K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä nyt yritä enää.
Oon samaa mieltä hänen kanssaan. Fakta on se, et kaikki näyttelijät eivät ole aina samaan aikaan paikalla, jos ei kuvaukset vaadi sitä. S on saattanut olla intensiivisesti kuvauksissa esim. kaksi viikkoa ja sen jälkeen on hänellä ollut taukoa pari viikkoa. S tai B:n naiset ei kiinnosta mua pätkääkään, ihan puhtaasti kommentoin tätä sarjan kuvausten kannalta.

En keksi näitä juttuja päästä. Lisäksi viidennellä kaudella hän kuului edelleen pääkaartiin ja oli yksi parhaiten palkattuja näyttelijöitä. Vaikka hänen hahmonsa oli koomassa, hän seikkaili Vecnan mielen sisällä ja hän näkyi jokaikisessä jaksossa. Hän ei ole voinut olla poissa kuvauksista muutamaa päivää pidempään muuta kuin työkeikoilla, jotka on sovittava aina erikseen. Syksyllä 2024 näyttelijöillä oli vapaampaa, kun kuvaukset alkoivat olla loppusuoralla ja esim. Millie vietti hääjuhliaan Italiassa tuolloin ja Joseph Quinn kuvasi Fantastic four-elokuvaansa. Kuvaukset olivat silti koko ajan käynnissä.
Joo mut palkkaus ei kerro sitä kuinka kauan kuvauksissa pitää olla paikalla. Maxilla on paljon vähemmän screen time vitoskaudella kuin monella muulla hahmolla. Sadie on itse kertonut että jakson 4 päätapahtumat kuvattiin heti alkuvuodesta ja sen jälkeen hän on palannut kuvauksiin aina välillä vuoden aikana. Kesällä kuvattiin monta viikkoa armeijakohtauksia joissa S ei ole ollut mukana.

Joo mut palkkaus ei kerro sitä kuinka kauan kuvauksissa pitää olla paikalla. Maxilla on paljon vähemmän screen time vitoskaudella kuin monella muulla hahmolla. Sadie on itse kertonut että jakson 4 päätapahtumat kuvattiin heti alkuvuodesta ja sen jälkeen hän on palannut kuvauksiin aina välillä vuoden aikana. Kesällä kuvattiin monta viikkoa armeijakohtauksia joissa S ei ole ollut mukana.
Jankuti jankuti, ketään ei ole enää vähään aikaan kiinnostanut tää S juttu, B on jo kertonut mikä asema kyseisellä henkilöllä oli. Ja sen pitäisi kaikille riittää.

Jankuti jankuti, ketään ei ole enää vähään aikaan kiinnostanut tää S juttu, B on jo kertonut mikä asema kyseisellä henkilöllä oli. Ja sen pitäisi kaikille riittää.
Mua ei kiinnosta S tai B, mut korjaan täällä kuvauksiin liittyviä virheellisiä väittämiä. Näyttelijällä saattaa olla viikko töitä ja sen jälkeen kaksi viikkoa vapaata tai esim. kuukausi töitä ja kuukausi vapaata.

Yhteistyössä