V
vierailija
Vieras
Oot niin väärässä.Samaa sontaporukkaa taas paikalla mitä lomalaisia sit onkaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oot niin väärässä.Samaa sontaporukkaa taas paikalla mitä lomalaisia sit onkaan.
Ilmiannoin myös, mut jännä kun ei vaan poistu. Kk-seksinovelliketjusta lähti ihan tavallisia viestejä vitummoiset määrät.Sama. Toivottavasti moni muukin. Aikuisilta naisilta hihittelyä homomiehelle. Ei saatana.
Ihan kuin noita pelleshippijuttuja nyt kirjoittaisi kuin tosi harva (nää jotain älyn höpinöitä sit varmaan) Itehän en kyllä puutarhasta löytänyt ees googlehaun avulla noita sanoja. Eikä normi ficeissä tollaista tekstiä ole.Täällä toinen vähän samanlainen. Bojereficit on poikkeuksellisen yak. Just aikuisten naisten prinssiliimajuttua
Ei älyn vaan alun.Ihan kuin noita pelleshippijuttuja nyt kirjoittaisi kuin tosi harva (nää jotain älyn höpinöitä sit varmaan) Itehän en kyllä puutarhasta löytänyt ees googlehaun avulla noita sanoja. Eikä normi ficeissä tollaista tekstiä ole.
Sanopa muuta. Ilmeisesti jollain palstailijalla on taikanappi. Lähtivät vielä aamulla n klo 7.Ilmiannoin myös, mut jännä kun ei vaan poistu. Kk-seksinovelliketjusta lähti ihan tavallisia viestejä vitummoiset määrät.
Hohhoijaa, taas tämä salaliittopalstamodelässytys.Sanopa muuta. Ilmeisesti jollain palstailijalla on taikanappi. Lähtivät vielä aamulla n klo 7.
Tää on niin takuulla joku saakelin paramummo.Sanopa muuta. Ilmeisesti jollain palstailijalla on taikanappi. Lähtivät vielä aamulla n klo 7.
Mikä tarve sua ajaa siihen, että haluat kontrolloida kaikkea tähän saagaan liittyvää? Se KK ketju on ihan oikeassa paikassa novellien ja fantasioiden alaisuudessa ja siellä ei ole mitään sellaista, mikä rikkoisi säännöt.Ilmiannoin myös, mut jännä kun ei vaan poistu. Kk-seksinovelliketjusta lähti ihan tavallisia viestejä vitummoiset määrät.
Tarkoitan että siellä on lupa fantasioida, joten mikä mättää?Mikä tarve sua ajaa siihen, että haluat kontrolloida kaikkea tähän saagaan liittyvää? Se KK ketju on ihan oikeassa paikassa novellien ja fantasioiden alaisuudessa ja siellä ei ole mitään sellaista, mikä rikkoisi säännöt.
Mä muuten koitin lisätä runomiehen lähettämien b-juttujen kuvakaappaukset toissa yönä monta kertaa. Viesti meni läpi ja katosi melkein heti. Erikoisesti toimii, jos on paljon puhuttu automaattinen mode kyseessä.Sanopa muuta. Ilmeisesti jollain palstailijalla on taikanappi. Lähtivät vielä aamulla n klo 7.
Ite ilmiannoin ainakin B juttuja jossain kohtaa, K:sta ei niin väliksi.Mä muuten koitin lisätä runomiehen lähettämien b-juttujen kuvakaappaukset toissa yönä monta kertaa. Viesti meni läpi ja katosi melkein heti. Erikoisesti toimii, jos on paljon puhuttu automaattinen mode kyseessä.
Mulla tapahtuu tota kans tosi usein. Mulla ne on monesti olleet sellaisia viestejä, jossa oikaisen jotain vähättelyitä/vääriä väitteitä Kärtsästä ja vastauksia jankkauksiin.Mä muuten koitin lisätä runomiehen lähettämien b-juttujen kuvakaappaukset toissa yönä monta kertaa. Viesti meni läpi ja katosi melkein heti. Erikoisesti toimii, jos on paljon puhuttu automaattinen mode kyseessä.
Eihän niissä edes mainita Bojanin nimeä tai B kirjainta. Miksi edes luulet niiden koskevan Bojania?Ite ilmiannoin ainakin B juttuja jossain kohtaa, K:sta ei niin väliksi.
Teiän touhut tiedetään kyllä.Eihän niissä edes mainita Bojanin nimeä tai B kirjainta. Miksi edes luulet niiden koskevan Bojania?
