V
vierailija
Vieras
Magneettista energiaaIhanasti nojaa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Magneettista energiaaIhanasti nojaa![]()
Kyproksellakaan eivät olleet aina, joten älä yritä.Kännissähän nuo tuntuu aina olevan keskenään, joten varmaan sellainen teinikännäily.
Keistä muista on sanonut?Niinhän se sanoo lähes kaikista![]()
Poni oli intohimoinen annaliisa, ei mikään trolli kuten sinä.
Ei kerrota. Oot joku Jonne joka kaivaa pohjatietoja päästäkseen trollaamaanMitä poni tarkottaa täällä?
En oo ollu pariin vuoteen missään palstoilla joten en tiedä
Kk:sta ja K:sta niitä on kyl tosi paljon. Onkohan heillä kuitenkin suhde?Niin tämä.
Näin kesän lopussa pitäisi olla vain onnellinen jokaisesta kuvasta lisää, jossa murut ovat yhdessä!![]()
HIRR-NAUSKISS!Poni oli pahin trolli ja vauvan ketjun tunnelman pilaaja.
Sillä on omien sanojensa mukaan aina parhaat yleisöt ulkomailla. Mitä intoiltavaa siinä on? (Paitsi tietysti K:lle)EUropean tour!!! Vielä 8 viikkoa ja Kärppy noin malttamaton. Enteilee hyvää!
Päinvastoin sankari. Toista oli sinun paskat jutut ja haukkumiset.Poni oli pahin trolli ja vauvan ketjun tunnelman pilaaja.
Kuka sellaisen vanhanaikainen ratkaisun haluaa kotiinsa, ei kukaan. 60 luvun taloissa on vintti.Niillä keillä on varaa sellainen rakentaa.
Niiin tämä!!! Oon sanonut tätä päivästä 1.Mitä järkeä on kirjoittaa niin paljon hölynpölyä ja keksiä omiaan? Teillä ei ole kaikki kotona.
Juuri näin poni tosiaan käyttäytyi. Pilasi ketjut.Päinvastoin sankari. Toista oli sinun paskat jutut ja haukkumiset.
Päinvastoin sankari. Toista oli sinun paskat jutut ja haukkumiset.
Mä en tiennyt, että Bojanilla oli joku nainen Porvoossa mukana. Kuulin tästä kyllä juoruja, että hänellä on joku Dz:n näköinen nainen kierroksessa, mutta pidin sitä juoruna.Bojanhan lähti tuon kuvan ottamisen jälkeen vielä Porvooseen rakkaansa kanssaEi voinut erota vielä tuossa
![]()
Ne joilla on varaa rakentaa sellainen, tietenkin. Vintithän on ihan parhaita paikkoja!Kuka sellaisen vanhanaikainen ratkaisun haluaa kotiinsa, ei kukaan. 60 luvun taloissa on vintti.
Rakentamisen laatu heikkenee koko ajan. Köyhät joutuvat tyytymään moderneihin nykytaloihin.Kuka sellaisen vanhanaikainen ratkaisun haluaa kotiinsa, ei kukaan. 60 luvun taloissa on vintti.
Kainalossa, nojailemassa, kuvia alkaa tipahdellaKk:sta ja K:sta niitä on kyl tosi paljon. Onkohan heillä kuitenkin suhde?
K ostelee kultaketjuja. Keräileekö hän niitä?B:hän on sanonut että haluaisi kalliin urheiluauton mutta ei ole varaa. Ja että keräilee kelloja.
Minkä rakkaan?Bojanhan lähti tuon kuvan ottamisen jälkeen vielä Porvooseen rakkaansa kanssaEi voinut erota vielä tuossa
![]()
Näin yhdellä keikalla hänet läheltä. On tosi pitkä, hoikka ja kaunis kasvoinen. Erottui joukosta kauniin ulkonäkönsä takia. Itse en ole hänen tyylin ystävä, enkä välitä blondatuista hiuksista. Enkä muutenkaan ymmärrä tätä KKK hössötystä, mutta kaunis mies hän silti on.Tavis, mä oon jo hahmottanut. Sellainen ruma ankanpoikanen on aika osuva kuvaus, sanoisin.
Mä laitan tän ylös niin voin postata aina kun mielikuvituskirjoittelija-vajakit riehaantuu.Mitä järkeä on kirjoittaa niin paljon hölynpölyä ja keksiä omiaan? Teillä ei ole kaikki kotona.
Sen Dz:n kopion. Ehkä ne naisjuorut oli totta.Minkä rakkaan?