Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Höpisin itsekseni jonkun oman hassun jutun, jonka vain minä ymmärrän ja alkoi itkettää. Näen nykyään niin paljon yhteyksiä asioissa ja maailma tuntuu olevan niin absurdi ja hallitsematon, mutta siinä hetkessä koin jonkinlaista "aitoutta" ja maanläheisyyttä, että jokin tuttu osa minua on vieläkin "koskematon", aito ja rehellinen ja hassu ilman mitään selviä yhteyksiä mihinkään, mitä kykenisin heti näkemään... Ilman mitään "uutta".

Jos hän ei näe tai tunne mun rakkautta, niin en sitten kai osaa rakastaa. Koska mä en tiedä, mitä pitäisi tehdä toisin. 💔
Tuskin olet hän. Tunne voi välittyä, mutta rakkaus ei ole pelkkä tunne vaan myös sitä, miten toista kohtelee. Jos ei halua näyttää edes tunteitaan, mitä järkeä koko rakkaudessa on? Mitä kukaan saa jostakin etätunteista ilman todellista kontaktia?

Tuskin olet hän. Tunne voi välittyä, mutta rakkaus ei ole pelkkä tunne vaan myös sitä, miten toista kohtelee. Jos ei halua näyttää edes tunteitaan, mitä järkeä koko rakkaudessa on? Mitä kukaan saa jostakin etätunteista ilman todellista kontaktia?
En haluaisi mitää etätunteita vaan haluaisin hänet mun elämään mun rinnalle. Rehellisesti sanottuna en vaan tiedä, miten se tapahtuu.

Yhteistyössä