V
vierailija
Vieras
Kuka toinen? Sano sukunimen ensimmäinen kirjain.Kerropa mistä ne tiedot olet saanut. Hänen opinnäytetyötään ei löydy. Vuonna 2014 Turun taideakatemiasta valmistui aivan toinen Karim.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuka toinen? Sano sukunimen ensimmäinen kirjain.Kerropa mistä ne tiedot olet saanut. Hänen opinnäytetyötään ei löydy. Vuonna 2014 Turun taideakatemiasta valmistui aivan toinen Karim.
Et kai sä luule että tän meidän palstan Karimin sukunimi alkaa K?Kerropa mistä ne tiedot olet saanut. Hänen opinnäytetyötään ei löydy. Vuonna 2014 Turun taideakatemiasta valmistui aivan toinen Karim.
Googletin vain ja ainoastaan siis päästäkseni piinasta, että häntä googlettavat esim yhteistyökumppanit ohjattaisi Kompostiin ja johonkin vaarin k***in d zonelle.. Huhhh helpotus.Luojan kiitos. Ei kylllä tullut KK:n pelkällä kokonimellä kompostiviitteitä mulle Googlella. Tiiä mitä promptia ootte sitten käyttäny
KK ei ole valmistunut kyseisestä koulusta, opiskeli siellä parisen vuotta.On valmistunut 2014, jolloin myös hänen opinnäytetyönsä valmistui. Kuvataidelinjalla voi opiskella kuvataidetta, valokuvataidetta ja animea, ja opinto-ohjelman voi suunnitella yksilöllisesti eri aineita yhdistäen. KK:lla opintoihin sisältyi lisäksi mediapuolen kursseja. Neljässä vuodessa ehtii paljon.
Mitä väliä?No lähteeköhän se nyt ulkomaankiertueelle vai ei ....
Ketään ei kunnosta. Joten ei oo ollu puhetta.Onko täällä ollu puhetta muuten Tuu mun luo:n mahdollisesti videosta? En tiedä siis ite tästä mitään. Onko ollu esim spekulaatioita milloin sitä oltais kuvattu tms.
Ehkä se superman vihjaus liittyikin hänen kotiplaneettaansa?Ei hänestä mitään johdonmukaisia tietoja löydy, sillä hän on tullut tänne Krypton planeetalta
Ei kuvauksista tullut mitään, koska B ja K alkoivat tappelemaan KK:sta.Onko täällä ollu puhetta muuten Tuu mun luo:n mahdollisesti videosta? En tiedä siis ite tästä mitään. Onko ollu esim spekulaatioita milloin sitä oltais kuvattu tms.
Ja kirjoitti opinnäytetyönsä sinä aikana, opintojen ollessa vasta puolessa välissä? Älä nyt viitsiKK ei ole valmistunut kyseisestä koulusta, opiskeli siellä parisen vuotta.
Minä vuonna hän valmistui? Löytyy nimittäin helposti tieto, ettei ole valmistunut ainakaan ennen vuotta 2022. Sen jälkeen katoaa jäljet tai en osaa etsiä.Ja kirjoitti opinnäytetyönsä sinä aikana, opintojen ollessa vasta puolessa välissä? Älä nyt viitsi
Opinnäytetyön tiedot löytyvät haulla helposti netistä, mutta työstä pääsee lukemaan vain tiivistelmän, koska tiedostoon pääsyä on rajoitettu. Ihan kiinnostavaa olisi päästä lukemaan enemmänkin siitä, miten KK on työssään luovuuden olemusta pohtinut.Kerropa mistä ne tiedot olet saanut. Hänen opinnäytetyötään ei löydy. Vuonna 2014 Turun taideakatemiasta valmistui aivan toinen Karim.
En ole se jolle vastaat, mut tuolla ylempänä väitin virheellisesti ettei hän ole voinut valmistua ennen vuotta 2022. Kirjoitin epähuomiossa ensin sukunimen väärin.Opinnäytetyön tiedot löytyvät haulla helposti netistä, mutta työstä pääsee lukemaan vain tiivistelmän, koska tiedostoon pääsyä on rajoitettu. Ihan kiinnostavaa olisi päästä lukemaan enemmänkin siitä, miten KK on työssään luovuuden olemusta pohtinut.
Kiitos, kun korjasit väitteesi!En ole se jolle vastaat, mut tuolla ylempänä väitin virheellisesti ettei hän ole voinut valmistua ennen vuotta 2022. Kirjoitin epähuomiossa ensin sukunimen väärin.Hän on tosiaan valmistunut 2014.
Miten voitkin olla noin hauska.Ei kuvauksista tullut mitään, koska B ja K alkoivat tappelemaan KK:sta.
Aiemmin löytyi haulla kokonimi + osoitetiedot, ei näköjään enää sillä, mutta kokonimi keskustelu googlauksella edelleen näköjänsä.Luojan kiitos. Ei kylllä tullut KK:n pelkällä kokonimellä kompostiviitteitä mulle Googlella. Tiiä mitä promptia ootte sitten käyttäny
Helposti löytyi, vuosi 2014 siis.Mua kyl huvittaa tää kompostin jankkaus ja muka-tietäväisyys asiasta kuin asiasta. Kielletään faktat, koska ei osata käyttää nettiä tai sit vaan väitellään huvikseen.![]()