"Maahanmuuttokriittinen huippumuusikko jäi sensuurin hampaisiin – brittiradio ei soita hittisinkkua"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Vuonna 2017 Salman Abedi räjäytti Ariana Granden konsertissa kotitekoisen pommin tappaen 22 ihmistä, joista nuorin oli 8-vuotias. Morrisseyn kappale havahduttaa aihetta ympäröivään hiljaisuuteen. Terrorismin uhreja ei ole soveliasta muistella."

Jonnet muistaa mut körttimummo ei. Kas kun on koko ikänsä veisannut virsiä vaan 😖
Veisaan edelleen. Pk-seudulla toimii körttivirsiseura, johon toivotan kaikki, jopa palstalla irvailijani, lämpimästi tervetulleiksi.
Kun ikää karttuu ja KP:n askel hidastuu, körttivirret antavat enemmän lohtua ja voimaa kuin maalliset rallatukset.
Minulla on erittäin syvät juuret körttiläisyydessä ja olen erittäin ylpeä taustastani.

Veisaan edelleen. Pk-seudulla toimii körttivirsiseura, johon toivotan kaikki, jopa palstalla irvailijani, lämpimästi tervetulleiksi.
Kun ikää karttuu ja KP:n askel hidastuu, körttivirret antavat enemmän lohtua ja voimaa kuin maalliset rallatukset.
Minulla on erittäin syvät juuret körttiläisyydessä ja olen erittäin ylpeä taustastani.

Laulajalla oli kunnon vibra äänessä. En ole kuullut enkä jaksaisi kuunnella.
Omasta musiikkimaustani rytmillä ja melodialla on enemmän painoa kuin sanoituksilla. Joskus hyvä biisi pilataan uilokilla.

Kerran minut huijattiin joidenkin hartaiden uskovaisten tilaisuuteen kahden muun kaverin kanssa. Se oli kammottava kokemus kun kaikki muut olivat jossain ihmeen hurmiossa, aivot narikassa ja naputtelivat kengänpohjillaan lattiaan saarnamiehen puhuessa. Me kolme realisteina onneksi säilytettiin mielenterveytemme, toisin kuin se joka meidät kutsui. Hän oli menettänyt sen joitain kuukausia aiemmin tullessaan uskoon 😢

Jonnet ei muista The Smithsejä.
Nyt täytyy nolona tunnustaa että olen erehtynyt pahasti tähän päivään saakka. Nimi on kyllä tuttu mutta olen tähän asti luullut että Morrissey oli The Housemartinsien vokalisti. Mielestäni heillä on niin samantyyliset äänet, se kai sitten johti väärinkäsitykseen.

Kuuntelin myös läpi heidän tuotantoaan tuubista mutta ei siellä oikein mikään kolahtanut, ei kuulunut yhtään maailmanlaajuista hittiä omiin korviin ainakaan.

Viimeksi muokattu:
Kerran minut huijattiin joidenkin hartaiden uskovaisten tilaisuuteen kahden muun kaverin kanssa. Se oli kammottava kokemus kun kaikki muut olivat jossain ihmeen hurmiossa, aivot narikassa ja naputtelivat kengänpohjillaan lattiaan saarnamiehen puhuessa. Me kolme realisteina onneksi säilytettiin mielenterveytemme, toisin kuin se joka meidät kutsui. Hän oli menettänyt sen joitain kuukausia aiemmin tullessaan uskoon 😢
Tutustu videoon: "youtube virsi 228"
https://share.google/XXTw2aebXTKJA9kZP

Yhteistyössä