V
vierailija
Vieras
Mitäs pelottavaa siinä nyt on muutenkaan omana itsenään olla?Keksi lisää, eiköhän ne miehetkin olleet täysin aidolla asialla että.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitäs pelottavaa siinä nyt on muutenkaan omana itsenään olla?Keksi lisää, eiköhän ne miehetkin olleet täysin aidolla asialla että.
Kukas sie oot? Kalevi vai?Sut on helppo saada vänkäykseen mukaan![]()
Mitäs pelottavaa siinä nyt on muutenkaan omana itsenään olla?
Ai minä, höpön löpöä.A
Aidolla asialla = K:n perseen perässä.
Olet rauhassa vaan Pentti.Mitäs pelottavaa siinä nyt on muutenkaan omana itsenään olla?
Oletko tänään paikalla Kekänä?Mitäs pelottavaa siinä nyt on muutenkaan omana itsenään olla?
Saat rauhan, itse olen nainen.Olet rauhassa vaan Pentti.
Eli olet mies.Ai minä, höpön löpöä.
Aina omana itsenäni, ei tartte tollaisia esittämisiä miettiä minun.Oletko tänään paikalla Kekänä?
Kuka saa Rauhan, Pentti vai?Saat rauhan, itse olen nainen.
Koetko Pentti itsesi naiseksi? Se on ihan ok.Saat rauhan, itse olen nainen.
Sadie on kuvaustauolla leikannut hiukset ja kastellut ne, pessyt meikit ja vetänyt bikinit päälle?Lukutaito olisi tarpeellinen. Tuo redditin kuva on otettu kuvaustauolla. Sadiella on samalaiset hiuksetkin, kun jaksat tarpeeksi selata kuvia. Mutta halusit vain vängätä vastaan.
Jaa-a, ei ole minulla tiedossa nää teiän hahmot.Kuka saa Rauhan, Pentti vai?
Pyysin AI:ta luomaan sun tekstien pohjalta hahmon. Et voi tietää että olenko se minä, sinä vai hahmo.Aina omana itsenäni, ei tartte tollaisia esittämisiä miettiä minun.
Sinä sanoit että hän saa Rauhan.Jaa-a, ei ole minulla tiedossa nää teiän hahmot.
Henkilö esitteli itsensä Penttinä näin ajattelin.Sinä sanoit että hän saa Rauhan.
Tämä on jo enemmän kuin mitä B saa aikaiseksi vuodessa.Sadie on kuvaustauolla leikannut hiukset ja kastellut ne, pessyt meikit ja vetänyt bikinit päälle?
Kekä juuHenkilö esitteli itsensä Penttinä näin ajattelin.
Itse tiedän mitkä omia kirjoituksiani ovat, hahmottele tosiaan vain keskenäsi, jos tollainen kostuttaa paikat.Pyysin AI:ta luomaan sun tekstien pohjalta hahmon. Et voi tietää että olenko se minä, sinä vai hahmo.
Ei, vaan minulle kirjoittanut tyyppi.Kekä juu
Miksi olisi leikannut? Katsopa nyt niitä vuoden 2023 syyskuun kuvia. Siellä on Sadie välillä farkut jalassa ja huivi päässä, on hiukset märkinä, kun on otettu toisenlaisia kuvia, ja aina ne hiukset on olkapäille ulottuvat niin kuin siinä redditin autokuvassa. Sen lisäksi Damon on kirjoittanut syyskuussa 2023 kuvatekstiin weirdos forever. Mitä siinä autokuvassa taas lukikaan isolla?Sadie on kuvaustauolla leikannut hiukset ja kastellut ne, pessyt meikit ja vetänyt bikinit päälle?