Suostuisiko mies seksiin ilman orgasmia?

• Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ei oo muuten ikinä tullut edes mieleen moinen vaihtoehto, että olisi mies, joka ei saisi ikinä orgasmia kun harrastaa seksiä ja vielä haluaisi harrastaa seksiä.

Voisihan sitä testauttaa miehelle, että pyytää aina lopettamaan kesken. Siis sais pökkiä jonkun aikaa ja sitten sanois, että nyt riittää. Kuinkahan kauan kestäis

PahaSilmä
On se minun kanssa usein suostunut. Esimerksiksi joskus telttaillessa, kun se ajatteli, ettei jaksa siivota sotkuja mutta haluaa kuitenkin antaa minulle kun minun teki mieli. joskus se on ollut myös väsynyt. joskus se lopettaa kesken, jos minulta ei tulekkaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Suostuu, sellainen mies jolle naisen nautinto on tärkeintä. Joka saa tyydytystä siitä että nainen saa orgasmin. Minulla on ollut sellainen miesystävä.
Mutta siis jos ei ikinä saisi orgasmia seksin yhteyessä. Kuten joillekin naisille käy, että eivät ikinä saa yhdynnässä orgasmia. Innostus varmaan hälvenisi ainakin jonkun verran.

Ei varmaan suostu jos se saaminen on miehelle helppoa. Mutta kuulemma niitä on sellaisiakin miehiä, jotka jyystää puoli tuntia eivätkä saa millään.
Onneksi minulla on sitten sen verran itsekäs mies että saa aina, muuten varmaan ajattelisin että mitä vikaa minussa on kun en kiihotakaan miestä siihen pisteeseen että on pakko saada. :whistle:

Suostuu, sellainen mies jolle naisen nautinto on tärkeintä. Joka saa tyydytystä siitä että nainen saa orgasmin. Minulla on ollut sellainen miesystävä.
Toivottavasti tajusit kytkeä ko.yksilön käsiraudoilla sängynjalkaan??

PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Oonko mä ymmärtäny jotain väärin vai eikös miehellä ole ihan fyysinen pakko purkautua joskus? :ashamed:
ei oo. ei ole fyysistä pakkoa. jotkut sanoo, että jollei saa laueta, niin sitten näkee märkiä unia. Mutta niinhän naisetkin näkevät, joten onko naisillakin fyysinen pakko silloin?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja grr:
ei taatusti ole miestä maailmassa, joka suostuisi vuodesta toiseen seksiin ilman orgasmia.
vain naiset voivat olla niin tyhmiä....
tunnet siis kaikki maapallon miehet? toisekseen " näiset voivat olla niin tyhmiä" voiko ihminen sille mitään jos ei vaan saa vaikka kuinka yrittäis?

PahaSilmä
ei taatusti ole miestä maailmassa, joka suostuisi vuodesta toiseen seksiin ilman orgasmia.
Ei siinä välttämättä ole tyhmyydestä kyse. kaikilta naisilta ei vaan tule. ei kaikilta miehiltäkään, mutta ne kun ei pysty tarjota puolisolleen seksiä jos vehje lerputtaa, vaikka haluaisivatkin. nainenpa pystyy. minä en niin tekisi, jos minun "vehje" lerputtaisi, mutta minä kykenen orgasmiin joka kerta. usein naiset suostuu orgasmittomaan seksiin, koska eivät ole koskaan saaneen orgasmia.

Neiti Gerbera harmaana
mun mieheni on juuri tuollainen <3<3

mii
Ai tyhmyydestäkö se johtuukin?
Mä ainakin nautin joka hetkestä, vaikken orkkua saakaan. Jo se miehen läheisyys riittää ja tuntuuhan se seksi mukavalta muutenkin.
Mutta en tiennyt, että olen tyhmä. En tiedä sitäkään, miksi en saa orgasmia. Miehessä ei ole vikaa.

satu86
kyllä mies suostuisi mut ei se nyt sitä tarkoita että pitäis olla koko loppu elämä ilman orgasmia.. itse pystyn olee :D :D :D ja en ole tyhmä niinkuin toisessa aloituksessa haukuttiin!

Huh!
Olikos se tantra-seksi, missä ideana nimenomaan on se, ettei mies laukea. Liittyy jotenkin energiaan ja sen hukkaan menemiseen. Vai muistanko nyt ihan olemattomia.

Olen ollut suhteessa miehen kanssa, joka ei joka kerta ööö... purkautunut. Sessiot oli pitkiä ja aaaahhhhh niiiiin nautinnollisia. Itse kerkisin usein tulla monta kertaa. Harmi vaan että kysessää oli sitoutumiskammoinen ihminen, vieläkin sitä vaan kostuu kun mietti asiaa.. Huh huh! :D . Ja kyllä!, kyllä se mies halusi seksiä.

Peesi siinä, että kyllä nyt jokaisen naisen kannattaisi edes yrittää tehdä jotain asian hyväksi! Orgasmin saannin vaikeuteen liittyy usein psykologisia syitä ja vaikka niiden selvittäminen ja purkaminen onkin hankalaa niin kyllä se on sen arvoistakin :) . Tosin ei sitä orgasmia tarvitse saada seksin aikana, masturbointi on ihan yhtä hyvä tapa.

Mun mies ei todellakaan koe pakottavaa tarvetta laueta aina, kun harrastamme seksiä. Laukeaminen ei ole siinä pääasia. Jos hänen on ihan saada niin tarvittaessa hoitaa asian itse.

Yhteistyössä