V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö B tykännyt vain yhdestä postauksesta.No se kenestä B tykkäilee ahkeraan. Ne todistusten vaatimiset voit työntää pyllerööööööösiiii.
Puhuinko K:staKärtsällä mikään pullota. Jähmeästä housukankaasta poimuttunut nypykkä taas. Väärä saumatunnistus.
Vieläkö täällä on porukkaa, jotka tuijottavat miesten haaroväliä toiveikkaasti? On normaalia, että näyttää pullottavan ja riippuu ihan tilanteesta, miltä näyttää mutta kuule on ihan normaalia, vaikka se ihan oikeastikin pullottaisikin. Miesten värkit tuppaavat eri tilanteissa pullottamaan eikä se ole tae tai todiste mistään muusta kuin siitä, että värkki toimii tarkoituksenmukaisesti. Siitä voit toki iloita.
Sä oot kyl sen jälkeen aivan hiljaa, kun Bambi tulee ja ottaa Boitsun.Miten vaikeaa täällä on ymmärrätää että K, B tai ketään muukaan ole oikeasti homo. Shippaukset on lähinnä fanien hauskanpitoa ja on yleistä muissakin fandomeissa. Täällä vain otetaan tosissaan.
Just samaa ajattelin. Ihanan arkisia ja elämänmakuisia kuvia. Ei löytyisi exän instasta tuollaista materiaalia, pelkkää peilin edessä keikailua ja ehkä jonkun kuuluisimman nähtävyyden kuva, jos hyvä tuuri kävisi. Dz edestä ja takaa tietysti olisi mahdollista myös.B:n kuvat Italiasta ovat ihania. Niissä välittyy niin miellyttävä ja mutkaton tunnelma.
Jos Dz lähtisi Italiaan, kyse olisi pelkistä luksushotelleista ja -ravintoloista![]()
Nää sun tutut on sit enemmän miehiin kallellaan, koska itse taas tunnen pari bimiestä, joilla asia toimii päinvastoin.Biseksuaalit panee. Muutamat tietämänk bisset tosin ovat sanoneet, että naisen täytyy silloin olla poikkeuksellisen viehättävä, mies voi olla ns taviskin.
Puhuinko K:sta![]()
Ahh. Tällainen kommentti on harvinaisen täysjärkinen ja raikas realismin tuulahdus. Kiitos.Vieläkö täällä on porukkaa, jotka tuijottavat miesten haaroväliä toiveikkaasti? On normaalia, että näyttää pullottavan ja riippuu ihan tilanteesta, miltä näyttää mutta kuule on ihan normaalia, vaikka se ihan oikeastikin pullottaisikin. Miesten värkit tuppaavat eri tilanteissa pullottamaan eikä se ole tae tai todiste mistään muusta kuin siitä, että värkki toimii tarkoituksenmukaisesti. Siitä voit toki iloita.
Eiköhän taas ole kyse Häärijästä. Se asu paljastaa kaiken mitä haarovälissä on, vaikka olisi pelkkä Ken-kyhmy. H on muuten aika usein harrastanut housutäytteitä, tosin ehkä tuolla ei sentään, kun taisi olla alaikäisiäkin paikalla.Hei nyt kyllä paljasta vähän??![]()
B:n kuvat Italiasta ovat ihania. Niissä välittyy niin miellyttävä ja mutkaton tunnelma.
Jos Dz lähtisi Italiaan, kyse olisi pelkistä luksushotelleista ja -ravintoloista![]()
Ei ollut lavalla, mutta ei siitä sen enempää.Hei nyt kyllä paljasta vähän??![]()
Oikeasti uutta? Mulla on kolme veljeä ja kolme poikaa ja liuta poikien kaverereita yökylässä ja mökillä, ja kyllä ne itsekseenkin pullottelee milloin mistäkin syystä. Nähty on monta pullotusta ilman että olisin kuvitellut niiden liittyvän minuun tai kehenkään muuhunkaan. Ihan oikeasti, joskus ne vain pullottelee, vaikka laulaisi Lentävää kalakukkoa.Ai että värkki itsekseen pullottelee vaikka laulaisi jotain Lentävää kalakukkoa? Ok. Tää oli uutta.
Googlaa hyvä nainen! Kirjoita sinne selaimen osoitekenttään Erling Haaland ja tadaa!Eli siis?
Mistä minä sen voisin tietää.Eikö B tykännyt vain yhdestä postauksesta.
Eikö Damonkin ole joskus seurustellut naisen kanssa aikoinaan.Se Damon taitaa oikeesti olla, mut voi toki hyvin olla bimies tai pan jne.
Ehkä ne liittyikin sinuun?Oikeasti uutta? Mulla on kolme veljeä ja kolme poikaa ja liuta poikien kaverereita yökylässä ja mökillä, ja kyllä ne itsekseenkin pullottelee milloin mistäkin syystä. Nähty on monta pullotusta ilman että olisin kuvitellut niiden liittyvän minuun tai kehenkään muuhunkaan. Ihan oikeasti, joskus ne vain pullottelee, vaikka laulaisi Lentävää kalakukkoa.
Tää on vähän samaa kastia kuin kysyisi naiselta, voiko ne menkat oikeasti alkaa yllättäen.
Oon täällä kytiksellä, jos vaikka joku daami lähtis mun kaa treffeille. Miesten haarovälejä en tiiraa. Joskus saunassa tietty, jos on poikkeuksellisen kookas.Vieläkö täällä on porukkaa, jotka tuijottavat miesten haaroväliä toiveikkaasti? On normaalia, että näyttää pullottavan ja riippuu ihan tilanteesta, miltä näyttää mutta kuule on ihan normaalia, vaikka se ihan oikeastikin pullottaisikin. Miesten värkit tuppaavat eri tilanteissa pullottamaan eikä se ole tae tai todiste mistään muusta kuin siitä, että värkki toimii tarkoituksenmukaisesti. Siitä voit toki iloita.
Tämä! Jo pelkästään rankka suoritus voi pistää etumuksen pullottamaan. Katsokaa vaikka käärijä harmaissa boxereissa kuva viime viikolta.Oikeasti uutta? Mulla on kolme veljeä ja kolme poikaa ja liuta poikien kaverereita yökylässä ja mökillä, ja kyllä ne itsekseenkin pullottelee milloin mistäkin syystä. Nähty on monta pullotusta ilman että olisin kuvitellut niiden liittyvän minuun tai kehenkään muuhunkaan. Ihan oikeasti, joskus ne vain pullottelee, vaikka laulaisi Lentävää kalakukkoa.
Tää on vähän samaa kastia kuin kysyisi naiselta, voiko ne menkat oikeasti alkaa yllättäen.
Tämän miehen pitäisi olla komea ja karismaattinen? Näyttää possulta.Googlaa hyvä nainen! Kirjoita sinne selaimen osoitekenttään Erling Haaland ja tadaa!