V
vierailija
Vieras
Noooh noohLässy-Bojan ei ole kenenkään makuun.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noooh noohLässy-Bojan ei ole kenenkään makuun.
Ja silti ihmisille tulee yllätyksiä jopa pitkäaikaisessa parisuhteessa. Mutta vaikka Kris jotain tietäisikin, ei olis hänen asiansa kertoa Bn suuntautumisesta jossain kusisessa haastiksessa.Eivätköhän he toistensa asiat tiedä hyvin, jopa suuntautumisen.
Hohhoijaa joo sinä ihan varmasti tiedät paremmin.Ja silti ihmisille tulee yllätyksiä jopa pitkäaikaisessa parisuhteessa. Mutta vaikka Kris jotain tietäisikin, ei olis hänen asiansa kertoa Bn suuntautumisesta jossain kusisessa haastiksessa.
B on itsekin sanonut ettei kuulu satenkaariväestöön, mutta sekään ei tietysti mummoille riitä kun ”eihän sitä nyt haastattelussa voi suuntautumistaan kertoa”. Todellisuudessa mikään ei viittaa siihen että B olisi muuta kuin hetero.Hohhoijaa joo sinä ihan varmasti tiedät paremmin.
Eihän ole sanonut, missään.B on itsekin sanonut ettei kuulu satenkaariväestöön, mutta sekään ei tietysti mummoille riitä kun ”eihän sitä nyt haastattelussa voi suuntautumistaan kertoa”. Todellisuudessa mikään ei viittaa siihen että B olisi muuta kuin hetero.
Kaappilesboja taitavat olla tai sateenkaariväkeä, joka ravaa joka toinen päivä terapiassa. Helppo kyseenalaistaa muiden sanomisia, kun itse on täysin sekaisin.B on itsekin sanonut ettei kuulu satenkaariväestöön, mutta sekään ei tietysti mummoille riitä kun ”eihän sitä nyt haastattelussa voi suuntautumistaan kertoa”. Todellisuudessa mikään ei viittaa siihen että B olisi muuta kuin hetero.
On sanonut haastattelussa niin.Eihän ole sanonut, missään.
Ei ole.On sanonut haastattelussa niin.
Niin naurettavaa miten itsevarmasti pysyvät kannassaan ja kieltävät jopa Bn itsensä sanomiset.Kaappilesboja taitavat olla tai sateenkaariväkeä, joka ravaa joka toinen päivä terapiassa. Helppo kyseenalaistaa muiden sanomisia, kun itse on täysin sekaisin.
Et sit vissiin ole katsonut kaikkia viisuvuoden haastatteluja.Ei ole.
Ja K:n.Niin naurettavaa miten itsevarmasti pysyvät kannassaan ja kieltävät jopa Bn itsensä sanomiset.
Speedo.comLähdetään ensiviikolla kanarialle. Ukolla on 20v vanhat uimahousut, joissa reikä. Mistä löytäisin hyvät uudet. Koko xxl, ei saa olla lahkeita.
Eikö he ole nuo pari BK-shippiin obsessoitunutta.Kaappilesboja taitavat olla tai sateenkaariväkeä, joka ravaa joka toinen päivä terapiassa. Helppo kyseenalaistaa muiden sanomisia, kun itse on täysin sekaisin.
Humanoidit
Ja
Alienit
Muilta
Planeetoilta
Vainoavat
Minua.
Ne
Ovat
Ottaneet
Ihmisen
Ulkomuodon.
Mistä K ja Heikki tuntee?
Jotenkin söpösti koominen tossa videolla, tulee mieleen saagaan mukaan käsikirjoitettu roolihahmoPakko olla. On varmasti veli tai jopa kaksonen. Ovat niin samasta puusta veistetyt. Toinen vaan selvästi rokimpi.
On kyllä, miten mä muuten voisin sanoa, että joku on "homon näköinen"?Höpön löpöä.
Niin, etpä ole tuonut esille mitään miljoonien seuraamia, joten aikamoinen pilkkuvirhe taisi itselläsi käydä!Pysy kärryillä, tonttu. Tai ees pystyssä.
Bojan on pääasiassa tykännyt sen Domenin ja Maticin kuvista ja heitä seuraa 100 000 ihmistä. Plus Kärtsä on paljon karismaattisempi kuin tuo Haaland.Tähän on varmaan jo vastattu. Kyseessä on jalkapalloilija Erling Haaland.
Vammaiset menevät sinne heinäkuussa!Lähdetään ensiviikolla kanarialle. Ukolla on 20v vanhat uimahousut, joissa reikä. Mistä löytäisin hyvät uudet. Koko xxl, ei saa olla lahkeita.