Nainen, kannusta miestäsi raskauttamaan naisia

Niin, todistat juuri kuinka suurin osa ei vaivautunut lukemaan linkkiäni alkuperäiseen uutiseen.

Monesti käy niin ja joku jopa itse linkittää juttuja, joita ei lue. Minä luin.

Myönnän pienen piikittelyn pilke silmäkulmassa kuitenkin, kun sinulla on itselläsi tapana sellaista harrastaa ainakin täällä.

Ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltä, joten pyydän anteeksi, jos niin kävi.

Sain uutisklipistä erilaisen käsityksen, jossa haastateltiin asiantuntijanaista.
En haluaisi olla lahjoitussiittiöillä tai munasoluilla maailmaan saatettu ihminen vaikka olisin saanut superihanat vanhemmat ja ihanteelliset elämänpuitteet.
Elämässä pitää hyväksyä vastoinkäymiset ja osata tyytyä siihen mitä on jo saanut osakseen.

Jos sinä et halua, niin se ei tarkoita, etteikö joku muu haluaisi, ja se heille suotakoon, jos mahdollista on.

Eikö vain?

Jos sinä et halua, niin se ei tarkoita, etteikö joku muu haluaisi, ja se heille suotakoon, jos mahdollista on.

Eikö vain?
Kun luen tätä ketjua ja jätän lukematta inhoamani omenansiementäjän viestit totean, että olisi kamalaa olla mainitsemani pervon siittiöillä siitetty ihminen.
Olen kiinnostunut lääketieteestä ja kaikesta hyvinvointiin liittyvästä. Nykyajan ihminen on itsekäs eikä osaa tyytyä osaansa.
Ei lapsettomuus ole ikävä asia. Tuntemani pariskunnat elävät hyvää elämää.
Ei meistä kukaan tiedä päiviensä määrää.
Mieluummin lahjoitan tavaraa ja hyvää mieltä kuin sukusolujani. Maailmassa on jo liikaa nälkäisiä lapsia.

Yhteistyössä