K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä alan olla panomökkivaihtoehdon kannalla. On niin hiljaista somessa
Just eilen tuli postaus. Tuskin K postaisi tuolta yhtään enempää, vaikka siellä olis joka nurkalla joku sukulainen tai 25 naista tai vaikka olisi yksin. Ei varmaan halua paljastaa tuota paikkaa tunnistettavammin ja muutenkin tekee hyvää olla välillä somettamatta. Toisin sanoen tuosta ei voi päätellä mitään.

Harmittaako sinuakin, kun lankapuhelimella ei voi enää soittaa.
Minkähän takia viesti, jota tässä lainaaman viesti lainaa, on poistettu? Siinä pohdittiin onko huutonaurunapin turbokäyttäjä lapsellinen vai ihan kirjaimellisesti lapsi.
Mulle tuli kyllä aidosti vähän surullinen olo ajatuksesta että kyseessä olis lapsi tai nuori. Jos ei ole kesällä ollenkaan kavereita tai tekemistä ja pitää sen takia vanhojen eukkojen ketjussa päivystää.:(
Mutta minkäpä tuolle mahtaa.

Poistaminen kyllä outoa, koska viestissä ei ollut tietenkään unnistettavia henkilötietoja tai muutakaan kiellettyä.

Minkähän takia viesti, jota tässä lainaaman viesti lainaa, on poistettu? Siinä pohdittiin onko huutonaurunapin turbokäyttäjä lapsellinen vai ihan kirjaimellisesti lapsi.
Mulle tuli kyllä aidosti vähän surullinen olo ajatuksesta että kyseessä olis lapsi tai nuori. Jos ei ole kesällä ollenkaan kavereita tai tekemistä ja pitää sen takia vanhojen eukkojen ketjussa päivystää.:(

Poistaminen kyllä outoa, koska viestissä ei ollut tietenkään unnistettavia henkilötietoja tai muutakaan kiellettyä.
Täältä on poistunut ihan kummallisesti kaikenlaisia viestejä tänään. Tulee mieleen, että onko täällä nykyään joku tekoälyapuri näitä poistamassa ihan joidenkin sanojen perusteella.

Miksi sä luulet, että kaikki täällä on vanhoja eukkoja? Osa on kertonut olevansa päälle 30v. Mulla ei ole mitään tarvetta kyseenalaistaa sitä, koska olen itsekin alle 35v. En muutenkaan lämpene vanha eukko tms. nimityksille, koska mulle tulee sellainen olo siitä, että naisen arvo mitataan iän mukaan ja vain alle 30v. kelpaavat. Mummo sana koki inflaation tämän ketjun myötä, mutta en anna sen vaikuttaa. Mummot best.🥰

Miksi sä luulet, että kaikki täällä on vanhoja eukkoja? Osa on kertonut olevansa päälle 30v. Mulla ei ole mitään tarvetta kyseenalaistaa sitä, koska olen itsekin alle 35v. En muutenkaan lämpene vanha eukko tms. nimityksille, koska mulle tulee sellainen olo siitä, että naisen arvo mitataan iän mukaan ja vain alle 30v. kelpaavat. Mummo sana koki inflaation tämän ketjun myötä, mutta en anna sen vaikuttaa. Mummot best.🥰
Ymmärrän hyvin ja pahottelut, en tarkottanu lähtee tosissani mukaan iäkkäämpien naisten lokaamiseen. Oisin voinu muotoilla viestin paremmin, mut tarkotus oli ilmaista sarkasmia ja toisaalta sitä että jonkun yläkoululaisen mielestä about kaikki 30+vuotiaat voi olla ikäloppuja.
Tarkotin myös ja ennen kaikkea itseironiaa, koska ite oon jo yli 40 ja usein naurattaa oma keski-ikäsyys.

Yhteistyössä