K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sivulla 12700 ensimmäisen kerran mainitaan, ettei CCC:tä näytetty ja päiväys on 21.6. eli keskiyön jälkeen. Siihen asti uskottiin, että koko JO esitys näytetään ja vain K:n lämppäriosuus jää välistä. Tarkista ihmeessä, kun et usko.

No hänen kommentissan lukee bojere, joten kyllä puhui siitä niin. Sekoitin siihen että hän puhui BoJerestä.
Missä kohtaa lukee bojere?
Tässä siis viestini. On hyvä, että otan täällä kaiken talteen, kun aina vääristellään ja valehdellaan.
Mistä erottaa trollin ja tavallisen fanin omakohtaisen kokemuksen?
Trolli tulee kehuskelemaan ja leveilemään mutta ei tarjoa itse mitään.
Omakohtainen kokemus kertoo tilanteen, ajan, paikan ja keitä oli läsnä.
Täällä on nyt kehuskeltu, että
1) Joku on kaikilla mahdollisilla yksityisillä tileillä, mitä julkkikset ja heidän crewnsa ovat luoneet mutta ei kerro tilin nimeä eikä mitä tietoja on sieltä saanut. Kunhan vain lällättelee.
2) Jollakulla on kuvaa/videota, joita muilla ei ole ja joissa on jotakin hirveän oleellista mutta ei kerrota tilannetta, aikaa, paikkaa eikä kaikkia, keitä oli läsnä. Kunhan vain lällättelee
Lopputulos vääjäämättä: TROLLI

Missä kohtaa lukee bojere?
Tässä siis viestini. On hyvä, että otan täällä kaiken talteen, kun aina vääristellään ja valehdellaan.
Mistä erottaa trollin ja tavallisen fanin omakohtaisen kokemuksen?
Trolli tulee kehuskelemaan ja leveilemään mutta ei tarjoa itse mitään.
Omakohtainen kokemus kertoo tilanteen, ajan, paikan ja keitä oli läsnä.
Täällä on nyt kehuskeltu, että
1) Joku on kaikilla mahdollisilla yksityisillä tileillä, mitä julkkikset ja heidän crewnsa ovat luoneet mutta ei kerro tilin nimeä eikä mitä tietoja on sieltä saanut. Kunhan vain lällättelee.
2) Jollakulla on kuvaa/videota, joita muilla ei ole ja joissa on jotakin hirveän oleellista mutta ei kerrota tilannetta, aikaa, paikkaa eikä kaikkia, keitä oli läsnä. Kunhan vain lällättelee
Lopputulos vääjäämättä: TROLLI
Tässä hän käyttää sanaa bojere. Ei siis BoJere vaan bojere.

Vainoharhainen. Kuka tässä on puhunut mitään bojeresta? Mikä jatkuva häirintä, irvailu ja trolliksi syyttely? Kirjoitin YHDEN viestin. Joku täällä taitaa ylireagoida ja vääristellä.

Minua myös häiritsee suunnattomasti se kun ihmiset sekoittavat BoJeren ja bojeren keskenään. Ovat aivan eri shippi. bojere on junttimainen kieliasultaan, joten kyseessä on shippi Bojanin ja vantaalaisen räppärin kesken. BoJere on hienostuneempi ja kyseessä on Bojan että Jere ”se tatuoitu ex-NHL pelaaja” shippi.

Tässä hän käyttää sanaa bojere. Ei siis BoJere vaan bojere.

Vainoharhainen. Kuka tässä on puhunut mitään bojeresta? Mikä jatkuva häirintä, irvailu ja trolliksi syyttely? Kirjoitin YHDEN viestin. Joku täällä taitaa ylireagoida ja vääristellä.
Vastaa sitten siihen, miksi oletat minun puhuneen BoJeresta, koska sitä ei mainittu sanallakaan alkuperäisessä viestissä niin kuin voit huomata. Itse syytit minua siitä.

Yhteistyössä