V
vierailija
Vieras
Mä manifestoin tätäAattele jos hän valtaa sun miehen kehon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä manifestoin tätäAattele jos hän valtaa sun miehen kehon.
En oo nähny. Varmaan liian mysteerinen keskusteltavaksiOnko KV Käärijä discordissa keskustelua KK:sta?
Olen täällä keskustelemassa KK:n mahdollisista Alien geeneistä. Se on nyt ketjun tärkein aihe.
Olisko K oikeesti niin sneaky, et postaa vanhan videon jotta fanit ei tajuais kenen kanssa se oikeasti on![]()
Jännä. On kuitenkin ohjannut vaikka mitä. Tuli yllärinä, et mm. Benkun Gay on hänen käsialaa.En oo nähny. Varmaan liian mysteerinen keskusteltavaksi
Jopas nyt on päätelmiä mokomasta videosta, jonka on voinut postata ihan vaan huvikseen.Olisko K oikeesti niin sneaky, et postaa vanhan videon jotta fanit ei tajuais kenen kanssa se oikeasti on![]()
Joku haluaa peittää hybridistä keskustelemisen. Ei auta, heitä on joukossamme.Joku haluaa selvästi torjua keskustelun. Lähestymme vaaran vyöhykettä
Olen täällä keskustelemassa KK:n mahdollisista Alien geeneistä. Se on nyt ketjun tärkein aihe.
Voiko ne pariutua maan asukkien kanssa? Ystävän puolesta kysyn.Joku haluaa peittää hybridistä keskustelemisen. Ei auta, heitä on joukossamme.
No kenen?Olisko K oikeesti niin sneaky, et postaa vanhan videon jotta fanit ei tajuais kenen kanssa se oikeasti on![]()
Alieneilla on huippusalainen tekniikka, jonka avulla he voivat paritella ihmisten kanssa ja saada jälkeläisiä. Ihmisen ja humanoidien jälkeläinen hybridi on täysin lisääntymiskelpoinen ihmisten kanssa. Miesten kannattaa olla varovaisia heidän lähellään, koska hybridit voivat hedelmöittää myös ihmismiehen.Voiko ne pariutua maan asukkien kanssa? Ystävän puolesta kysyn.
Entä jos hän onkin vampyyri?Tätä ei voi liikaa painottaa. Siksi hän pitää aina arskoja ja huivia. Huivin takana on käynnissä jatkuva metamorfoosi.
Alieneilla on huippusalainen tekniikka, jonka avulla he voivat paritella ihmisten kanssa ja saada jälkeläisiä. Ihmisen ja humanoidien jälkeläinen hybridi on täysin lisääntymiskelpoinen ihmisten kanssa. Miesten kannattaa olla varovaisia heidän lähellään, koska hybridit voivat hedelmöittää myös ihmismiehen.
Entä jos hän onkin vampyyri?