V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hei viitsisitkö lopettaa jo täysin turhat viestit koska kaikki tietää että se et ole sinä koska sinä käytät niitä loppumerkkejäNämä ei OgE.
Ei myöskään
noituusteema.
Hyvää alkanutta
iltapäivää. ×
Miksi hyvästi?Viimeisen kerran hyvästi.![]()
Jep.. En näköjään sulkenu sivua viel.Mies?
Älä suljekaan, sun viestit on kivoja. Miksi haluat sulkea?Jep.. En näköjään sulkenu sivua viel.
Ei se nainen ikinä eksy näille palstoille, ni turhahan tänne on mitään kirjoitella.Älä suljekaan, sun viestit on kivoja. Miksi haluat sulkea?
Ehkä nää palstat toimii paremmin vertaistukena tai jonain sellaisena kuin kommunikointiväylänä, tai ainakin aika pieni tsänssi siihen. Sori että vastasin joskus sun viestiin vaikka mulla oli kirjaimet väärinpäin. Toivottavasti löydät mitä etsit.Ei se nainen ikinä eksy näille palstoille, ni turhahan tänne on mitään kirjoitella.
Niin toimii ja siihen näitä käytinkin, mut tuntuu ettei sille ole enään tarvetta, kun pahimman yli on menty. Ikävä on vieläkin, mut eipä siihen auttaisi muu kuin näkeminen.Ehkä nää palstat toimii paremmin vertaistukena tai jonain sellaisena kuin kommunikointiväylänä, tai ainakin aika pieni tsänssi siihen. Sori että vastasin joskus sun viestiin vaikka mulla oli kirjaimet väärinpäin. Toivottavasti löydät mitä etsit.
Haluutko kertoa mikä asian tekee hankalaksi? Onko jokin itsestäänselvä asia vai jokin muu? Mun mielestä sun ei oikeasti tarvitse tietää vastauksia kaikkeen eikä se haittaa että asiat on hankalia. Ehkä hän on täysin ok sen kanssa. Et voi tietää ellette puhu asioista.Voisinhan mä laittaa Ig:ssä viestinkin, mut tää on hieman hankala tapaus...
En mä täällä enempää avaa.Haluutko kertoa mikä asian tekee hankalaksi? Onko jokin itsestäänselvä asia vai jokin muu? Mun mielestä sun ei oikeasti tarvitse tietää vastauksia kaikkeen eikä se haittaa että asiat on hankalia. Ehkä hän on täysin ok sen kanssa. Et voi tietää ellette puhu asioista.
Se on kyllä tunne jonka voimaan on vaikea valmistautua. Tunnen tämän kans.Edellisestä ihastumisesta olikin lähes 27 vuotta, niin iski yllättävän kovaa. En osannu varautua ollenkaan![]()