ei nyt sentään mun miesAlkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:kuka toi nytkiksen mies oli?
No laittakaas Marko Saaresto, mä en osaa, taitaa olla lähemmäs 40v?
Mulla tulee Iggy Popista mieleen kuivattu liha. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:No Depp toki, jos se lasketaan vanhemmaks herraks
Mutta pitkän pohdinnan jälkeen tämä on ainoa joka tuli mieleen :|
En selannu ketjua läpi, mulla on epäilykseni ettäkö sieltä mulle mitään löytyis... =)
Kuivattu liha on hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mulla tulee Iggy Popista mieleen kuivattu liha. :ashamed:
Pistin sulle muuten meiliä.
Siis todellakin hotti!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En koko listaa selannut läpi mutta Billy Bob Thorton myös aikas hotti.
*kehrää*Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Tästä tykkäsin joskus
Mutta enempi tän näkösenä
Rachel Bolan siis.
Alkuperäinen kirjoittaja NovemberRain:Naminami lurpslurpsAlkuperäinen kirjoittaja Tallu:Juu, lisään omaan listaani myös Bruce Willisin... tässä hän on mun mielestä parhaimmillaan:
Niin mäkin! Nykyäänkin voisin hyvin tykätä, tuollaisena "uudemman" näköisenä eli ylin kuva onAlkuperäinen kirjoittaja auryn:Tästä tykkäsin joskus
Mutta enempi tän näkösenä
Rachel Bolan siis.
Duff... Mutta Slash, ilman paitaa, nahkahousuissa... Se se vasta onkin... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Nämäkin on jostain nuoruusvuosilta, joten lasketaan heiät vanhemmiks herroiks siis. Muuten multa ei löydy linkitettävää
Eka L.A. Gunsista..
Sitte Duff
Ja Carl McCoy
On sekin tässä ketjussa...Alkuperäinen kirjoittaja mavonsilimä:Teiltä pääsi,hyvät naiset, unohtumaan se hoteista hotein.. Nicholas Cage!!!!!!!!