V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jonkun ihan asiallisen artikkelin fanituksesta tms.Minkä linkin?
Run forest runEi nää taas pysy perässä.
Aha, en sit ehtinyt nähdä.Jonkun ihan asiallisen artikkelin fanituksesta tms.
Vttu täällä on outo meno.
Olen eri, mutta tuo tieto löytyy helposti K:n ig:n kautta, koska hänet on tägätty kuvaan ja ainakin yksi fanitili repostasi kuvan. Tällaisten uraan ja musiikkiin liittyvät jutut ja niiden seuraaminen on ihan normaalia fanitusta, päinvastoin kuin suhdejuttujen stalkkaaminen tai paritukset ja shippaamiset.On todella säälittävää ylifanitusta, jos seuraaminen tuolla tasolla kiinnostaa.
Helppo päätellä, kuka niitä poistoja tekee, kun katsoo, mitä ei ole poistettu. Sama sairas kontrollinhalu ja keskustelun sabotointi on jatkunut jo useamman vuoden.Jonkun ihan asiallisen artikkelin fanituksesta tms.
Vttu täällä on outo meno.
En minä ainakaan tiedä että, mutta ton fanijutun perusteella varmaankin joku K-faneista, sillä heillähän tollaista käytöstä tänkin ketjun perusteella on. Tosin löysinkin sen artikkelin ite, mutta oli lukossa, tarttis olla tilaaja.Helppo päätellä, kuka niitä poistoja tekee, kun katsoo, mitä ei ole poistettu. Sama sairas kontrollinhalu ja keskustelun sabotointi on jatkunut jo useamman vuoden.
Millaiset jutut täältä siis lähtee ja millaiset saa pysyä? Yritän hahmottaa kuka täällä on poistelija.Helppo päätellä, kuka niitä poistoja tekee, kun katsoo, mitä ei ole poistettu. Sama sairas kontrollinhalu ja keskustelun sabotointi on jatkunut jo useamman vuoden.
Naurettava yritys nyt jollakulla luoda riitaa, niinkuin ikinä jotain poistelijoita ois ollut vain yksi.Millaiset jutut täältä siis lähtee ja millaiset saa pysyä? Yritän hahmottaa kuka täällä on poistelija.
Ei oo yhtä poistelijaa, minäkin poistatan välillä viestejä.Millaiset jutut täältä siis lähtee ja millaiset saa pysyä? Yritän hahmottaa kuka täällä on poistelija.
Se vaan, että ”tuollainen fanitus” ei ole ihan normaalia yli 15-vuotiaan ihmisen toimintaa.Olen eri, mutta tuo tieto löytyy helposti K:n ig:n kautta, koska hänet on tägätty kuvaan ja ainakin yksi fanitili repostasi kuvan. Tällaisten uraan ja musiikkiin liittyvät jutut ja niiden seuraaminen on ihan normaalia fanitusta, päinvastoin kuin suhdejuttujen stalkkaaminen tai paritukset ja shippaamiset.
Sama, ja nytkin ilmiannoin pari noita B:tä loukkaavia, jännästi nyt tällä kertaa vaan eivät poistu tai sit tosi hitaasti.Ei oo yhtä poistelijaa, minäkin poistatan välillä viestejä.
Toisaalta noita on ihan kiva saada tänne, jossei juuri muissa paikoissa käy tai ei ainakaan sen isommin häirinnyt itseäni.Se vaan, että ”tuollainen fanitus” ei ole ihan normaalia yli 15-vuotiaan ihmisen toimintaa.
Miten boikkua on loukattu? Se on parasta aikaa puristuksissa ison miehen alla tai tissien välissä ja tykkää siitä. Jätä se rauhaan.Sama, ja nytkin ilmiannoin pari noita B:tä loukkaavia, jännästi nyt tällä kertaa vaan eivät poistu tai sit tosi hitaasti.
Yleeensä kyllä ne poistuu, syy vaikka muu sopimattomuus tai siveellisyyden loukkaaminen. Ehkä helpommin, jos ilmiantaa useampi ihminen sitten.Miten ylipäätään saatte "poistatettua" viestejä? Oon itse joskus kokeeksi tehnyt varmaan 10 ilmotusta homofobisesta viestistä, ja se oli vielä seuraavana päivänä paikallaan.
No jo nyt on vttu jos joku sai hetkessä poistatettua asiallisen hesari-linkin, ja sit joku rasistinen oksennus saa joskus pyöriä tuntikausia näkyvillä ennen kuin lähtee.Yleeensä kyllä ne poistuu, syy vaikka muu sopimattomuus tai siveellisyyden loukkaaminen. Ehkä helpommin, jos ilmiantaa useampi ihminen sitten.
Okei sovitaan niin. Mä en oo normaali, joten mua kiinnostaa. Eteenpäin.Se vaan, että ”tuollainen fanitus” ei ole ihan normaalia yli 15-vuotiaan ihmisen toimintaa.
Siinä linkin yhteydessä nimiteltiin faneja vammaisiksi.No jo nyt on vttu jos joku sai hetkessä poistatettua asiallisen hesari-linkin, ja sit joku rasistinen oksennus saa joskus pyöriä tuntikausia näkyvillä ennen kuin lähtee.
Okei no sitten ymmärrän.Siinä linkin yhteydessä nimiteltiin faneja vammaisiksi.
No sehän riippuu palstan modetuksen toiminnasta, joka luultavimmin automatisoitu.No jo nyt on vttu jos joku sai hetkessä poistatettua asiallisen hesari-linkin, ja sit joku rasistinen oksennus saa joskus pyöriä tuntikausia näkyvillä ennen kuin lähtee.
Joo ei sitä linkin takia poistettu.Siinä linkin yhteydessä nimiteltiin faneja vammaisiksi.
Päinvastoin, ihan normaalia aikuisen fanin toimintaa. Teinifanit ovat useimmiten vain ihkutteluasteella, mutta monia aikuisia kiinnostaa myös artistin urakehitys.Se vaan, että ”tuollainen fanitus” ei ole ihan normaalia yli 15-vuotiaan ihmisen toimintaa.
Samoin, mutta jostain syystä kaikki törkeätkään viestit ei poistu.Ei oo yhtä poistelijaa, minäkin poistatan välillä viestejä.
No kun ne on enimmäkseen miehiä niin ihan normaalia. Kun naiset tykkää fanaattisesti jostain niin se on noloo. Naisten olis normaalia keskittyy miehiinsä ja lapsiinsa.Päinvastoin, ihan normaalia aikuisen fanin toimintaa. Teinifanit ovat useimmiten vain ihkutteluasteella, mutta monia aikuisia kiinnostaa myös artistin urakehitys.
Mitäpäs sanot vaikka miljoonista jalkapallofaneista tai jääkiekkofaneista jne. Ihan samanlaista fanitusta tämäkin on ja yhtä hyvä kiinnostuksen kohde kuin muutkin vastaavat fanitusjutut.