmin en asiasta tiedä kun siitä -ei voi puhua näin, pitää tulla paikan päälle kuuntelemaan-. Joopa, joo ja ei kiitos! Yhteen ihme systeemiin kerran jo melkein hurahdin (jotain puhelin liittyymiä yms. )...
Joo mullekin vaan sanottiin puhelimessa, että ei sitä voi selittää, se on pakko tulla paikan päälle kattomaan. No mähän menin ja sain kuulla 3 tuntia soopaa suurista unelmista jne. matkasta kohti timantteja. Koko kolmen tunnin aikana ei puhuttu samallakaan itse toiminnasta mitään. Lopuksi oli noin 5 minuutin tuote- esittely. Ja kaikki piti itsestäänselvänä, että lähen mukaan. Hipsin vähin äänin äkkiä kotiin. Puhelimella pommitettiin monta viikkoa ja koitettiin vielä käännyttää. Sanottiin, että olen tyhmä jos en lähde mukaan jne.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siinä ostetaan ekaks sellanen alotuspakkaus joka maksaaa n. 100e, sisältää amwayn tuotteita, jotka kyllä on ihan hyviä ja laadukkaita. Idea siinä on, että jokainen siirtyisi ostamaan päivittäiset tavarat esim. pyykinpesuaineet, kodinpuhdistusaineet, hygieniatuotteet, meikit ym. amwayltä ja lisäksi saamaan itsensä "alapuolelle" myyjiä. Näin yläpuolella oleva saa pisteitä eli rahaa. Eli jos sillä haluais tienata pitäis saada itsensä alapuolelle myyjiä ja jokainen siirtyisi käyttämään amwayn tuotteita. Olipas hankalasti selitetty, mut jotensakin näin lyhkäisyydessään.
Eli kaikki mitä sä itse myyt, tekee tiliä sille, joka sut on saanu mukaan. Kai siitä itsellekin jotain jää? Mutta eniten tienaa ne, jotka saavat parhaiten hankittua lisää uusia myyjiä, jotka myös sitten ahkerasti tekevät kauppaa ja saavat lisää uusia myyjiä.
Kaikki mitä minä tai mun alla olevat ostavat tuo rahaa ylemmälle. Taitaa niistä omista ostoksista jotain bonusta itsekin saada, mut tärkeintä olis saada itsellekin alapuolella olevia. Muistaakseni näin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä