V
vierailija
Vieras
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kannattaisiko mieluummin puhua painosta?Ei sitä tollaiset penttisontasölköttäjät onneksi voita, hah hah haa.
B on ihanan tunteellinen. Arvostan.Bojan Martinille podcastin ensimmäisessä jaksossa. "Olit jokapäiväinen elämäni. Olipa se mitä tahansa, teimme kaiken yhdessä. Olisit voinut olla maailman huonoin basisti, enkä olisi voinut päästää sinusta irti, koska en voinut kuvitella elämääni ilman sinua. Kun lähdit bändistä, tunsin itseni ensimmäistä kertaa elämässäni todella yksinäiseksi. Elämäni, musiikkini, luovuuteni, kaikki; en koskaan tiennyt, miten erottaa mitään siitä sinusta."
Hirveesti "en" -sanoja. Tekee yleisvaikutelman negatiiviseksi ja itsekeskeiseksi. Ihan perus positiivisen ajattelun oppaissa kehotetaan jättämään "ei" - sanat ja sen eri muodot kokonaan pois sanavarastosta.B on ihanan tunteellinen. Arvostan.
Toksista positiivisuutta.Hirveesti "en" -sanoja. Tekee yleisvaikutelman negatiiviseksi ja itsekeskeiseksi. Ihan perus positiivisen ajattelun oppaissa kehotetaan jättämään "ei" - sanat ja sen eri muodot kokonaan pois sanavarastosta.
Kannattaa sanoa mieluummin esim. "Kanssasi taivas on paikka maan päällä"
Tämähän ei ole muuttunut mihinkään, sama käsitys hänellä on ollut kaiken aikaa. Viime päivinä tapahtunut muutos on siinä, että muutkin ovat ottaneet roolia ketjussa, ja on alkanut löytyä uudenlaista yhteisöllisyyttä, jota yhden tai muutaman negailijan happamat kommentit eivät enää samalla tavalla horjuta. Tästähän voi vielä rakentua ihan mukava paikka jakaa ajatuksia.Onneksi olkoon, olette luoneet tästä yksinpuhelijasta ketjun keskeisimmän hahmon ja hän on jumalharhassaan alkanut uskoa olevansa kaiken päähenkilö.
Olet aarre!
Uudenlaista yhteisöllisyyttä.Tämähän ei ole muuttunut mihinkään, sama käsitys hänellä on ollut kaiken aikaa. Viime päivinä tapahtunut muutos on siinä, että muutkin ovat ottaneet roolia ketjussa, ja on alkanut löytyä uudenlaista yhteisöllisyyttä, jota yhden tai muutaman negailijan happamat kommentit eivät enää samalla tavalla horjuta. Tästähän voi vielä rakentua ihan mukava paikka jakaa ajatuksia.
Heh heh, en todellakaan anna KKK kiusaajien voittaa.Tämähän ei ole muuttunut mihinkään, sama käsitys hänellä on ollut kaiken aikaa. Viime päivinä tapahtunut muutos on siinä, että muutkin ovat ottaneet roolia ketjussa, ja on alkanut löytyä uudenlaista yhteisöllisyyttä, jota yhden tai muutaman negailijan happamat kommentit eivät enää samalla tavalla horjuta. Tästähän voi vielä rakentua ihan mukava paikka jakaa ajatuksia.
Oletko siis päättänyt ajaa kaikki muut pois täältä, ja jäädä yksin päiväkirjaasi pitämään? Sekö se keskustelupalstan idea on mielestäsi?Heh heh, en todellakaan anna KKK kiusaajien voittaa.
Ei toi ole minun kirjoituksia, haloo. Tulin vasta kotiin, kun kuljetin yhtä ihmistä paikkaa mihkä hankala mennä bussilla.Oletko siis päättänyt ajaa kaikki muut pois täältä, ja jäädä yksin päiväkirjaasi pitämään? Sekö se keskustelupalstan idea on mielestäsi?
Aijaa, jännä et en vaan ite koe noin, ei noi hahmottelut ja miehittelyt omaa vikaani ole, samalla tasolla koen olevani kuin kaikki muutkin kirjoittajat, ei ole mitään nimimerkkiäkään mikä yksilöisi, muiden keksimä nimityshän toi on.Onneksi olkoon, olette luoneet tästä yksinpuhelijasta ketjun keskeisimmän hahmon ja hän on jumalharhassaan alkanut uskoa olevansa kaiken päähenkilö.
Täh, aika vähän eilenkään kirjoittelin. Paitsi shampoista.Uudenlaista yhteisöllisyyttä.Tää yks on vaan kokoajan entistä enemmän äänessä, kun muut kommentoijat pikkuhiljaa häippäsevät kokonaan pois.
Näköjään tällä yhdellä alkaa paniikki iskeä, kun ei enää yksin määrääkään keskustelun tahtia, mutta muiden joukossa yhteisöllisyyttä on selvästi syntynyt täällä. On ollut ihan oikeaakin keskustelua, ja viikonloppuna oli jopa häivähdyksiä vanhojen aikojen palstahuumorista. Kaikki eivät tietenkään sitä ole kokeneet tai huomanneet, mutta ainakin minä olen löytänyt täältä samanhenkisyyttä, kun aiemmin tuntui olevan pelkkää nokittelua ja riitelyä.Uudenlaista yhteisöllisyyttä.Tää yks on vaan kokoajan entistä enemmän äänessä, kun muut kommentoijat pikkuhiljaa häippäsevät kokonaan pois.
Olen puhunut painosta(kin) ihan hyvä varmaan tolle pentittelijälle kanssa, kun metsään menevästikin huutelee eri kirjoittajille.Kannattaisiko mieluummin puhua painosta?
En tajua yhtään ees mistä puhut, mutta jos minusta niin samalla lailla kirjoittelen kuin aina ennenkin, jos siis jotain sanottavaa on.Näköjään tällä yhdellä alkaa paniikki iskeä, kun ei enää yksin määrääkään keskustelun tahtia, mutta muiden joukossa yhteisöllisyyttä on selvästi syntynyt täällä. On ollut ihan oikeaakin keskustelua, ja viikonloppuna oli jopa häivähdyksiä vanhojen aikojen palstahuumorista. Kaikki eivät tietenkään sitä ole kokeneet tai huomanneet, mutta ainakin minä olen löytänyt täältä samanhenkisyyttä, kun aiemmin tuntui olevan pelkkää nokittelua ja riitelyä.
Eikö se jo kerro paljon, että päättelet tuon nimeltä mainitsemattoman muita pois ajavan päähenkilön tarkoittavan juuri sinua?Täh, aika vähän eilenkään kirjoittelin. Paitsi shampoista.
No ketäpäs muuta, kun just minua eilen väitettiin joksikin hahmoksi, joka muka on oikeasti mies. Plus et penttihuutelija sohi jutuillaan ihmisiä sattuman varaisesti, mutta kuitenkin puhui minun veikkausvoitosta tolla miesnimityksellä. Silloin luonnollisesti ajattelen et se nimitys kohdistuu minuun, mutta ehkä sit kaikkiin KB shippaajiin en minä tiedä. Muutenkaan ei pitäis olla väliä sillä kirjoittajalla mielestäni.Eikö se jo kerro paljon, että päättelet tuon nimeltä mainitsemattoman muita pois ajavan päähenkilön tarkoittavan juuri sinua?
Nämä molemmat ku lähtis niin löytyis sitä yhteisöllisyyttä. Kummallakin jumalharha eikä minkäänlaista sietokykyä huumorille jos se ei oo 100% omassa kontrollissa. Ja naisten solvaaminen on molempien mieliharrastus (vastenmielisimmät eilisen jutut tuli shippiemännältä).Kekä vs. Karjalan emäntä![]()
Ei ole mitään tollaista kaksintaistelua, johan selvensin ettei toi yks heh heh kommentti ollut minulta, minä en mitään tollaista emäntähenkilöä täältä ees tunnista, ei tartte muidenkaan etsiä mitään tälläisiä. Outoja on juttunne.Nämä molemmat ku lähtis niin löytyis sitä yhteisöllisyyttä. Kummallakin jumalharha eikä minkäänlaista sietokykyä huumorille jos se ei oo 100% omassa kontrollissa. Ja naisten solvaaminen on molempien mieliharrastus (vastenmielisimmät eilisen jutut tuli shippiemännältä).
Kuulehan.Nämä molemmat ku lähtis niin löytyis sitä yhteisöllisyyttä. Kummallakin jumalharha eikä minkäänlaista sietokykyä huumorille jos se ei oo 100% omassa kontrollissa. Ja naisten solvaaminen on molempien mieliharrastus (vastenmielisimmät eilisen jutut tuli shippiemännältä).