V
vierailija
Vieras
Ts. viheliäinen sanontaEn millään haluaisi sanoa että olemme kuin kaksi marjaa, mutta, no
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ts. viheliäinen sanontaEn millään haluaisi sanoa että olemme kuin kaksi marjaa, mutta, no
Kyllä. Ei oo Kärdellä tollasen kaulimet. Luvattoman huonosti bojeristit tuntee Kärden anatomianNäyttää vähän Trumpin jaloilta.
NO HEIPPAEn millään haluaisi sanoa että olemme kuin kaksi marjaa, mutta, no
Onko palstalle soluttautunu se Trumpin nuori kohusihteeri? Sekö se mummottelija on. Tämä tästä vielä puuttui !Missä oot päässyt ihastelemaan?
Mun veikkaus on et seuraava biisi on collab Juuston kanssa ja KK ohjaa musavideonMiten vastasi? Jos puhuu icip-universumista niin vois viitata Tommyyn, Joostiin, miksei Bininosiinkin.
Manifesting!Mun veikkaus on et seuraava biisi on collab Juuston kanssa ja KK ohjaa musavideon
Samoin KKK oih uuuh aaah pakottajatNe shippinaudat oli vanhoja, että en yhtään ihmettele.
KkK uuh aahSamoin KKK oih uuuh aaah pakottajat
Kyllä. Ei oo Kärdellä tollasen kaulimet. Luvattoman huonosti bojeristit tuntee Kärden anatomianT AL
Vedä happea välillä mummoKkK uuh aah![]()
Ovat kylläkin Kekän jalat.Näyttää vähän Trumpin jaloilta.
Käy mummo välillä ulkoilemassa.Samoin KKK oih uuuh aaah pakottajat
Samoin KKK oih uuuh aaah pakottajat
Mä oon ainakin witun wanha pakottaja. Nii ja kyselin muiden musisoinnista. Mua ei enää kukaan viimeisinä esiintymiskertoina ihastellut (ks. edellä kohta "witun wanha"), mikä oli mukavaa, kun sen sijaan tultiin puhumaan soittamisesta. Nyt haluaisin tehä jotain yksin.
Balkanmummot päiväkävelyllä.![]()
Hyvin mahdollista ja sitä musavideota on ehkä kuvattu ainakin osittain jo Prahassa keväällä. Siellä oli kuitenkin paikalla Joostin lisäksi muitakin hänen tiimiinsä kuuluvia, jotka myös ovat olleet mukana musavideoiden tekemisissä. Lisäksi siellä oli jo valmiina I Miss Us -musavideon takia paljon sellaisia ammattilaisia, joiden kanssa KK on tehnyt yhteistyötä aikaisemminkin.Mun veikkaus on et seuraava biisi on collab Juuston kanssa ja KK ohjaa musavideon
Tai sitten ei. Lavahahmo on muotoutujut ajan myötä niillä pikkukeikoilla ja varmaan on testaillut, mitkä jutut ja vitsit toimii ja mitkä tuntuu itselle sopivilta. Tietysti on seurannut muitakin artisteja, mutta tuskinpa vaan on suoraan ja harkiten kopsannut mitään keneltäkään. Sitä paitsi K on aina flirttaillut kaikille, oli miehiä tai naisia.MlM oli kuumaa valuuttaa ja K todennäköisesti imi vaikutteita maailmalta. Toki hän olis voinut hypätä toiseenkin kelkkaan mutta eiköhän MlM teema ole tarkoin punnittu.
Joo. Ei ole K:n jalat ja muutenkin mitä hittoa siellä tekis.![]()
Screenshot 20260902 171159 Instagram hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260902 171159 Instagram palvelussa ImgBBibb.co
Ai nämäkö. K:lla on laihemmat
On kyllä nii tuttua että BK shippaajat pakottaa neliöpalikkaa ympyränmuotoiseen reikään.Joo. Ei ole K:n jalat ja muutenkin mitä hittoa siellä tekis.
Niinpä on. Luomuvoi on lisännyt tervettä karvankasvua ja päästy viimeinkin lähelle BojaniaOvat kylläkin Kekän jalat.
Eiköhän se aika siellä mennyt Miss Usin kuvaamiseen kaikkine koreografian hiomisineenHyvin mahdollista ja sitä musavideota on ehkä kuvattu ainakin osittain jo Prahassa keväällä. Siellä oli kuitenkin paikalla Joostin lisäksi muitakin hänen tiimiinsä kuuluvia, jotka myös ovat olleet mukana musavideoiden tekemisissä. Lisäksi siellä oli jo valmiina I Miss Us -musavideon takia paljon sellaisia ammattilaisia, joiden kanssa KK on tehnyt yhteistyötä aikaisemminkin.
Joku ulkkis näytti heittäneen vitsillä X:ssä, onpa kamalaa.Kyllä. Ei oo Kärdellä tollasen kaulimet. Luvattoman huonosti bojeristit tuntee Kärden anatomianT AL
Ei se tyyppi mikään varsinainen shippaaja taida ees olla tai seka sellainen sitten. Ja viisufani.On kyllä nii tuttua että BK shippaajat pakottaa neliöpalikkaa ympyränmuotoiseen reikään.
Ehhehhee, hyvin vähän sitä tai välillä Eleplantia laitan aamukahvin joukkoon, eipä noita mitään suuria määriä voi syödä tai ainakaan minä en, plus noi on miehen jalat tossa.Niinpä on. Luomuvoi on lisännyt tervettä karvankasvua ja päästy viimeinkin lähelle Bojania![]()