V
vierailija
Vieras
Joillekin häviän, jotkut voitan.Älä viitti isotella rasvoinesi. Sä kerma-ahteri häviit judokalle 0-6
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joillekin häviän, jotkut voitan.Älä viitti isotella rasvoinesi. Sä kerma-ahteri häviit judokalle 0-6
Raiskaus?Oon sprintteri, hän kestävyysjuoksija. Onnistuu![]()
Ei, soon rakastavaisten kisailua vaanRaiskaus?
Älä viitti isotella rasvoinesi. Sä kerma-ahteri häviit judokalle 0-6
Väärän värinen iho ja hiukset"Kestävyysjuoksija Alisa Vainion pituus on 163 senttimetriä ja virallisten tilastojen mukainen paino on 43 kilogrammaa."
Kelpais Omppujussille?
Ei todellakaan. Kehuja tuli viimeksi tänään klo 7 upeen aamusessiomme aikanaOnko sulla pieni?
Mitä duunasitte?Ei todellakaan. Kehuja tuli viimeksi tänään klo 7 upeen aamusessiomme aikana![]()
Sitä kauneinta mitä mies ja nainen nyt voivat tehdä kahdestaan ilman muita silmäparejaMitä duunasitte?
Herttainen Alisa saa ihan ”uusia uljaita ulottuvuuksia” elämäänsä kun kyseinen mies on hänen ensimmäinen poikaystävänsä. En yllättyisi vaikka neiti olisi vielä ihan neitsyt.Onnekas Alisa, niin komea poikaystäväkin eli saa nauttia menestyksen ohella tuoreesta rakkaudestaIhana se paita-yllätys!
Mikä paitaylläri?Onnekas Alisa, niin komea poikaystäväkin eli saa nauttia menestyksen ohella tuoreesta rakkaudestaIhana se paita-yllätys!
Suotta pelkäät. Judo on laji jossa selällään makaava nainen ottaa sinut tiukasti haarukkaansa.Heiltä voi saada turpaan joten Alisa![]()
En tykkää skrodeista lepakkomaisista naisista. Hoikat ja timmit on mun juttu. Jätän heitit sulle, ollos hjuva vaanSuotta pelkäät. Judo on laji jossa selällään makaava nainen ottaa sinut tiukasti haarukkaansa.
57-kiloisissa kisaava naisjudoka on sulle liian skrode.En tykkää skrodeista lepakkomaisista naisista. Hoikat ja timmit on mun juttu. Jätän heitit sulle, ollos hjuva vaan
No kuule kun meillä ei ole ollut mitään painoista puhetta. En seuraa ollenkaan lajia enkä tiennyt ketään nimeltä. Mutta tuli vaan ainoana mieleen naapurin emäntä joka on 160 cm ja paino on arviolta 90 kiloa.57-kiloisissa kisaava naisjudoka on sulle liian skrode.![]()
Sun kandee tsekata 63-kiloiset ja sen alle olevat naisjudokat. Nättejä eikä mitään rekkalebakoita.No kuule kun meillä ei ole ollut mitään painoista puhetta. En seuraa ollenkaan lajia enkä tiennyt ketään nimeltä. Mutta tuli vaan ainoana mieleen naapurin emäntä joka on 160 cm ja paino on arviolta 90 kiloa.
Kyllä, hän on minulle aivan liian skrode naiseksi. Koska tuollaisilla on se viehkeä ja houkutteleva naisellisuus jo kadonnut ajat sitten![]()
Kiitti mutqu ei oo tarvetta kun tääl on jo ihan vakiintunut emäntä, naisellinen rotunainen kuin mikäSun kandee tsekata 63-kiloiset ja sen alle olevat naisjudokat. Nättejä eikä mitään rekkalebakoita.