K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tossa kuvassa näyttää et paljon myös sivulla supersunnuintain K postaus.
Voisitteko yrittää hahmottaa sitä väkimäärää katsomalla useampia kuvia eli myös edestäpäin kuvattuna ja yleisön keskeltä ja esim. videoita joissa ollaan keskellä yleisöä ja kuvataan ympäriinsä. Kyllä tiedetään, että siellä oli väljää, mutta älkää nyt yrittäkö väitää, että siellä olis ollut jotenkin erityisen vähän porukkaa. Sama väljyys koski koko helkatin festaria, ei vain K:n keikkaa.

Voisitteko yrittää hahmottaa sitä väkimäärää katsomalla useampia kuvia eli myös edestäpäin kuvattuna ja yleisön keskeltä ja esim. videoita joissa ollaan keskellä yleisöä ja kuvataan ympäriinsä. Kyllä tiedetään, että siellä oli väljää, mutta älkää nyt yrittäkö väitää, että siellä olis ollut jotenkin erityisen vähän porukkaa. Sama väljyys koski koko helkatin festaria, ei vain K:n keikkaa.
Itse kai yritit väittää et K:n keikalla olis jotenkin enemmän kuin muilla, vaikka sellaista ei ees supersunnuntain ig:ssä lue.

Selittäkää mulle, kuinka bojeristi voi häiriköidä toista bojeristia? Joku "väärä" yksityiskohta shippaamisessa?

Vai onko kyse siitä, ettå toinen on pelkkä bojanisti ja toinen bojeristi?

Selittäkää mulle, kuinka bojeristi voi häiriköidä toista bojeristia? Joku "väärä" yksityiskohta shippaamisessa?

Vai onko kyse siitä, ettå toinen on pelkkä bojanisti ja toinen bojeristi?
Hyökkää jollain asialla kimppuun ja jää painostamaan, ei tarvi liittyä shippiin. Esim oli ajatellut huomauttaa B:lle että hänen pitäisi käyttää maskia lentäessään, jaiks 😬 No häntä tuskin alkaisi painostaa.

Jerppa vaikuttaa kypsähtäneeltä koko bojereen ton fanin kyltin lukemisen perusteella. Ilmekään ei värähdä. Ilmankos, aika aikaansa kutakin.

Toivotaan nyt kuitenkin, että biisi oli siihen käytetyn palstatilan ja kyselyiden vertainen.

Yhteistyössä