K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mene nyt kekä vttuun täältä poistelemasta toisten viestejä. Ite peräänkuulutit sekaketjua.
Tiesitkö että K on podcasteissa ITSE kertonu että aikanaan väänti tortut Vantaalla naapurin pihalle, että aikuisvaipat oli käytössä leikkauksen jälkeen jonkin aikaa, että yhä käy kakalla aika usein ja vessa olis hyvä olla vieressä?
Nämä on kehoon liittyviä ihan tavallisia asioita joista artisti on halunnu nimenomaan puhua.

Kuuluuko autismin kirjoon useinkin sellanen harhainen narsismi, että on pikkulapsen tyylisiä kaikkivoipaisuuskuvitelmia, kuvittelee maailman olevan olemassa itseä varten, on sairaan käpertynyt itseensä tms? Vai onks se jokin muu vamma, joka jollain autistilla vaan saattaa sattua olemaan?

Mene nyt kekä vttuun täältä poistelemasta toisten viestejä. Ite peräänkuulutit sekaketjua.
Tiesitkö että K on podcasteissa ITSE kertonu että aikanaan väänti tortut Vantaalla naapurin pihalle, että aikuisvaipat oli käytössä leikkauksen jälkeen jonkin aikaa, että yhä käy kakalla aika usein ja vessa olis hyvä olla vieressä?
Nämä on kehoon liittyviä ihan tavallisia asioita joista artisti on halunnu nimenomaan puhua.
Mikä podcast, ai oikeasti? Ettei ole mikään läppä siis.

Mikä podcast, ai oikeasti? Ettei ole mikään läppä siis.
Siinä gogin kantabaarin jaksossa puhu vaipparoskiksesta ja aikuisvaipoista. Muistaakseni Roope Salmisen podcastissa oli siitä kun k sai sairaalasta lähtiessä suolitukoksen ja liuotti sen itse seurauksella että, väänsi tarpeet naapuritalon pihaan. Monesti on vitsillä tai muuten sanonu että hänellä yhä on tavallista enemmän vessareissuja, jossain myös sanoi, että yks homma mitä tekee kotona yhtenään, on vessan pesu. Ja että voi syödä kaikkea mutta sokeri ja tulinen ruoka vauhdittaa, no, ymmärrätte.
Ja joo tiedän tästä liikaa, mutta kun sairaus omakohtainen, niin mua on lohduttanu huumorin kautta, kun k puhuu näistä niin suoraan.

Siinä gogin kantabaarin jaksossa puhu vaipparoskiksesta ja aikuisvaipoista. Muistaakseni Roope Salmisen podcastissa oli siitä kun k sai sairaalasta lähtiessä suolitukoksen ja liuotti sen itse seurauksella että, väänsi tarpeet naapuritalon pihaan. Monesti on vitsillä tai muuten sanonu että hänellä yhä on tavallista enemmän vessareissuja, jossain myös sanoi, että yks homma mitä tekee kotona yhtenään, on vessan pesu. Ja että voi syödä kaikkea mutta sokeri ja tulinen ruoka vauhdittaa, no, ymmärrätte.
Ja joo tiedän tästä liikaa, mutta kun sairaus omakohtainen, niin mua on lohduttanu huumorin kautta, kun k puhuu näistä niin suoraan.
Ok, eli sit ei ilmeisesti ole ehtinyt omaan pihaan, mutta mitä on ees tehnyt siellä naapurin pihalla silloin, toi on ainoa kohta mikä ihmetyttää, en siis ollut tälläisestä kuullut.

No on se hienoa että on tietoisuus asioista, mutta liika on liikaa. Mua ei oo koskaan erityisesti naurattanut paskapuhe eikä -vitsit ei niistä oo niinku aiheeksi itsessään.

Ja metsässä paskotaan aina kuoppaan, vaikka itse kaivettuun tai kivenkoloon. Liian usein tullu vastaan ihmispaska mättähällä ja paperit lesosti vieressä. Hyi saatana.

Yhteistyössä