V
vierailija
Vieras
Sitä mäkin ihmettelin. Ilmiannon yhtä uutta viestiä neljä kertaa, et silti poistu.Miten täältä nykyään näin nopeasti poistuu viestit?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitä mäkin ihmettelin. Ilmiannon yhtä uutta viestiä neljä kertaa, et silti poistu.Miten täältä nykyään näin nopeasti poistuu viestit?
Ainahan tollainen sonta on poistunut että, ja kun useampi ilmiantaa.Miten täältä nykyään näin nopeasti poistuu viestit?
On poistunut joo mutta ei näin nopeasti.Ainahan tollainen sonta on poistunut että, ja kun useampi ilmiantaa.
Monestikin kun ite oon ilmoittanut.On poistunut joo mutta ei näin nopeasti.
Höpön löpöä, harhainen. Minä ainakin ilmoittelen noita.Höps. Joku näpsii reaaliajassa nappulaa mutta näpsiköön.
Ei täällä aiemmin olekaan. Veikkaan, että vetää viimeisiään tämäkin palstaSitä mäkin ihmettelin. Ilmiannon yhtä uutta viestiä neljä kertaa, et silti poistu.![]()
Toivon näin. Vauvan ketjut ja puutarha hiipuivat tämän takia, toivon samaa kohtaloa tälle ketjulle. Lopun alkua jess.Ei täällä aiemmin olekaan. Veikkaan, että vetää viimeisiään tämäkin palsta![]()
Mikä juttu? Kaikki poistuu niin nopeaan. E ja K?Luuleeks joku et se juttu on totta, ei kande uskoa kaikkea.
Höpön löpöä, harhainen. Minä ainakin ilmoittelen noita.
Luuleeks joku et se juttu on totta, ei kande uskoa kaikkea.
Suoraan Kaksplussalle niin saa tän ketjun poistettuaMihin kannattaa lähettää valitukset tästä ketjusta?
Siltä näyttää tosiaan! Hyvä kysymys että mihin ja miten ilmoitetaankaan tällainen "mode"?Niin minäkin, mutta sinun ilmoituksestasi ne eivät poistu. Lisäksesi jollain on vahvemmat oikeudet ja hän päivystää täällä parhaillaan. Kyllä mäkin niitä Trumppeja ilmoittelin
Eli Otava on väärä osoite?Suoraan Kaksplussalle niin saa tän ketjun poistettua
Ylilaudan komposti täältä tullaan.Siinä voittaisi kaikki. Sieltä ei runot ja spekuloinnit helpolla pois lähde. Poistelija tekee hallaa.
Etsi palautelomake tuolta sivun alhaalta.Mihin kannattaa lähettää valitukset tästä ketjusta?
Oletko itse jossain discordissa? Minulla ei ole keskustelupaikkaa muualla kuin täällä. En trollaa enkä kiusaa. Toivotko että en voi enää edes yrittää keskustella missään?Toivon näin. Vauvan ketjut ja puutarha hiipuivat tämän takia, toivon samaa kohtaloa tälle ketjulle. Lopun alkua jess.
Jos osaat käyttäytyä mee X tai tumblriin. Mut tuskin kun haet täältä keskusteluseuraa.Oletko itse jossain discordissa? Minulla ei ole keskustelupaikkaa muualla kuin täällä. En trollaa enkä kiusaa. Toivotko että en voi enää edes yrittää keskustella missään?
Parempi että loppuis.