Mun laittama viesti poistui alle 10 sekunnissa. Oli niinkin hurja kuin että milloin KKn läsnäolo tässä saagassa huomattiin ekan kerran.Mulla tapahtuu tota kans tosi usein. Mulla ne on monesti olleet sellaisia viestejä, jossa oikaisen jotain vähättelyitä/vääriä väitteitä Kärtsästä ja vastauksia jankkauksiin.
En tiedä että kenestä teistä puhut, koska ei ole mitään meitä tai meidän touhuja. Minusta ne oli yhden ja saman miehen fantasioista, saattoivat olla jostakin muusta Joksusta. Ihmeen hanakasti yhdistät Bojanin ihan kaikkeen.Teiän touhut tiedetään kyllä.
Yrrh. En voi välttää pientä inhon väristystä kun mietin millanen ihminen näitä kyttää ja millaset vaikuttimet hänellä on.Mulla tapahtuu tota kans tosi usein. Mulla ne on monesti olleet sellaisia viestejä, jossa oikaisen jotain vähättelyitä/vääriä väitteitä Kärtsästä ja vastauksia jankkauksiin.
Käy täällä välillä joku, joka ei kestä minkäänlaista kritiikkiä K:ta kohtaan. Siis ei minkäänlaista mut joku tai muutama B fani vetää kyl huiput.Yrrh. En voi välttää pientä inhon väristystä kun mietin millanen ihminen näitä kyttää ja millaset vaikuttimet hänellä on.
Kn faneissakin on toki porukkaa joka lähtöön, mut jostain syystä Bn fanittajissa on puistattavimmat parasosiaaliset tapaukset.
Yrrh. En voi välttää pientä inhon väristystä kun mietin millanen ihminen näitä kyttää ja millaset vaikuttimet hänellä on.
Kn faneissakin on toki porukkaa joka lähtöön, mut jostain syystä Bn fanittajissa on puistattavimmat parasosiaaliset tapaukset.
Heh. En tiedä onko se nyt ihan ylpeyden aihe, jos omat viestisi on sellaisia, jotka menee jonkun kilahtaneen paramammamoden seulasta läpi joka kerta.Sit ne vain ilmiannetaan heti, ei vaan minun viestejä koskaan, lälläslää.
Niin, ja sinulla ei minkään valtakunnan lupaa levitellä kyseisen kirjoittajan ficcejä ensinnäkään yhtään mihkään, vaikka oisit ne ressukka täältä ruutukaapannut. Ja kuten sanottu sit toinen Balkan ketju ei varmastikaan samaan liittyvää, niin typerimmät teistä mennyt huuteleen shippaajia esittäen sinne, ei noita sanontoja käytetä enään.En tiedä että kenestä teistä puhut, koska ei ole mitään meitä tai meidän touhuja. Minusta ne oli yhden ja saman miehen fantasioista, saattoivat olla jostakin muusta Joksusta. Ihmeen hanakasti yhdistät Bojanin ihan kaikkeen.
No ihan laidasta laitaan taidan kirjoitella ja kritiikkejä kanssa, tähän modeteoriaan en edes usko, siellä nyt vain on ilmianneltu tietyt viestit heti.Heh. En tiedä onko se nyt ihan ylpeyden aihe, jos omat viestisi on sellaisia, jotka menee jonkun kilahtaneen paramammamoden seulasta läpi joka kerta.
Arvaan kyllä jo, mitä olet kirjoittanut.
Nyt menee vähän parasosiaaliseksi. En ole ruutukaapannut tai levittänyt kenenkään toisen kirjoittamia ficcejä minnekään. Kirjoitin vain, että ne oli selvästi saman miehen kirjoittamia eikä niiden takana ole mitään hiihtolomalaisista koostuvaa trolliryhmää. Ja edelleen ne ficit saattoivat olla vaikka Krisistä. Ota jo ne B lasit pois silmiltä, ei ksikki liity aina häneen.Niin, ja sinulla ei minkään valtakunnan lupaa levitellä kyseisen kirjoittajan ficcejä ensinnäkään yhtään mihkään, vaikka oisit ne ressukka täältä ruutukaapannut. Ja kuten sanottu sit toinen Balkan ketju ei varmastikaan samaan liittyvää, niin typerimmät teistä mennyt huuteleen shippaajia esittäen sinne, ei noita sanontoja käytetä enään.