K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näköjään fandom etiketin mukaan yksi säännöistä on ohita jos et pidä. Kappas vaan. Olenhan mä sitä sitten noudattanutkin ja näköjään noita paria muutakin sääntöä mitkä googletuksella tuli vastaan ja ihan ilman kuulumista mihinkään erityiseen fandomiin saati että olisin perehtynt tälläisiin ohjeisiin.

Näköjään fandom etiketin mukaan yksi säännöistä on ohita jos et pidä. Kappas vaan. Olenhan mä sitä sitten noudattanutkin ja näköjään noita paria muutakin sääntöä mitkä googletuksella tuli vastaan ja ihan ilman kuulumista mihinkään erityiseen fandomiin saati että olisin perehtynt tälläisiin ohjeisiin.
Suljetut Fandomit ja yleiset keskustelupalstat on hiukan eri asia. Vihapuheeseen silti puututaan aina.

Varmaan vuonna 2006 olin mun ekassa fandomissa. Musta kaikki oli tarkemmin säädeltyä silloin. Keskustelu oli hauskaa ja luontevaa vaikka kaikki noudatti ryhmän sääntöjä. Vihakommenttien takia joutui ulos. Larry shippi on hyvä esimerkki siitä, kuinka huonosti käy, kun shipistä tulee julkista ja ihmiset ottaa sen tosissaan.
Shippaaminen ei ole koskaan itseä kiinnostanut, mutta sivusta olen näitä seurannut jo vuosia. Tämä Larry-tapaus oli uutisaihe jopa ihan fandomin ulkopuolellakin. Valitettavasti näitä vauva/kompostishippaajia ei tunnu kiinnostavan mikään muu kuin oma viihde ja hauskanpito.

Uskokaa jo että Kkk-shipistä on mahoton yrittää metakeskustella mitään. Yksi shippaaja häärii keskustelun yleisenä ohjaajana. Ehkä sama joka tekee tuhnugiffejä. Rempseää itäsuomalaistyylistä tätihuumoria saapi olla. Shippauksesta ei saa puhua. Keskusteluun ei ruveta. Minkäänlaisia omia suljettuja kanavia ei haluta perustaa (miksi? Koska omat jutut olisi yksilöitävissä?)
Ette tule saamaan kkksta mitään keskustelua aikaan, sieltä tulee vaan surrealistista kryptotarinaa ja p**sepanogiffiä. Ja ymmärrän tämän! Haastaminen on aina tehokkainta kiertää jollain greisillä vastauksella, teen sitä täällä itekin.😇
Täällä tulee kkk-trollaus tai fiilistely tai mikä lie jatkumaan varmaan maailman sivu niin kauan kun shippiemäntä jaksaa postata samaa giffiä kahdelle fanilleen.

Itäsuomalaisen emännän tuhnuklipit 😊

Mistä sinä NYT haluat metakeskustella?? Minä olen K fani ja kunhan olen vilpittömän iloinen

a) K:n edukseen muuttuneesta ulkoisesta ja ulospäin hehkuvasta sisäisestä olemuksesta ja

b) siitä säpinästä ja itsevarmuudesta, mitä uusi olemus ja uusi ohjauksen ja taiteellisen ilmaisun ammattilainen ovat tuoneet K:n presenssiin.

Yhtään väheksymättä K:n itsekuria, millä on läpikäynyt mahdollisen ison henkisen siirtymän, mihin lienee viittasi vuodenvaihteen haastattelussa.

Eipä löydy määräystä suljetussa paikassa fanittamiseen mistään etiketistä. Sen sijaan löytyy tuo toisen kirjoittajan mainitsema ”don’t like, don’t read” sekä ”ship and let ship”, eli anna muiden shipata mitä haluavat.
Toi ei ole missään nimessä ok. Kuulostaa sellaisen shippaajan kommentilta, joka hyväksyy vihapuheen, koska se oma shippi ei saa kärsiä. Larry shipissä käskettiin tehdä noin ja kuinka siinä kävikään.

Tajuaakohan toi saarnaaja, ettei K kaipaa hänen ristiretkeään naisia ja shippejä vastaan.
Tajuaakohan 👆ylläoleva kirjoittaja kuinka parasosiaalinen hän on, kun kuvittelee kaikkien muidenkin miettivän vain K:n suhtautumista asioihin. Sitäpaitsi tuo lause on muutenkin ihan omituinen. Mikä on ristiretki naisia vastaan? Naisia täällä nimenomaan monet ovat puolustaneet ja kritisoineet julkisilla palstoilla harrastettavaa RPS-hommaa.

Yhteistyössä