missä? en nähnyAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:On sekin tässä ketjussa...Alkuperäinen kirjoittaja mavonsilimä:Teiltä pääsi,hyvät naiset, unohtumaan se hoteista hotein.. Nicholas Cage!!!!!!!!
Tuo herra on päässy levyn kanteenki, on se niin komiaAlkuperäinen kirjoittaja kaukosäädin:No Mel Gibson on mun mielestä ihanin, mut älkää nyt unohtako tätä kaikkein suuriinta naisten miestä.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1126790.jpg
Hmm, tarkistan. Voi olla että olen väärässä.Alkuperäinen kirjoittaja oho:missä? en nähnyAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:On sekin tässä ketjussa...Alkuperäinen kirjoittaja mavonsilimä:Teiltä pääsi,hyvät naiset, unohtumaan se hoteista hotein.. Nicholas Cage!!!!!!!!
Pakko nostaa, koska tätäkin laitettiin ja tämän olin hottina laittanut.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Robert De Niro Cape Fearissa. On kyllä nykyäänki "hot".
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Gunnareiden Slash. Tosin vasta nelikymppinen mutta silti.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tää silti mielestäni kaunein kuva mitä tähän ketjuun voi laittaa.
Selasin sivulle 7, ei näkynyt. En jaksa enempää herkkuja. Mutta...Alkuperäinen kirjoittaja oho:missä? en nähnyAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:On sekin tässä ketjussa...Alkuperäinen kirjoittaja mavonsilimä:Teiltä pääsi,hyvät naiset, unohtumaan se hoteista hotein.. Nicholas Cage!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tää silti mielestäni kaunein kuva mitä tähän ketjuun voi laittaa.
Aivan. Eikä mua ainakaan haittaa että kopsaan tässä lainatessa viestiä tuota kuvaa... UIJUIJUI...Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tää silti mielestäni kaunein kuva mitä tähän ketjuun voi laittaa.
namnamnam aaaaaaaaaaah
Jotain löytyy mutta nuoremmat ovat vielä hotimpia.no sellasta hieman vanhempaa hottia ei kyllä löydy :x sori vaan