V
vierailija
Vieras
Onks K muuten heivannut jo sen En? Loppuks se siihen kun Bojan tuli Suomeen?
Eipä tuo näyttänyt olevan Tikkurila-festareillakaan. Kuntovalmentaja sen sijaan oli.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onks K muuten heivannut jo sen En? Loppuks se siihen kun Bojan tuli Suomeen?
Ei täällä ole miehiä-mummo paikalla.Ei täällä miehiä ole.
Samaa mieltä. BoJan on ainoa oikea pari.Tää näissä kaikissa parituksissa kusee oli kyse BK, tämä uusi KK&K tai mikä vaan paritus. Ihmiset kuvittelee päässään heille tunteita, seksuaalista halua tms. ja syyllistävät siitä näitä miehiä vaikka ne tunteet on keksittyjä ja katsohan päässä.
Onko Sisiliassa? Uusi nainen kierroksessa.Boitsu taas lentää ja panee![]()
Niin, ilmaisin lipuin, ja on kertonut ton jo etukäteen.Eipä tuo näyttänyt olevan Tikkurila-festareillakaan. Kuntovalmentaja sen sijaan oli.
Kekä-parodia.Ei täällä ole miehiä-mummo paikalla.![]()
Mietin, millainen olis hahmo joka ei sais keneltäkään lokaa tai vähättelyä päälleen tällä palstalla. Täällä on pidetty naurettavina ainakin näitä:
-ikääntyneet naiset
-täyteaineita ottavat naiset
-pinnalliset naiset
-runkkaavat naiset
-akateemiset naiset
-horoskooppeihin uskojat
-keskustelijat jotka shippaa (-=>mummoja tai mammoja)
-shippaajien moralisoijat (=>marketat)
-tyypilliset naiset, mitä se ikinä tarkottaakaan
Mikähän tässä kannattas olla. 25-40-vuotias mies joka ei usko horoskooppeihin, oisko se kuningas?
No onpa kaukana, 3-4 kilsan matka ei oo mitään, jos haluaa mennä katsomaan alastomia miehiä. Bussit ja taksit kulkee tollasen matkan nopeasti.Eihän ole, en ole mies, enkä ole ollut nakurannalla, Fuengerolassa ees ole sellaista.
Ei ollut minun kirjoittama juttu.Kekä-parodia.
Entä jos ne ketjun miehet on vaikka 41 ja 47. Onko he edelleen kinkkuja?
Siis kunkkuja.Entä jos ne ketjun miehet on vaikka 41 ja 47. Onko he edelleen kinkkuja?
Et edes ymmärrä mitä parodia tarkoittaa.Ei ollut minun kirjoittama juttu.
Sopiiko kunkku kuvaukset suhun?Ei ollut minun kirjoittama juttu.
Mutku en halunnut, en ois itekään voinut olla alasti niin mikä järki. Hyvä ku sinne lähimmälle rannalle jaksoi mennä tossa helteessä, ja eläintarha. Kävellen pääsi.No onpa kaukana, 3-4 kilsan matka ei oo mitään, jos haluaa mennä katsomaan alastomia miehiä. Bussit ja taksit kulkee tollasen matkan nopeasti.
Onko Hietsussa vielä se nakuranta?No onpa kaukana, 3-4 kilsan matka ei oo mitään, jos haluaa mennä katsomaan alastomia miehiä. Bussit ja taksit kulkee tollasen matkan nopeasti.
Sopivan pituinen juoksulenkki helteessä. Sen jälkeen pulahdus veteen ja ei kun nautiskelemaan seisokeista.No onpa kaukana, 3-4 kilsan matka ei oo mitään, jos haluaa mennä katsomaan alastomia miehiä. Bussit ja taksit kulkee tollasen matkan nopeasti.
Eiköhän siinä epäilty mieskieltäjää minuksi.Et edes ymmärrä mitä parodia tarkoittaa.
Mulla on Liedossa ihan ikioma nakuranta. Tule sinne katsomaan.Onko Hietsussa vielä se nakuranta?
Mummot kuitenkin kiellät.Eiköhän siinä epäilty mieskieltäjää minuksi.
Ei meidän muutakaan porukkaa varmaan ois napostellut, meepä vaan itse pakottaja. Naistenvaivoissa ei niin paljoa juosta, ainakin jos on vaikeat niinkuin minulla. Tai se asia ei huvita silloin.Sopivan pituinen juoksulenkki helteessä. Sen jälkeen pulahdus veteen ja ei kun nautiskelemaan seisokeista.
En mieti kirjoittajien ikää, omasta puolesta voin vastata vaan.Mummot kuitenkin kiellät.
Onko tää Porvoon kaupungin matkailusivuiltaSopivan pituinen juoksulenkki helteessä. Sen jälkeen pulahdus veteen ja ei kun nautiskelemaan seisokeista.