V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Emt joku varmaan pani pölkkyäKaksi strapvyö-mummoa meni metsään, mitä tapahtui?
Mummot käy ”sienimetsässä”.Emt joku varmaan pani pölkkyä
Mummosmutin ykköstägi saattais olla enemies to lovers. Aina pitää alottaa haukkumisella pöhelöks tai vajakiks ennen kun pääsee käyttämään savuavaa otsatattia toiseen mummoonNoniin eipäs seksualisoida oikeita ihmisiä täällä julkisella paikalla. Ao3:een voitte viedä kompostimummo-smuttinne. En tiedä onko siellä pölkky-tägiä ennestään.
On se myös täällä Joensuussa!Miesten välinen seksi on ollut yleistä aikoinaan Kreikassa. Mielenkiintoinen ilmiö tämä pederastia.
Kyllä mä sulle savuavan otsatatin näytän, pölökustaa.Mummosmutin ykköstägi saattais olla enemies to lovers. Aina pitää alottaa haukkumisella pöhelöks tai vajakiks ennen kun pääsee käyttämään savuavaa otsatattia toiseen mummoon
Kompostissa se on mummorastia.Miesten välinen seksi on ollut yleistä aikoinaan Kreikassa. Mielenkiintoinen ilmiö tämä pederastia.
Oon alkanu katsoa Joensuuta uusin silmin tätä ketjua luettuani.On se myös täällä Joensuussa!
Mua kiinnostaa kyllä molemmat mutta tosiaan ei ole voimia surffailla täällä noiden kaikkien turhan yli. Pari kertaa olen yrittänyt tuoda jotain keskusteltavaa mutta ei niihin ole tarttuneet muut kuin nämä turhakkeet. Jos enemmistö tykkää vaan pilkunnussimisesta (kuvaannollisesti ja kirjaimellisesti), niin sitä sitten saavat täältä jatkossakin.(En oo se jolle vastasit.) En oo itse missään fanidiscordeissa tms, joten pakko puhua täällä, mut onhan tää uuvuttavaa pujottelua. Olis toisaalta hauska keskustella, mut ei jaksais scrollaa keskusteluyrityksiä usein seuraavan trololootulituksen ja persoonallisuushäiriöisen riidanhaastamisen yli. Mua ei nyt juuri JO tällä hetkellä niin kiinnosta mut Kn tekemisistä ja kuvaajajutuista olis sanottavaa.