V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
RIP mummo :'(Mun mummo kuoli juuri.
Osanotto mummon menehtymisen johdosta.Mun mummo kuoli juuri.
No mitä sitten? Ei liity tuohon mun kommenttiini mitenkään. Hän elää omaa elämäänsä.Lopeta perkele tämä jankkaaminen, täällä on joku jonka mummo on menehtynyt. Vähän kunnioitusta kiitos.
Haluatko, että vääriä tietoja levitellään asioista??? Se mummokasn ei ois halunnut sitä.Lopeta perkele tämä jankkaaminen, täällä on joku jonka mummo on menehtynyt. Vähän kunnioitusta kiitos.
Juuri näin. Täällä puhutaan asiat halkiNo mitä sitten? Ei liity tuohon mun kommenttiini mitenkään. Hän elää omaa elämäänsä.
Olet sairas. T.eriNo mitä sitten? Ei liity tuohon mun kommenttiini mitenkään. Hän elää omaa elämäänsä.
Ja päätit tulla tämän kertomaan, kun jonkun mummo just kuoliBojanilta onnistuu rumpukompitkin!!!! On se monipuolinenEi oo nimittäin helppoa. Nimim. Kokeillut
Mummolle kepeät mullat! Olit varmasti hyvä mummo.![]()
Tuohan on positiivinen ja kiva juttuJa päätit tulla tämän kertomaan, kun jonkun mummo just kuoli![]()
www.instagram.com
Höpön löpöä, ystäviä ovat molemmin puolin. Ja ehkä Tiina nyt lähinnä on kuitenkin miehensä perään, kun miettii heidän tarinaansa.![]()
Tiina Forsby 🦄 Instagramissa : "Ystävyys on siitä ihana asia, että se jatkuu aina siitä, mihin se edellisellä kerralla jäi ❤️ Onneksi meidän tiet kohtasi edes tämän yhden kerran tämän kesän aikana. KÄÄRIJÄ CREW on rakkautta minulle, PERHE ❤️ Hengess
1,200 likes, 17 comments - tiinatimanttinen August 29, 2026: "Ystävyys on siitä ihana asia, että se jatkuu aina siitä, mihin se edellisellä kerralla jäi ❤️ Onneksi meidän tiet kohtasi edes tämän yhden kerran tämän kesän aikana. KÄÄRIJÄ CREW on rakkautta minulle, PERHE ❤️ Hengessä mukana aina...www.instagram.com
Ihana postaus Tiinalta. Hän taitaa tosin kyllä olla enemmän K:n perään kuin toisinpäin![]()
No sitä tarkoitinkin, että Tiina taitaa olla enemmän K:n ystävyyden perään kuin toisinpäin.Höpön löpöä, ystäviä ovat molemmin puolin. Ja ehkä Tiina nyt lähinnä on kuitenkin miehensä perään, kun miettii heidän tarinaansa.
Ei ole, ihan on normaalia ottaa kuvat, jos samassa paikassa esiintyneet, erikoinen suhtautumistapa myönteiseen asiaan.No sitä tarkoitinkin, että Tiina taitaa olla enemmän K:n ystävyyden perään kuin toisinpäin.
Kaasupenan juttuhahan varmaan vaan poistunuMitä niissä aamun viesteissä muka oli kun poistui?
Sata kertaa helpompaa kuin nokkahuilun soittaminen.Bojanilta onnistuu rumpukompitkin!!!! On se monipuolinenEi oo nimittäin helppoa. Nimim. Kokeillut