V
vierailija
Vieras
Jayne Mansfield
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jayne Mansfield
Kookosrasva ei oo terveellistä.
Kyllä on ja sinä et sen koostumuksesta muutenkaan määrää. T. Fazerin kookosrasvakoostumuksesta vastaavaFazerin sinisessä ei ole kookosrasvaa
Kyl KK sopii paremmin Bojanin kanssa kuhertelemaan Amalfin rannikolle, kuin Vantaalaiseen lähiöön juomaan lonkeroa.
Ties vaikka meneekin. Porvoo porvoo.Kyl KK sopii paremmin Bojanin kanssa kuhertelemaan Amalfin rannikolle, kuin Vantaalaiseen lähiöön juomaan lonkeroa.
Itse olen myös yksin, mutten koe yksinäisyyttä negatiivisessa mielessä. En haiua mihinkään vertaistukiryhmiin enkä muihinkaan tukiryhmiin. Ahdistaa tuollaiset. Jos tarkkaan lukee ko. yksinäisen henkilön kirjoituksen, hänelle riittää, kun saa kirjoittaa tänne palstalle. Toivon asiallisia ja ymmärtäväisiä vastauksia meille, jotka avaudumme kipeistäkin asioista. Aina ei ole näin ollut, valitettavasti. -ERIEhkäpä tämä ei ole oikea paikka siihen. Varmaan netistä löytyisi vertaistukiryhmiä ja esim. seurakunnat järjestää tukiryhmiä.
Ja suoraan sanottuna ei riitä myötätuntoa tälle ihmiselle, joka päivät pitkät täällä haukkuu muita ja käyttäytyy huonosti.
Tämä ketju ei ole ystävällismielinen eikä terve. Ihan jo sen puolesta toivon, että yksinäiset voisivat löytää paremman väylän kertoa asioistaan. Kompostin kaltainen ketju se ei ole.Itse olen myös yksin, mutten koe yksinäisyyttä negatiivisessa mielessä. En haiua mihinkään vertaistukiryhmiin enkä muihinkaan tukiryhmiin. Ahdistaa tuollaiset. Jos tarkkaan lukee ko. yksinäisen henkilön kirjoituksen, hänelle riittää, kun saa kirjoittaa tänne palstalle. Toivon asiallisia ja ymmärtäväisiä vastauksia meille, jotka avaudumme kipeistäkin asioista. Aina ei ole näin ollut, valitettavasti. -ERI
Itse olen myös yksin, mutten koe yksinäisyyttä negatiivisessa mielessä. En haiua mihinkään vertaistukiryhmiin enkä muihinkaan tukiryhmiin. Ahdistaa tuollaiset. Jos tarkkaan lukee ko. yksinäisen henkilön kirjoituksen, hänelle riittää, kun saa kirjoittaa tänne palstalle. Toivon asiallisia ja ymmärtäväisiä vastauksia meille, jotka avaudumme kipeistäkin asioista. Aina ei ole näin ollut, valitettavasti. -ERI
Ehkä ei sinulleTämä ketju ei ole ystävällismielinen eikä terve. Ihan jo sen puolesta toivon, että yksinäiset voisivat löytää paremman väylän kertoa asioistaan. Kompostin kaltainen ketju se ei ole.
Miksi vietät ainutkertaista aikaasi sairaassa ketjussa? Tämä ketjuhan on siis alunperin kahden artistin ihalijakunnan sekalaiset kokoontumisajot.Tämä ketju ei ole ystävällismielinen eikä terve. Ihan jo sen puolesta toivon, että yksinäiset voisivat löytää paremman väylän kertoa asioistaan. Kompostin kaltainen ketju se ei ole.
Vastaus viestissä 333 767.Miksi vietät ainutkertaista aikaasi sairaassa ketjussa? Tämä ketjuhan on siis alunperin kahden artistin ihalijakunnan sekalaiset kokoontumisajot.
Oli kiireinen ilta niin tää jäikin vastaamatta (jos minuun toi loppu viittaa) et ite kyllä koen että en käyttäydy mitenkään sen huonommin kuin moni muukaan ketjulainen, suurin osa minun jutuista on ihan positiivisia kumminkin. Vaikka myöskin kritisoin välillä. Voihan olla ettet ees tunnista mitkä kaikki kirjoitukset on minulta eli laitat piikkiin ehkä myös sellaisia, jotka ei ole. Plus et olekaan pyytänyt mitään myötätuntoa esim. just sinulta, tiedän tän ketjun väkeä sen verran et osan kanssa tuun vain juttuun paremmin tai on enemmän minun henkisiä ihmisiä, ja kykenee järkevään keskusteluun omalla mittapuullani.Ehkäpä tämä ei ole oikea paikka siihen. Varmaan netistä löytyisi vertaistukiryhmiä ja esim. seurakunnat järjestää tukiryhmiä.
Ja suoraan sanottuna ei riitä myötätuntoa tälle ihmiselle, joka päivät pitkät täällä haukkuu muita ja käyttäytyy huonosti.
Surullinen kohtalo tosiaan tämä tapaus. Ei ole muuta paikkaa kuin tämä avautua. Asiallisia kommentteja täältä turha odottaa.Itse olen myös yksin, mutten koe yksinäisyyttä negatiivisessa mielessä. En haiua mihinkään vertaistukiryhmiin enkä muihinkaan tukiryhmiin. Ahdistaa tuollaiset. Jos tarkkaan lukee ko. yksinäisen henkilön kirjoituksen, hänelle riittää, kun saa kirjoittaa tänne palstalle. Toivon asiallisia ja ymmärtäväisiä vastauksia meille, jotka avaudumme kipeistäkin asioista. Aina ei ole näin ollut, valitettavasti. -ERI
Oli kiireinen ilta niin tää jäikin vastaamatta (jos minuun toi loppu viittaa) et ite kyllä koen että en käyttäydy mitenkään sen huonommin kuin moni muukaan ketjulainen, suurin osa minun jutuista on ihan positiivisia kumminkin. Vaikka myöskin kritisoin välillä. Voihan olla ettet ees tunnista mitkä kaikki kirjoitukset on minulta eli laitat piikkiin ehkä myös sellaisia, jotka ei ole. Plus et olekaan pyytänyt mitään myötätuntoa esim. just sinulta, tiedän tän ketjun väkeä sen verran et osan kanssa tuun vain juttuun paremmin tai on enemmän minun henkisiä ihmisiä, ja kykenee järkevään keskusteluun omalla mittapuullani.
Surullinen kohtalo tosiaan tämä tapaus. Ei ole muuta paikkaa kuin tämä avautua. Asiallisia kommentteja täältä turha odottaa.