V
vierailija
Vieras
En tee itse.Osaatko hakata halkoja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tee itse.Osaatko hakata halkoja?
Draculakisu on kyl kauniimpi ja suurisilmäisempi kuin moni nainen.Mulla on ikävä K:n platinanvaaleaa kaunotarta![]()
Ikävä on mullakin, vaikken kyl KK:ta ihan kaunottareks kutsuisiMulla on ikävä K:n platinanvaaleaa kaunotarta![]()
Eli kummastakin tulee ->Draculakisu ja taskuvenus nautiskelevat tänään yhdessä vaaleanpunaista kryptoniittia.![]()
Pystytkö perustelemaan, miksi et menisi? Vai onko pelkkä kulunut klisee? Kukaan ei sinua kuitenkaan pakota, luullakseni.En ole menossa Turkuun, miks hitossa menisin sinne, vapaaehtoisesti.
No siis en tällä hetkellä ehi ja juu tuli sanottua vähän ikävästi ehkä, tossa ärsytti lähinnä se et minua luultiin toiseksi kirjoittajaksi. Ei ole mitään Turkua vastaan siis, vaikken usein ookaan käynyt ja paljoa mitään koko paikasta oikeastaan tiedä, mitä nyt se luokkaretken Turun Linna ja joksujen keikka. Se oli negatiivista et pois sieltä ei ois sit päässyt ilman autokyytiä, kun junat ja bussit illalla kulje.Pystytkö perustelemaan, miksi et menisi? Vai onko pelkkä kulunut klisee? Kukaan ei sinua kuitenkaan pakota, luullakseni.
Ok, asia selvä. Ei onneksi mitään pahempaa inhoa.No siis en tällä hetkellä ehi ja juu tuli sanottua vähän ikävästi ehkä, tossa ärsytti lähinnä se et minua luultiin toiseksi kirjoittajaksi. Ei ole mitään Turkua vastaan siis, vaikken usein ookaan käynyt ja paljoa mitään koko paikasta oikeastaan tiedä, mitä nyt se luokkaretken Turun Linna ja joksujen keikka. Se oli negatiivista et pois sieltä ei ois sit päässyt ilman autokyytiä, kun junat ja bussit illalla kulje.
Siis musavideonKatoin Vain Elämäätä ja nyt vasta huomasin et Benkun G.A.Y biisin on ohjannut Karim Saheb![]()
Tästä täytyy tehdä fictional novel.Draculakisu ja taskuvenus nautiskelevat tänään yhdessä vaaleanpunaista kryptoniittia.![]()
Ei ole, olin tosiaan vain tympääntynyt, enemmän positiivinen kuin negatiivinen kuva on paikasta, ei juurikaan tuttu vaan.Ok, asia selvä. Ei onneksi mitään pahempaa inhoa.![]()
Oho, videossa ei kyllä paljastellaSiis musavideon
Niinpä, mutta onneksi kai enää vain joissakin yöjunissa noin vanhoja vaunuja vessoineen.![]()
VR:n työntekijä paljastaa – Ulosteet lentävät väkisin päälle
VR:n ratapihatyöntekijä kertoo kollegoidensa sairastuneen pahastikin, koska vanhojen vaunujen vessoista ulosteet leviävät tehokkaasti vaunujen väleihin.www.iltalehti.fi
Hyi Helvata!!!
Urheilutoimittajat on ajan tasallaPipis mainittu!
![]()