Nainen, kannusta miestäsi raskauttamaan naisia

Johnny Appleseed

Tunnettu jäsen
05.03.2024
7 776
1 315
113
Suomalaissiittiöistä on pulaa, koska luovuttajan on yhä vaikeampi pysyä anonyyminä.

Nyt palstamammat reippaasti kannustamaan miestä: "olisi hienoa jos avustaisit pari naista paksuksi!! (y)
No montako naista aiot avustaa raskaaksi?

Katsoin kyseisen uutisen. Mielestäni syntyvän lapsen asema on kehno. Hän ei koskaan tule tietämään mitään isästään ja hänen suvusta. Sääli naisia, jotka joutuvat turvautumaan lahjoitussiittiöihin. Riski seurustella sisaruksensa kanssa kasvaa, jos lahjoittaja rahan takia innostuu superlahjoittajaksi.
Samasta aiheesta kohistiin lähivuosina jonkun skandaalin takia. Joku lääkäri oli hulvattomasti luvuttanut potilailleen siittiöitään.

Omppu-setä on yön tunteina taas herätellyt fantasioitaan, ja tällä kertaa se, että hän "auttaa" naisia raskautumaan.

On varmaan kiva maata tuollaisen ukon vieressä 🤢

Omppu-setä on yön tunteina taas herätellyt fantasioitaan, ja tällä kertaa se, että hän "auttaa" naisia raskautumaan.

Ainakin eilisiltana vaimo vakuutteli, että alla/vieressä oli kiva maata.

Ovatko munasoluja lapsettomuushoitoihin lahjoittavat naiset mielestäsi minun kaltaisiani iljetyksiä? :unsure:

Viimeksi muokattu:
Katsoin kyseisen uutisen. Mielestäni syntyvän lapsen asema on kehno. Hän ei koskaan tule tietämään mitään isästään ja hänen suvusta. Sääli naisia, jotka joutuvat turvautumaan lahjoitussiittiöihin. Riski seurustella sisaruksensa kanssa kasvaa, jos lahjoittaja rahan takia innostuu superlahjoittajaksi.
Samasta aiheesta kohistiin lähivuosina jonkun skandaalin takia. Joku lääkäri oli hulvattomasti luovuttanut potilailleen siittiöitään.

Vakka kantensa valitsee. Ehkä hänen vaimo harrastaa vielä raisumpia puuhia kuin siippansa mammpalstoilla ja Hesarin kommenttikentillä. Harmittaa kun sain tietää, että omenansiementäjä kirjoittaa Hesarin mielipidepalstoilla. Olen tähän päivään asti luullut, että niillä kirjoittaa vain asiallisia ja täyspäisiä kirjoittajia nimellään.

Vakka kantensa valitsee. Ehkä hänen vaimo harrastaa vielä raisumpia puuhia kuin siippansa mammpalstoilla ja Hesarin kommenttikentillä. Harmittaa kun sain tietää, että omenansiementäjä kirjoittaa Hesarin mielipidepalstoilla. Olen tähän päivään asti luullut, että niillä kirjoittaa vain asiallisia ja täyspäisiä kirjoittajia nimellään.

Voi olla.

Voi taivas 🙄 Joo no kyllä olen itsekin nähyt siellä kirjoituksia, jotka voivat olla juuri hänen tyyppisten kyhäämiä.

Onneksi on paljon fiksujakin, miehiä myös.

Voi olla.

Voi taivas 🙄 Joo no kyllä olen itsekin nähyt siellä kirjoituksia, jotka voivat olla juuri hänen tyyppisten kyhäämiä.

Onneksi on paljon fiksujakin, miehiä myös.
Toki kommentoin muillakin alustoilla ja muutamassa harrastussivustossa Hesarin lisäksi. Hesari kyllä aika usein jättää julkaisematta mielipiteet, jotka eivät edistä lehden agendaa.

Mutta takaisin ketjun aiheeseen: onko siis sinunkin mielestäsi jotenkin moraalitonta auttaa hedelmöityshoidoissa olevia naisia. Jos on, mihin tuo näkemys perustuu?

Samasta aiheesta kohistiin lähivuosina jonkun skandaalin takia. Joku lääkäri oli hulvattomasti luvuttanut potilailleen siittiöitään.

Mun ystäväni ovat saaneet lapsen lahjoitussiittiöiden avulla. Onnellinen perhe, ei mitään syytä sääliä.

Sama se sitä paitsi on adoptoitujen lasten kohdalla. Jotkut tosin mahdollisesti etsivät vanhempansa, jos mahdollisuus on.

Ja sittenhän luovutetaan myös munasoluja.

"Minna Minkkinen on luovuttanut ainakin 40 munasolua, mutta hän ei halua tulla raskaaksi: "En ajattele, että minulla on lapsia maailmalla"

Kaksi naista kertoo, miltä tuntuu saada ja antaa sukusoluja. HUS ja TAYS aloittavat hedelmöityshoidot lahjoitetuilla munasoluilla ja siittiöillä."

AI:
"Lahjoitussiittiöillä alkunsa saaneilla henkilöillä on Suomessa laillinen oikeus selvittää luovuttajan henkilöllisyys täytettyään 18 vuotta."
Sain uutisklipistä erilaisen käsityksen, jossa haastateltiin asiantuntijanaista.
En haluaisi olla lahjoitussiittiöillä tai munasoluilla maailmaan saatettu ihminen vaikka olisin saanut superihanat vanhemmat ja ihanteelliset elämänpuitteet.
Elämässä pitää hyväksyä vastoinkäymiset ja osata tyytyä siihen mitä on jo saanut osakseen.

Sain uutisklipistä erilaisen käsityksen, jossa haastateltiin asiantuntijanaista.
En haluaisi olla lahjoitussiittiöillä tai munasoluilla maailmaan saatettu ihminen vaikka olisin saanut superihanat vanhemmat ja ihanteelliset elämänpuitteet.
Elämässä pitää hyväksyä vastoinkäymiset ja osata tyytyä siihen mitä on jo saanut osakseen.
Kuulehan kalkkis. Jos kertoisit näkemyksesi tuolla Lapsen saaminen- osiossa, saisit ansaitsemaasi palautetta naisilta. Sinne ei kuitenkaan rekisteröitymättömänä taida olla asiaa.

Yhteistyössä