V
vierailija
Vieras
Google kääntäjä toimii tekoälyllä, uunoIhan tosissani kysyn, kun voit vain pyytää en tekstin tekoälyltä suomeksi. Ei siihen mitään google kääntäjää tarvita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Google kääntäjä toimii tekoälyllä, uunoIhan tosissani kysyn, kun voit vain pyytää en tekstin tekoälyltä suomeksi. Ei siihen mitään google kääntäjää tarvita.
Mä ainakin välillä kirjoitelen tänne tekoälyllä käännettyjä kommentteja koska joku sitten luulee niitä ulkkiksen viesteiksi
- eri
Sinulle ehkä, mutta on täällä ns. normaalejakin kirjoittajia.Mua taas jaksaa ihmetyttää se, että päivästä toiseen tartutte ilmiselvien trollien kirjoituksiin ja alatte jankkaamaan heidän kanssaan. Tämä on peen jauhaamiselle tarkoitettu ketju, ei mikään Nobel komitean faktan tarkastus kerho mummo hyvä.
Autismi kukkiiMinusta taas mielipiteet ja faktat pitää erottaa toisistaan - vaikka oltaisiin trollipalstalla. Jos ilmoitat, että asia on FAKTAA (niin kuin tuossa yllä väitettiin siitä, miten hyvin yksityiskohtaiset seksitarinat ovat saaneet olla rauhassa Puutarhassa), niin sitten linkkaat sen tarinan tai kerrot, millä sivulla se on. Eihän se muuten ole faktaa vaan oma mielipiteesi. Jos ilmoitat, että jotkut ovat kävelleet Porvoossa kahdestaan, niin sitten kerrot, mistä sen tiedät, näytät kuvan/videon tai kerrot, millä kadulla ja mihin aikaan. Muuten se on vain väite, jolla ei ole mitään perusteita. Kuuluu ihan perustaitoihin pystyä argumentoimaan väitteittensä puolesta. Tarinapalstat on sitten ihan muualla ja sinne saa kertoa kertomuksia, joiden toivoo olevansa totta.
Tottakai, mutta miksi kertoa, että pyytää tekoälyä tekemään tekstin ja kääntää sen sitten google kääntäjällä. Sitä tässä ihmettelen.Google kääntäjä toimii tekoälyllä, uuno![]()
Ymmärrän, koeta silti erottaa mielipiteet ja faktat.Autismi kukkii
Kunhan kiinnostaa vain miten paljon aiemmin noi on tehty. Toisaalta ne Ruissin jututkin saa eri sävyn eli kenenkään ei tarvitse niistä lukea merkkejä mistään kummemmasta.Mitä vaikutusta tuolla on, tuskin sisältö siitä muuttuis oli sit ennen tai jälkeen?
TrolololoooTottakai, mutta miksi kertoa, että pyytää tekoälyä tekemään tekstin ja kääntää sen sitten google kääntäjällä. Sitä tässä ihmettelen.
Peen kirjoittelijoita täällä on paljonkin mutta he yleensä pilaavat kaiken keskustelun ja ilmeisesti yrittävät omia myös ketjun. Peetä kirjoittelevat saavat huvinsa aika primitiivisistä asioista, me muut emme.Mua taas jaksaa ihmetyttää se, että päivästä toiseen tartutte ilmiselvien trollien kirjoituksiin ja alatte jankkaamaan heidän kanssaan. Tämä on peen jauhaamiselle tarkoitettu ketju, ei mikään Nobel komitean faktan tarkastus kerho mummo hyvä.
Onpas täällä sinisilmäistä ja yksinkertaista porukkaa.Tottakai, mutta miksi kertoa, että pyytää tekoälyä tekemään tekstin ja kääntää sen sitten google kääntäjällä. Sitä tässä ihmettelen.
