Kuinka toi Henry kehtaa? Moukkamaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juntti ja moukka.
Kuka terve mies nyt haluaisi palkata homoa kotiinsa joka saattaa koko ajan himoita upporikasta isäntäänsä. Lue nyt tuo lihavointi uudestaan niin ehkä ymmärrät hänen asenteensa vihdoinkin

”– Tähän sopii joko pariskunta tai nainen. Yksittäisiä miehiä en ota. Viimeksi sain varmaan 60 viestiä homoilta. En kykene asumaan homon kanssa saman katon alla valitettavasti, sori siitä, Aflecht linjasi.

– Enkä ota edes sitä riskiä, että joku tuuppaa mua kakkoseen yhtäkkiä keskellä päivää. Se on karu homma, hän jatkoi.”

Kuka terve mies nyt haluaisi palkata homoa kotiinsa joka saattaa koko ajan himoita upporikasta isäntäänsä. Lue nyt tuo lihavointi uudestaan niin ehkä ymmärrät hänen asenteensa vihdoinkin

”– Tähän sopii joko pariskunta tai nainen. Yksittäisiä miehiä en ota. Viimeksi sain varmaan 60 viestiä homoilta. En kykene asumaan homon kanssa saman katon alla valitettavasti, sori siitä, Aflecht linjasi.

– Enkä ota edes sitä riskiä, että joku tuuppaa mua kakkoseen yhtäkkiä keskellä päivää. Se on karu homma, hän jatkoi.”
👍

Taitaa salaa toivoa sitä..

Heikki👍

"Hän suuntaa myös yleisesti tiukkaa kritiikkiä homofobisille ihmisille.

– Sanon nyt suoraan, että minun mielestäni ja pitkällä kokemuksella ne, jotka eniten vahtii ja kyttää kuka on homo, niin siellä on oman identiteetin kanssa ongelmia, Kinnunen lataa MTV:lle.

– Normaalilla heterojätkällä ei ole aikaa miettiä, kuka on homo ja kuka mitä. Normaalihetero miettii, että mistä saisi pimppiä, hän naurahtaa haastattelussa."

Heikki Kinnunen on oikeassa.
Olen sataprosenttisesti hetero enkä ole yhtään homovastainen mutta ei sitä voi olla huomaamatta kun homo tulee vastaan. Se on sellaista jotain alitajuntaista ympäristön tsekkaamista vaan eikä siihen tule uhrattua yhtään energiaa.

Yksi hämmentävä kokemus on onneksi vaan ollut kun vuosituhannen alussa oltiin Helsingissä ravintolassa ruokailemassa. Kun menin vessaan niin sellainen kaapin kokoinen mies otti molemmin kourin naamastani kiinni ja moiskautti toiselle poskelle. Sanoi kyllä samalla jotain positiivista. No ei siitä jäänyt traumoja mutta erikoinen muisto ainoastaan.

Tilanne oli nopea joten hän pääsi yllättämään, eikä suoraan sanoen näyttänyt yhtään sellaiselta normaalilta neitimäiseltä mieheltä

Kaikista ei huomaa. Yhdessä työpaikassani oli homoseksuaali, biseksuaali ja lesbo. Ei se heistä näkynyt päälle päin. Toisista sitten taas hyvinkin huomaa, jos on erityisen "naismaiset" eleet tai vastaavasti joillakin lesboilla "miesmäiset".
Poikkeuksia tosiaan on kuten jo totesin. Ja joistain näkee jo kaukaa, toisista heti kun he avaavat suunsa tai sitten joku ”pikkurillin heilautus” tms. On jotain sellaisiakin ollut että millään ei voi uskoa

Minä RÄJÄHDIN NAURAMAAN kun luin tuon eilen

🤣🤣🤣🤣🤣💦💦

Hauska kommentti kyllä 👍
Crime for service - ilmiön takana viime aikoina on ollut mm valtakunnallinen lastensuojepalvelut etc.
Mm asuntoi syttyy tuleen, joku hakataan stockan edes, jonkun pyörä liike sytytetää tuleen, joku tippuu helsingis ikkunasta ja jätkäsaari… voi voi jätkäsaari.

Huom ! Se että suomessa lastensuojelussa olevat työntekijät joilla on ruotsin kaksois kansalaisuus niin ei saa paljastaa heidän nimiä ja osotteita ja sitä kuinka he ovat mukana siinä kun joku henkilö on epäilty eikä suomen lain nojalla ole syytettävissä mistään mistä voisi syyttää ja sitten tilataan crime for service että päästään ’ongelmasta eroon. :) karmas gonna be bitch lol syökää mun persettä 😂😂 still got tapes of you bon apetitoo bitch…. Jännä et jokane joka on kokenu väkivaltaa tai vainoo on ollu epäiltynä pedofiiliasta ja nää ei tajuu et joku voi olla syytön ja ihmisil on kamera mil voi kuvata pillujen showta ja onneks itel on henkilöide nimet osotteet ja uh ouah kuvat xd Eiks ihmiset tajuu et jos joku henkilö on pedari epäilty et epäillään jostai nii mistä ne ihmiset vois tietää sit kelle just tehää rikos ? Oho eikai super salainen kisutiimi liity tähän lol tunnen yhen sirkuksen johtanjan sielt vissii suututtii ku viimeks kirjotin siit henkilöst

Uusimmat

Yhteistyössä