V
vierailija
Vieras
Koita ymmärtää, että moni meistä fiilistelee BoJereä mutta ei voi sietää sitä stnan lässytystä ja niitä ficcejä.Hohhoijaa, valheita ja soopaa muutkin jutut, niin en tod. usko tohon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koita ymmärtää, että moni meistä fiilistelee BoJereä mutta ei voi sietää sitä stnan lässytystä ja niitä ficcejä.Hohhoijaa, valheita ja soopaa muutkin jutut, niin en tod. usko tohon.
Lisään että muuten tykkään BoJerestä tosi paljon.![]()
Siis mitä?No ei ole ollut puutarhassa mitään tollaisia ja touhutonttujututkin tais olla vauvan puolella että. Nyt näkee tän ketjun niinku joku kakkakirjoituksista puhuikin mistä nää lähtee, suihkuverhomuistelut uuh.
Kris dominoimassa Bojania onTäällä toinen vähän samanlainen. Bojereficit on poikkeuksellisen yak. Just aikuisten naisten prinssiliimajuttua
Ei oo sulla ollu muumiriehumista viime aikoina.....Kris dominoimassa Bojania on![]()
Samaa sontaporukkaa taas paikalla mitä lomalaisia sit onkaan.Hiihtolomalaiset on jättäneet tämän saagan aikoja sitten.
Oot niin väärässä.Samaa sontaporukkaa taas paikalla mitä lomalaisia sit onkaan.
Ilmiannoin myös, mut jännä kun ei vaan poistu. Kk-seksinovelliketjusta lähti ihan tavallisia viestejä vitummoiset määrät.Sama. Toivottavasti moni muukin. Aikuisilta naisilta hihittelyä homomiehelle. Ei saatana.
Ihan kuin noita pelleshippijuttuja nyt kirjoittaisi kuin tosi harva (nää jotain älyn höpinöitä sit varmaan) Itehän en kyllä puutarhasta löytänyt ees googlehaun avulla noita sanoja. Eikä normi ficeissä tollaista tekstiä ole.Täällä toinen vähän samanlainen. Bojereficit on poikkeuksellisen yak. Just aikuisten naisten prinssiliimajuttua
Ei älyn vaan alun.Ihan kuin noita pelleshippijuttuja nyt kirjoittaisi kuin tosi harva (nää jotain älyn höpinöitä sit varmaan) Itehän en kyllä puutarhasta löytänyt ees googlehaun avulla noita sanoja. Eikä normi ficeissä tollaista tekstiä ole.
Sanopa muuta. Ilmeisesti jollain palstailijalla on taikanappi. Lähtivät vielä aamulla n klo 7.Ilmiannoin myös, mut jännä kun ei vaan poistu. Kk-seksinovelliketjusta lähti ihan tavallisia viestejä vitummoiset määrät.
Hohhoijaa, taas tämä salaliittopalstamodelässytys.Sanopa muuta. Ilmeisesti jollain palstailijalla on taikanappi. Lähtivät vielä aamulla n klo 7.
Tää on niin takuulla joku saakelin paramummo.Sanopa muuta. Ilmeisesti jollain palstailijalla on taikanappi. Lähtivät vielä aamulla n klo 7.
Mikä tarve sua ajaa siihen, että haluat kontrolloida kaikkea tähän saagaan liittyvää? Se KK ketju on ihan oikeassa paikassa novellien ja fantasioiden alaisuudessa ja siellä ei ole mitään sellaista, mikä rikkoisi säännöt.Ilmiannoin myös, mut jännä kun ei vaan poistu. Kk-seksinovelliketjusta lähti ihan tavallisia viestejä vitummoiset määrät.
Tarkoitan että siellä on lupa fantasioida, joten mikä mättää?Mikä tarve sua ajaa siihen, että haluat kontrolloida kaikkea tähän saagaan liittyvää? Se KK ketju on ihan oikeassa paikassa novellien ja fantasioiden alaisuudessa ja siellä ei ole mitään sellaista, mikä rikkoisi säännöt.
Siis eihän hän niitä poistele, järjenjättiläinen pölö, plus et siellä oli vielä ficci, kai teiän salaliittomode ois poistanut senkin.Mikä tarve sua ajaa siihen, että haluat kontrolloida kaikkea tähän saagaan liittyvää? Se KK ketju on ihan oikeassa paikassa novellien ja fantasioiden alaisuudessa ja siellä ei ole mitään sellaista, mikä rikkoisi säännöt.
Mä muuten koitin lisätä runomiehen lähettämien b-juttujen kuvakaappaukset toissa yönä monta kertaa. Viesti meni läpi ja katosi melkein heti. Erikoisesti toimii, jos on paljon puhuttu automaattinen mode kyseessä.Sanopa muuta. Ilmeisesti jollain palstailijalla on taikanappi. Lähtivät vielä aamulla n klo 7.
Ite ilmiannoin ainakin B juttuja jossain kohtaa, K:sta ei niin väliksi.Mä muuten koitin lisätä runomiehen lähettämien b-juttujen kuvakaappaukset toissa yönä monta kertaa. Viesti meni läpi ja katosi melkein heti. Erikoisesti toimii, jos on paljon puhuttu automaattinen mode kyseessä.
Mulla tapahtuu tota kans tosi usein. Mulla ne on monesti olleet sellaisia viestejä, jossa oikaisen jotain vähättelyitä/vääriä väitteitä Kärtsästä ja vastauksia jankkauksiin.Mä muuten koitin lisätä runomiehen lähettämien b-juttujen kuvakaappaukset toissa yönä monta kertaa. Viesti meni läpi ja katosi melkein heti. Erikoisesti toimii, jos on paljon puhuttu automaattinen mode kyseessä.
Eihän niissä edes mainita Bojanin nimeä tai B kirjainta. Miksi edes luulet niiden koskevan Bojania?Ite ilmiannoin ainakin B juttuja jossain kohtaa, K:sta ei niin väliksi.
Teiän touhut tiedetään kyllä.Eihän niissä edes mainita Bojanin nimeä tai B kirjainta. Miksi edes luulet niiden koskevan Bojania?
Mun laittama viesti poistui alle 10 sekunnissa. Oli niinkin hurja kuin että milloin KKn läsnäolo tässä saagassa huomattiin ekan kerran.Mulla tapahtuu tota kans tosi usein. Mulla ne on monesti olleet sellaisia viestejä, jossa oikaisen jotain vähättelyitä/vääriä väitteitä Kärtsästä ja vastauksia jankkauksiin.