Ehkei kaikki trollit jaksa jatkaa tarinaa sen syvemmin, jos he saavat ihmiset ärsyyntymään jo pienestä. Itse oisin kyllä kehitellyt tarinaa siihen ympärille ja jatkanut väittelyä pidempään.Minusta taas mielipiteet ja faktat pitää erottaa toisistaan - vaikka oltaisiin trollipalstalla. Jos ilmoitat, että asia on FAKTAA (niin kuin tuossa yllä väitettiin siitä, miten hyvin yksityiskohtaiset seksitarinat ovat saaneet olla rauhassa Puutarhassa), niin sitten linkkaat sen tarinan tai kerrot, millä sivulla se on. Eihän se muuten ole faktaa vaan oma mielipiteesi. Jos ilmoitat, että jotkut ovat kävelleet Porvoossa kahdestaan, niin sitten kerrot, mistä sen tiedät, näytät kuvan/videon tai kerrot, millä kadulla ja mihin aikaan. Muuten se on vain väite, jolla ei ole mitään perusteita. Kuuluu ihan perustaitoihin pystyä argumentoimaan väitteittensä puolesta. Tarinapalstat on sitten ihan muualla ja sinne saa kertoa kertomuksia, joiden toivoo olevansa totta.
Niinno, isommassa porukassa kulkivatkin, eivät ole edes salakuvassa vierekkäin.Kunhan kiinnostaa vain miten paljon aiemmin noi on tehty. Toisaalta ne Ruissin jututkin saa eri sävyn eli kenenkään ei tarvitse niistä lukea merkkejä mistään kummemmasta.
Ja siitäkö saat jotain hupia?Mä ainakin välillä kirjoitelen tänne tekoälyllä käännettyjä kommentteja koska joku sitten luulee niitä ulkkiksen viesteiksi
- eri
Tämä ketju meni piloille vuoden 2024 aikana, kun kaikki normaalit keskusteluyritykset sabotoitiin jatkuvasti. Sen jälkeen täällä ei ole muuta ollutkaan kuin peetä. Musta on edes turha saarnata asiasta, kun kaikki tietää pelin hengen.Peen kirjoittelijoita täällä on paljonkin mutta he yleensä pilaavat kaiken keskustelun ja ilmeisesti yrittävät omia myös ketjun. Peetä kirjoittelevat saavat huvinsa aika primitiivisistä asioista, me muut emme.
Ihan kiinnostuksesta kysymys, miksi sä trollaat ja kehität pitkiä valejuttuja? Mitä iloa siitä saat?Ehkei kaikki trollit jaksa jatkaa tarinaa sen syvemmin, jos he saavat ihmiset ärsyyntymään jo pienestä. Itse oisin kyllä kehitellyt tarinaa siihen ympärille ja jatkanut väittelyä pidempään.
Lisätään nyt vielä että mitään ennustaja nimeä en ole käyttänyt koskaan, ja vaatteita arvosteli vauvalla useampi (minä ainakin valkoisia housuja) ja sanon kyllä mielipiteeni ihan myös täällä vapaasti.Ei taida olla ja tota käyttää useampi, minun tossarin (kekä) viestiin vastattiin ainakin äskön noin.
Sitten sulta puuttuu mediakriittisyys.Ei tota edellistä ainakaan voinut ainakaan luulla, harvempi miettii tälläisiä.
Mä olen kuulemma Italialainen. Oletko sinä se Unkarilainen vai onko meitä käännöstrolleja enemmän?
Missä?Sinulle ehkä, mutta on täällä ns. normaalejakin kirjoittajia.
Todella ihastunut ja tapailevat, ei tietenkään mitään merkkejä kummemmastaKunhan kiinnostaa vain miten paljon aiemmin noi on tehty. Toisaalta ne Ruissin jututkin saa eri sävyn eli kenenkään ei tarvitse niistä lukea merkkejä mistään kummemmasta.
Eipä puutukaan, ei vain ollut mitään miksi tarttis epäillä kirjoittajaa siinä.Sitten sulta puuttuu mediakriittisyys.
Uniapnea valvottanut taas sinua yöllä. Älä juo kahvia ja syö rasvasta ruokaa ennen nukkumaanmenoa. Elämäntapojen muutos voi helpottaa sairautta.
Eihän siinä edes puhuttu google kääntäjästä, sinä sen otit puheeksi.Tottakai, mutta miksi kertoa, että pyytää tekoälyä tekemään tekstin ja kääntää sen sitten google kääntäjällä. Sitä tässä ihmettelen.
Miten viitsitte laittaa energiaa tuollaiseen, mikä ei loppujen lopuksi ketään kiinnosta.Mä olen kuulemma Italialainen. Oletko sinä se Unkarilainen vai onko meitä käännöstrolleja enemmän?
Oisko vaan itelles läskille tarpeen.Uniapnea valvottanut taas sinua yöllä. Älä juo kahvia ja syö rasvasta ruokaa ennen nukkumaanmenoa. Elämäntapojen muutos voi helpottaa sairautta.