V
vierailija
Vieras
Täh? Menee taas tunnistukset täysin pieleen.Oletko siis päättänyt ajaa kaikki muut pois täältä, ja jäädä yksin päiväkirjaasi pitämään? Sekö se keskustelupalstan idea on mielestäsi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täh? Menee taas tunnistukset täysin pieleen.Oletko siis päättänyt ajaa kaikki muut pois täältä, ja jäädä yksin päiväkirjaasi pitämään? Sekö se keskustelupalstan idea on mielestäsi?
Kelle oikein kirjoitat ja mikä paniikki?Näköjään tällä yhdellä alkaa paniikki iskeä, kun ei enää yksin määrääkään keskustelun tahtia, mutta muiden joukossa yhteisöllisyyttä on selvästi syntynyt täällä. On ollut ihan oikeaakin keskustelua, ja viikonloppuna oli jopa häivähdyksiä vanhojen aikojen palstahuumorista. Kaikki eivät tietenkään sitä ole kokeneet tai huomanneet, mutta ainakin minä olen löytänyt täältä samanhenkisyyttä, kun aiemmin tuntui olevan pelkkää nokittelua ja riitelyä.
Immun tissit voittaa kaikenKekä vs. Karjalan emäntä![]()
En minäkään, oma-aloitteisesti ikinä kirjoittanut mitään ekana kirjoittelijana aiheesta, joillakin on pakkomielle tollaisia tänne tuoda.Kuulehan.
KKK on ainoa jumalani ja kiinnostuksen kohteeni Enkä ole solvannut naisia. Avantgardistisen idean ranchista kehitteli toinen kollegani, ja se saattoi ehkä olla herkimmille käsityöläisille liikaa
T. Shippiemäntä
Tuon typerän miekka emojin taisit kopioida siltä mieheltä, joka oli täällä vielä vuosi sitten. Ei ole enää miehiä.
Enpäs vaan Teräsmieheltä!Tuon typerän miekka emojin taisit kopioida siltä mieheltä, joka oli täällä vielä vuosi sitten. Ei ole enää miehiä.
Nämä molemmat ku lähtis niin löytyis sitä yhteisöllisyyttä. Kummallakin jumalharha eikä minkäänlaista sietokykyä huumorille jos se ei oo 100% omassa kontrollissa. Ja naisten solvaaminen on molempien mieliharrastus (vastenmielisimmät eilisen jutut tuli shippiemännältä).
Oikeassa hän on. Poistu itse.Hei sunnuntaisaarnaaja. Ovi on tuoooolla![]()
Mikä ihmeen mies? En muista tollasia.Tuon typerän miekka emojin taisit kopioida siltä mieheltä, joka oli täällä vielä vuosi sitten. Ei ole enää miehiä.
Eipäs, vaan päinvastoin, ne poistuu keitä kirjoitukset häiritsevät.Oikeassa hän on. Poistu itse.
On täällä joitakin miehiä tainnu olla pitkin matkaa, mitään miekkajuttua en heiltä kyllä kans muista.Mikä ihmeen mies? En muista tollasia.
Aah, niin se yksi Peksi trolli taisi olla mies, mut hän katosi sen jälkeen jonnekin. Nämä KKK sekoiljat on naisia.On täällä joitakin miehiä tainnu olla pitkin matkaa, mitään miekkajuttua en heiltä kyllä kans muista.
Mikä Peksi trolli. Sehän oli poniAah, niin se yksi Peksi trolli taisi olla mies, mut hän katosi sen jälkeen jonnekin. Nämä KKK sekoiljat on naisia.
Heitä oli useita. Pipis vetoaa aikaa moneen, eikä kaikki ole aina trollausta vaan aitoa ihkuttelua.Mikä Peksi trolli. Sehän oli poni
Useita, juu juu.Heitä oli useita. Pipis vetoaa aikaa moneen, eikä kaikki ole aina trollausta vaan aitoa ihkuttelua.
Mikä se?Mikä Peksi trolli. Sehän oli poni
Kohta on taas pipis-aikaHeitä oli useita. Pipis vetoaa aikaa moneen, eikä kaikki ole aina trollausta vaan aitoa ihkuttelua.
Jep. Tämä.Nämä molemmat ku lähtis niin löytyis sitä yhteisöllisyyttä. Kummallakin jumalharha eikä minkäänlaista sietokykyä huumorille jos se ei oo 100% omassa kontrollissa. Ja naisten solvaaminen on molempien mieliharrastus (vastenmielisimmät eilisen jutut tuli shippiemännältä).
Komppaan.Oikeassa hän on. Poistu itse.
Poistukaa kaikki te mussuttajatKomppaan.
Just näin.Poistukaa kaikki te mussuttajat![]()
Taitaa harmittaa, kun kaikki ei innostu sun shippiturinoista ja pitää niitä masentavan typerinä.Poistukaa kaikki te mussuttajat![]()
Itselleen vastaajakin vielä.Just näin.