R
Riemurasia
Vieras
siis, tänään oli syksyn eka puheterapia käynti. täti tomera pyytää pojan matkaan siitä aulasta ja mä jään tytön kans sinne lueskeleen. reilu puoli tuntinen kuluu ja poika tulee täti tomeran kans takasin ja puheterapeutti täti lykkää mulle "kotitehtävä" vihko johon on laittanu tulevat käynti päivät kellon aikoineen. joka ainoa kerta sattuu olemaan juuri samaan aikaan kun pojalla on kerho! ja kun tästä mainittin ni tulee vaan solkotusta tyyliin" voi voi kun mulla on kalenteri aika täyteen buukattu.." siis aivan kuin se olis jotenki olettanu että poika ei käy kerhossa sit ollenkaan että pääsee tonne puheterapiaan! mun mielestä se ei oikeen kovasti paranna pojan puhetta jos se käy jonku tätin kanssa pelaamassa ja kattelemassa kuvia reilu puolituntia viikossa! kyllä mun mielestä se enempi sitä puhe harjotusta saa sielä kerhossa jossa joutuu toisten lasten kans toimiin ja jossa on vähän enempi tuota virikkeelistä toimintaa! joten mä päätin, että me sit ensi viikolla käydään sielä puheterapiassa ja jos ei arvon terapeutti tädillä ole muita aikoja mahdollisena ni täytyy sitten katsoa että jatketaanko me tollasta "terapiaa" josta ei oikeastaan minkäänlaista apua ole.