V
vierailija
Vieras
Kyllä eron huomaan 1,5-2 vuoden takaiseen.Samaa se kylläkin oli ihan alusta asti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä eron huomaan 1,5-2 vuoden takaiseen.Samaa se kylläkin oli ihan alusta asti.
Miten niin, nimimerkillinenkään täällä ole kovin usein enää?
Eipä kannata unohtaa myöskään juoruilijoita, jotka löytää tänne aina kaikilta muilta alustoilta, jos vähänkin jotain juorun aihetta on, oli se kuvitteellista tai todenperäistä.On näiden lisäksi ainakin yksi joka todellakin haluaa *tapella*, ei väitellä. Suoltaa silkkaa vihaa ja solvauksia
Ei sit mitään Jania tai Krisiä. Ei mitään heitä vastaan mut Blle sopii parhaiten jonkun ison ja urheilullisen kaverin syli.
Sitä paitsi ei osu häneenkään, ilman syytä haukkumiset. Vai tarkoitetaanko tässä niitä nimimerkkeihin hyökkäämistä mitä oli hiljattain.Miten niin, nimimerkillinenkään täällä ole kovin usein enää?
Sieltä suunnalta taitaa löytyä nämä pahimmat haukkujatkin.Eipä kannata unohtaa myöskään juoruilijoita, jotka löytää tänne aina kaikilta muilta alustoilta, jos vähänkin jotain juorun aihetta on, oli se kuvitteellista tai todenperäistä.
En minä kyllä huomaa.Kyllä eron huomaan 1,5-2 vuoden takaiseen.
Miksi B ottaisi kantaa sun parisuhteisiin. Vähän tolkkua nyt noihin juttuihisi.No eipä ole B ottanut mitään kantaa. Eikä ota.
EijjumalautaSitä paitsi ei osu häneenkään, ilman syytä haukkumiset. Vai tarkoitetaanko tässä niitä nimimerkkeihin hyökkäämistä mitä oli hiljattain.
No sanoi olevansa onnellisesti parisuhteessa. Eikö se riitä.No eipä ole B ottanut mitään kantaa. Eikä ota.
Liian kuumaa. Hei 112 mun housuissa on tulipalo.Mites mma-sparrauskaverit? Tai valmentaja? B todistetusti tykkää kun sen päälle astutaan. Ehkäpä treenatessa selätetyksi tuleminenkaan ei siis kauheasti harmita?
Trolloti trollon.Miksi B ottaisi kantaa sun parisuhteisiin. Vähän tolkkua nyt noihin juttuihisi.
Kuulen tämän Johannes Brotheruksen huokaamanaLiian kuumaa. Hei 112 mun housuissa on tulipalo.
Kuumaan seuraava biisi "112".Kuulen tämän Johannes Brotheruksen huokaamana
En oo kyl ihan varma et onko KK oikea ihminen, sen verran jumalallinen ilmestys, joten tää sun kommentti ei koske häntä.Onhan noi fantisoinnit ja paritusjutut oikeista ihmisistä tosi tyhmiä, mut mikäs siinä, kunhan ei taas aleta väittää niitä tosiksi, kuten tossari-bojeristit ovat tehneet.
Hei älä viitsi vuotaa tietoja minun ja Johannes Brotheruksen suljetusta discordista.Kuumaan seuraava biisi "112".
Kunnes ei sit enää ollutkaan. Sellainen kaukosuhdehan se oli, pr-juttuna varmaan ajoi asiansa molemmille, mut sit Dz löysi oikean rakkauden.No sanoi olevansa onnellisesti parisuhteessa. Eikö se riitä.
Just näin.Kunnes ei sit enää ollutkaan. Sellainen kaukosuhdehan se oli, pr-juttuna varmaan ajoi asiansa molemmille, mut sit Dz löysi oikean rakkauden.
Tänne sopii kaikki moraalin vastainenkin.Onko se sit moraalin vastaista parittaa jumalaa ihmisille? Mulla syntyi idea uuteen maalaukseeni. Kameroiden ylijumala puraisee mehevää persikkaa.
Mulla on kuva teistä niin että.Hei älä viitsi vuotaa tietoja minun ja Johannes Brotheruksen suljetusta discordista.
Sä teit just Bstä hyötyjän ja hännystelijän, joten kenen joukoissa sä trolli ees seisotKunnes ei sit enää ollutkaan. Sellainen kaukosuhdehan se oli, pr-juttuna varmaan ajoi asiansa molemmille, mut sit Dz löysi oikean rakkauden.
Oli. Yksi kalastaja sai aamuvarhaisella heistä kuvan, kun he lepäsivät sylikkäin kannella.Olikohan B oikeastikin Kkn kanssa siellä sateenkaarilailaivassa. Niiden on nähty hymyilevän toisilleen ja kävelevän yhdessä![]()