Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Linnuista puheen ollen, hyvää yötä sille yhdelle takaperin lentävälle linnulle.😉Mikäs sen nimi nyt olikaan? Kyllä sä tiedät, olen nimittäin joskus kutsunut sua sillä nimellä.

Kippis 😊 tosin vähän kyllä sellainen olo nyt että vois ottaa jotain vahvempaa kun menin katsomaan yhden läheisen kartan ja siellä oli niitä ihan hulluja kuvioita. Jonka kyllä etukäteen tiesin ja tunsin. Madness never stop tms... Öitä, yritän toipua nyt astrologiasta 😬😅

Mitä korkeampi vibraatio,

sitä soljuvampi synkronia..

..ja loppumaton ihmeiden virta.

Näin. × (⁠✯⁠ᴗ⁠✯) ✓ (⁠◠⁠‿⁠◕⁠) ×

Miksi kirjoitetaan luovuttamisesta? Onko silloin tehty kaikki mahdollinen, jos sellaisesta kirjoittaa? En usko. Kertoo ihmisestä, ettei se mitään halua eikä sillä mitään tunteita ole. Ennemmin kirjoittaa luovuttavansa, kuin ottaa yhteyttä kaivattuun. Jotenkin sairasta.
Minulle ei ole sanaa luovuttaminen. Koen vain parhaimmaksi muun vaihtoehdon. Miksi ihmeessä pahimmillaan ahdistelisin ihmistä jota ei kiinnosta. Olen ollut sellaisen kohteena. Laulun sanoin " abrakadabra tän täytyy toimia, ala rakastaa minua". Ja joo, olen kyllä tietoinen asiasta ihan irl. Sosiaaliset alustat on enempi sellaisia mulkkujen hautuumaita. Sivusta.

Yhteistyössä