V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei muuten ollut trollausta. B vietti aikaa KK:n kanssa.No sitä kunnei tiedä ketkä oikeasti ovat esim. nyt vaikka eilisen KK+B trollauksen keskeltä.
No eipä ollut Karimia B:n stooreissa että?Ei muuten ollut trollausta. B vietti aikaa KK:n kanssa.
Ei muuten ollut trollausta. B vietti aikaa KK:n kanssa.
Kk se on Karlokirrikin.Kyllä. Andraz Drobnicin alias Karlo Kirrin kanssa.
Oli muuten ensimmäinen kerta, kun asiasta mainitsin täällä. En ole ainoa, joka on tämän hahmon vetäjän kyvyt pistänyt merkille. Niistä on muutkin täällä kirjottaneet. Mitä tulee sinuun, niin älä oleta muiden kirjoittajien sukupuolta tai suuntautumista, koska et selvästikään niistä mitään tiedä.Mä en oo käyttäny lesbosanaa lyömäaseena, vaan täysin tosipohjalta. Joku naisoletettu vaikuttaa luonnottoman rakastuneelta Kekän kiehtovaan persoonaan ja tämän oletettuun kykyyn näytellä kaikki kertomansa.
Tukkii palstan.
Poistan kiusaavat viestisi.Oli muuten ensimmäinen kerta, kun asiasta mainitsin täällä. En ole ainoa, joka on tämän hahmon vetäjän kyvyt pistänyt merkille. Niistä on muutkin täällä kirjottaneet. Mitä tulee sinuun, niin älä oleta muiden kirjoittajien sukupuolta tai suuntautumista, koska et selvästikään niistä mitään tiedä.
Sun jutut tukkii palstan. Ihan samanlaista sontaa ne on kuin hänenkin tai näiden ruokapäiväkirjaa kirjoittavien.Mä en oo käyttäny lesbosanaa lyömäaseena, vaan täysin tosipohjalta. Joku naisoletettu vaikuttaa luonnottoman rakastuneelta Kekän kiehtovaan persoonaan ja tämän oletettuun kykyyn näytellä kaikki kertomansa.
Tukkii palstan.
Tai muumipaitajankkausSun jutut tukkii palstan. Ihan samanlaista sontaa ne on kuin hänenkin tai näiden ruokapäiväkirjaa kirjoittavien.![]()
KaKi ka KaKaToinen vois olla jatkossa Kaki.
Kiva, jos helpottaa itseäsi.Ajatella miten paljon mielenterveyspalveluiden ylikuormitus on helpottanut tämän höyrypalstan ansiosta. Aloittajan olisi syytä saada valtiolta shekki.
Kiva, jos helpottaa itseäsi.
UMK23 ketjussa oli ainakin ihan oikeita miehiä ja suurin osa heistä ei käyttänyt nimimerkkiä. Hammaslääkärin ja Rietaksen on vissiin useampi tavannut luonnossa, myös Kukkis oikea ihminen.Help. Siis oliko ne kaikki vauvapalstan 2023 "miehet" oikeesti hahmoja?? Olinpa viaton siihen aikaan. Ei käynyt mielessäkään ettei esimerkiksi Kukkapaita oliskaan ollut oikeasti kolmekymppinen homomies.
Nyt kun täällä lukenu keskustelua nii en kyl enää luota mihinkään ihmisissä![]()
UMK23 ketjussa oli ainakin ihan oikeita miehiä ja suurin osa heistä ei käyttänyt nimimerkkiä. Hammaslääkärin ja Rietaksen on vissiin useampi tavannut luonnossa, myös Kukkis oikea ihminen.
LG oli näistä miehistä ainoa roolihahmo.Näin on. Väsynyttä trollia väittää muuta. Keskustellaanko vaikka tisseistä?
Tuskin oli, taidat vaan nähdä hahmoja kaikkialla.LG oli näistä miehistä ainoa roolihahmo.
Ei hitto mulla on niin ikävä näitä vieraita ihmisiäUMK23 ketjussa oli ainakin ihan oikeita miehiä ja suurin osa heistä ei käyttänyt nimimerkkiä. Hammaslääkärin ja Rietaksen on vissiin useampi tavannut luonnossa, myös Kukkis oikea ihminen.
Oliko se se kursiivirunoilija?Ei hitto mulla on niin ikävä näitä vieraita ihmisiärietas gay never forget
Oli. Voi niitä aikoja.Oliko se se kursiivirunoilija?
Ketään ei kiinnosta sun ilmoituksetPoistan kiusaavat viestisi.
Ei tarttekaan.Ketään ei kiinnosta sun ilmoitukset
Puutarhan yhteisöllisyys oli ainutlaatuista. Sitä te ilkeämieliset ette tule koskaan kokemaan.Tästä olen samaa mieltä. Mun usko henkilön aitouteen meni sen jälkeen, kun hänestä tuli yksi Puutarhan hörhöistä.
No minä uskon, ei hän missään mistään ficcikirjailijan kaveruudesta ole puhunut, ja puutarhaan tais hetkellisesti siirtyä ku vauva rupesi kuoleen tai en kyllä muista varsinaista syytä. Puutarhaltahan hänet sit joku seko(t) hääti poies.Tästä olen samaa mieltä. Mun usko henkilön aitouteen meni sen jälkeen, kun hänestä tuli yksi Puutarhan hörhöistä.