Mikä siinä persereiässä kiihottaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö tämä ole vanhaa perinnettä kulttuureista missä morsiamen kuuluu olla neitsyt mikä vielä tarkistetaan hääyön jälkeen. Siinä samassa huomasivat että kyllä seksiä voi harrastaa miestenkin kesken kun naispuolisista oli pulaa eikä naimisiin edes päässyt jos ei ollut tarpeeksi varallisuutta.

Olen hetero nainen. Homous ei ole tautiluokiteltu sairaudeksi.
Kärsit pahasta homofobiasta.
Ps. Jos olisit joskus harrastanut anaaliseksiä et kirjoittaisi typeryyksiä.
No eihän se ole luokiteltu mutta maalaisjärjellä ajatellen se kyllä on sitä. Täysin luonnotonta. Ihan samoin kuin anaaliseksikin on täysin luonnotonta. Etkö sinä loukkaannu siitä että mies pitää parempana työntää kalunsa paskaiseen ja haisevaan persereikääsi kuin sinne minne se kuuluu. Kosteaan ja pehmeään hyvältä tuoksuvaan pimppiin.

No eihän se ole luokiteltu mutta maalaisjärjellä ajatellen se kyllä on sitä. Täysin luonnotonta. Ihan samoin kuin anaaliseksikin on täysin luonnotonta. Etkö sinä loukkaannu siitä että mies pitää parempana työntää kalunsa paskaiseen ja haisevaan persereikääsi kuin sinne minne se kuuluu. Kosteaan ja pehmeään hyvältä tuoksuvaan pimppiin.
Enemmän olen huolissani siitä että paskaiset miehet (miehet, jotka eivät huolehdi hygieniastaan) työntelevät vehkeitään bakteeritasapainoltaan herkkiin emättimiin.
Ja myös miehelle vinkki että pelkästään sen peniksen huuhtelu ei riitä vaan koko takapuoli munineen päivineen on siivottava ennen seksiä.

Ja en loukkaannu koska minä pyydän mieheltäni jos haluan harrastaa anaaliseksiä. Ja jatkan vielä ei ole likainen anusaukko, ei tule ulostetta penikseen, suoli on tyhjä, kiihottuessa peräsuolen limakalvot toimivat kuten emättimen, nainen määrää pelisäännöt kuka tunkee mitä ja mihinkä.
Erotiikka ja seksi pitää sisällään muutakin kun lähetyssaarnaaja-asennossa kaksi minuuttia peiton alla.

Yhteistyössä