V
vierailija
Vieras
No ei oikeen sovi kirjoittamiseen tää uus näppis, liian lyhyet painallukset.Niinpä. Mut eiks oo hauska?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei oikeen sovi kirjoittamiseen tää uus näppis, liian lyhyet painallukset.Niinpä. Mut eiks oo hauska?
Tykkäsin tästä ajatuksesta. Oon yrittänyt itsekin tyhjentyä. Tuntunut hyödylliseltä se.Muuttaisin aika paljon asioita. Mutta niin, että olisin vielä nollampi.
Tuskin olet hän. Tunne voi välittyä, mutta rakkaus ei ole pelkkä tunne vaan myös sitä, miten toista kohtelee. Jos ei halua näyttää edes tunteitaan, mitä järkeä koko rakkaudessa on? Mitä kukaan saa jostakin etätunteista ilman todellista kontaktia?Jos hän ei näe tai tunne mun rakkautta, niin en sitten kai osaa rakastaa. Koska mä en tiedä, mitä pitäisi tehdä toisin.![]()
En haluaisi mitää etätunteita vaan haluaisin hänet mun elämään mun rinnalle. Rehellisesti sanottuna en vaan tiedä, miten se tapahtuu.Tuskin olet hän. Tunne voi välittyä, mutta rakkaus ei ole pelkkä tunne vaan myös sitä, miten toista kohtelee. Jos ei halua näyttää edes tunteitaan, mitä järkeä koko rakkaudessa on? Mitä kukaan saa jostakin etätunteista ilman todellista kontaktia?
Oletko tuo tipu vai toinen?En haluaisi mitää etätunteita vaan haluaisin hänet mun elämään mun rinnalle. Rehellisesti sanottuna en vaan tiedä, miten se tapahtuu.
Miten et ole?En ole kunnossa, mutta kukaan ei voi auttaakaan.
Kuinka niin?Nää mun jutut täällä on niin tyhmiä.
Mä olen joku muuOletko tuo tipu vai toinen?
Jonkun muun täytyy päästä sopuun itsensä kanssa, mitä haluaa.Mä olen joku muu
Ei ole "toinen"Oletko tuo tipu vai toinen?